Gå til innhold

Pupsi skal ha baby

Pupsilure

Anbefalte innlegg

Takk for støtte dere :klem: Det er jo for tidlig å teste, men allikevel :sur: Føler meg sikker på at tanta kommer om noen dager.

Kanskje jeg skulle prøvd vitex? Eller hostesaft, eller noe :klø: Det skal jeg undersøke litt. :jepp: Har lest om flere ting som kanskje kan hjelpe også, men vet ikke helt hva det er for noe :fnise:

Jeg syntes at vi har vært sååå flinke. Vi har :humpe: hver dag fra før el til godt etter. Og jeg har ligget lenge før jeg har gått på do, og nesten ikke noe sperm har rent ut igjen.

Kanskje jeg skal sette meg litt inn i det med temping også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg bestilt vitex! Har ikke lest så mye om det enda, men fant en litt gammel tråd, der mange akkurat hadde begynt, og jeg så på tickerene deres at samtlige var gravide nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å gi deg en :klemmer: Jeg vet akkurat hvordan du føler det om dagen. Jeg er jo selv inne i PP 5, og har ikke noe følelse av at det har klaffet denne gangen heller. :sjenert: Enkelte ganger blir jeg helt fortvila og tenker at dette kommer aldri til å klaffe!

Allikevel tror jeg vel innerst inne at det gjør det en gang, men det skal ikke være lett dette her.

Jeg er helt sikker på at det klaffer snart for deg! Det har du fortjent! :kose:

Også krysser jeg fingrene for at tanta holder seg borte denne gangen!

:strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Bestee. :klem: Det er ganske frustrerende.... Selv om jeg vet det er normalt at det tar tid, og at det mest sannsynlig klaffer etterhvert. Godt å snakke med noen som er i akkurat samme situasjon :)

Takk for kryssede fingre! Men ikke kryss bena midt oppi EL :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde tenkt til å teste i dag, men glemte det :( Jeg syntes tickeren er forvirrende. det står at en test kan virke i dag. Og i morgen står det ingenting, så vidt jeg husker fra før. Men det er vel ikke IKM i dag? Nei, IKM må være i morgen, 1. syklusdag.

Da skal jeg teste i morgen