Becky1 Skrevet 12. august 2010 #2261 Skrevet 12. august 2010 En ting til, jeg kommer til å savne deg når du forsvinner .Vet du nok ikke forsvinner helt, men nå har du jo hatt så mye tid til å oppdatere. Er alltid så gøy å lese
Pupsilure Skrevet 12. august 2010 Forfatter #2262 Skrevet 12. august 2010 ALLTid ring føden om det er mistanke om lekkasje....de vil titte på at barnet har det bra..... synes ingen har noe med at du skal føde, sålenge dem ikke blir med på fødselen! folk virkelig skjønner ikke at det er ikke akkurat i tankene sånn de timee der :dåne: jeg har fulgt med en fødsel på FB der hun sa hvor utvidet hun var og at slimproppen var gått og sånt *grøss* og må si jeg synes det var utrolig tacky!!!! Håper no skjer snart!!! Jeg ringte fødeavdelingen nå, og hun mente at siden det ikke hadde kommet noe vann i natt, så var det nok bare utflod. At utfloden ble mer flytende når man begynte å bli moden. Å herregud, det var litt drøyt ja :dåne: Har sett bilder av babyen med blod og gørr på seg i det den blir tatt ut av magen etter keisersnitt på facebook engang Nå skal de ha enda en, så jeg er spent på om de legger ut slike bilder igjen Kan du ikke bare si ifra at du blir stressa over masingen? Senere kan du jo bare skylde på hormoner . Men tenk så mange som bryr seg om dere! Hadde vært mye verre om det var omvendt. Jeg vurderte og det med termindato etter å halest i pappaboka du anbafalte oss Hva er planen hvis vannet går mens mannen er på jobb? Tar du taxi? Tacky var virkelig riktig ord for det du beskriver, Neytiri :dåne: Ja, det ville jo vært veldig trist hvis ingen hadde spurt også :jepp: Liker jo på en måte oppmerksomheten. Det er bare det at man blir så frustrert når man venter og venter og venter, og hvis jeg klarer å ikke tenke på det litt, så er det plutselig noen som ringer og spør. Man trenger vel ikke å reise inn så fort vannet går, så tror nok ikke det blir taxi uansett. Mannen jobber ca 20 minutter med bil herfra, og har en kontorjobb som han bare kan dra fra. Er litt glad for at han ikke jobber som kirurg eller pilot eller noe akkurat nå En ting til, jeg kommer til å savne deg når du forsvinner .Vet du nok ikke forsvinner helt, men nå har du jo hatt så mye tid til å oppdatere. Er alltid så gøy å lese Åååå Søte deg. Kan nok hende jeg oppdaterer endel med ny baby også. Har nok mer enn nok å skrive om hvertfall
Gjest ~Milla~ Skrevet 12. august 2010 #2263 Skrevet 12. august 2010 Ikke noe føding nå uten at jeg får det med meg Reiser på tur ikveld og kommer ikke tilbake før søndag/mandag
Pupsilure Skrevet 12. august 2010 Forfatter #2264 Skrevet 12. august 2010 Sorry, jeg kniper ikke igjen for noen :gjeiper:
captiva Skrevet 12. august 2010 #2265 Skrevet 12. august 2010 Det at du ikke kniper for noen nå skjønner jeg veldig godt Håper det skjer noe snart
Pupsilure Skrevet 12. august 2010 Forfatter #2266 Skrevet 12. august 2010 Uff ja, nå er jeg lei! Men men. Han kommer når han vil selv. Har hatt gravid venninne på besøk og hun har vokset leggene mine og farget vipper og bryn. Må jo være fin til fødingen må vite Vært en tur på senter også. Fikk brukt litt penger i dag også Kjøpte to ammetopper, to par babysokker, babyvotter så han ikke klorer seg, to lerreter som jeg skal lage bilde på, babyalbum, og noen scrapbookingark. Kjenner litt ubehag og "tak" i magen nå, men det er nok ingenting.
cypress Skrevet 12. august 2010 #2267 Skrevet 12. august 2010 Dette senteret ditt er nok glad for å ha deg som beboer i nærheten!!
Dine Skrevet 12. august 2010 #2269 Skrevet 12. august 2010 Så etter deg i dag på sykehuset, men skjønte det var en lost case siden jeg ikke hadde fått melding av deg enda, hehe. Nå har vi begge gutter i magen, enn så lenge det varer for deg Krysser fingrene for at jeg sladrer snart, så snakkes vi ganske snart igjen Vi reiser på utenlandsferie fra 14.-21.august, så får prøve å finne meg en internettcafe der hvis jeg skal behøve å sladre i det tidsrommet
Pupsilure Skrevet 12. august 2010 Forfatter #2270 Skrevet 12. august 2010 Jeg håper inderlig jeg føder mens du er borte, Dine! :dåne: Hvis det ikke skjer noe før da Merker fortsatt noe vondt og litt tak, men det har vært så mye rart som har skjedd i magen og livmoren i det siste, at jeg vet ikke hva jeg skal tro lenger Jeg har begynt på album til Goffel nå. Fant et kjempefint babyalbum på Nille i stad som jeg kjøpte, og nå har jeg scrappet flere sider med ultralydbilder Gleder meg sånn til å få ordentlige bilder av han :rødme: Gleder meg til å sove nå. I morgen må jeg på IKEA å kjøpe kullfilter til den nye kjøkkenvifta vår, og på Europris og titte på en ny skittentøyskurv vi vurderer å kjøpe. Den gamle er av stoff, og har tre rom til klær som skal vaskes på forskjellige grader, men jeg har vært dum å kastet våte kluter nedi den, så det har begynt å lukte. Og den er for stiv i stoffet til at vi får vasket den i maskinen. Har vært på utkikk etter en ny en med samme inndeling. Og på Europris så jeg en på stativ som var fin, men må se nærmere på den i morgen Håper det er så tynt stoff at den kan vaskes.
siebaeo Skrevet 13. august 2010 #2272 Skrevet 13. august 2010 Han venter nok bare på at sola skal komme tilbake! Den kommer i morra! Forhåpendligvis i kveld.. Ha en fin dag Pupsi! Snart er du i mål
cypress Skrevet 13. august 2010 #2273 Skrevet 13. august 2010 Satser på at Siebaeo har rett!! Han kommer med sola!!
Pupsilure Skrevet 13. august 2010 Forfatter #2274 Skrevet 13. august 2010 Ja, får håpe det! Ville vært en stusselig dag å bli født på dette Det er nesten så jeg begynner å tenke at det ikke kommer noen baby i det hele tatt. Uff, det burde ikke vært lov å syte sånn 3 dager over terminen :dåne: det er jo helt normalt å gå over, og mange går 14 dager også. Tanta til mannen sier hun gikk en mnd over, på 70-tallet.
Pupsilure Skrevet 13. august 2010 Forfatter #2275 Skrevet 13. august 2010 Forresten, hvis noen skal kjøpe noe scrapbooking-stæsj, så er dette butikken for det!! :jepp:
Neytiri Skrevet 13. august 2010 #2276 Skrevet 13. august 2010 FInt å være fin på legga og sånt til man føder, for det tar en stund før man orker rett og slett å barbere leggene eller noe sånt :dåne: Jeg so fødte såå tidlig var utrolig heldig....mannen kom hjem 1 uke før, og da bestemte jeg meg å vokse og frysere alt.....uka etter kom det MYE tidligere en forventet Tok meg over en uke før jeg barberte under armene....og hørte flere kvinner si det samme! Ohhh den butikken har jeg kjøpt scrapbook ting fra, utrolig bra priser og bra utvalg! Lille Goffel, mamma er lei, kom ut nå
Pupsilure Skrevet 13. august 2010 Forfatter #2277 Skrevet 13. august 2010 Har prøvd å rope til han før, men det funker ikke Sta baby altså! Jeg har sovet noen timer. Var helt utslitt plutselig. Var på en liten shoppingtur i stad :gjeiper: Har begynt å lage nytt dørskilt til oss :rødme: Må jo ha lillegutt sitt navn på også Syns det er så gøy med decoupage! Fikk decoupagelim fra usa i posten i dag. Og de 500 halve perlene min, og eple-knappene. Syns pakkene har kommet ekstremt fort i det siste! Devilina: 26. eller 30. juli Pupsi: 26. juli eller 3. august eller 17. august Mannen: 3. august Milla: 5. august Siebaeo: 6. eller 11. august Liljan: 10. august TERMINDATO Cami: 12. august Michelin: 13. august Becky: 13. eller 20. august Dream: 14. august Mokkon: 15. august Sequax: 17. august Angelou: 18. august Cypress: 19. august Neytiri: 20. august Nå er det straks natta. Håper jeg slipper å se dere i morgen
captiva Skrevet 14. august 2010 #2278 Skrevet 14. august 2010 Håper at det skjer noe i dag min tippedato
Pupsilure Skrevet 14. august 2010 Forfatter #2280 Skrevet 14. august 2010 Oj, der gikk litt av slimproppen Det må ha vært det. Beklager detaljer... Det kom utflod sammen med den, men det var tydelig forskjell. Hvit kremete utflod, og en slimklyse. Skjedde mens jeg stod i dusjen, så jeg fikk undersøkt den litt. Og den var ganske seig. Det kom enda litt til da jeg var ferdig i dusjen, men ingen store mengder. Jeg vet at det kan ta lang tid fra slimproppen går til fødselen starter, men det er godt å se litt tegn allikevel! Fra mamma sin slimpropp gikk og til jeg ble født gikk det ca 1-2 timer da Tror ikke jeg skal satse på det Ellers har jeg funnet en strategi nå, og det er HVILE!! Jeg skal hvile og slappe av masse i ca tre dager nå. Leste at en fødselslege på Rikshospitalet sa at stresshormoner kan utsette fødselen. Så jeg skal ikke utenfor døren disse tre dagene, ikke noe shopping Blir nok masse TV, internett og søvn. Kommer nok til å kjede meg ihjel, men men. Skal gi det et forsøk hvertfall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå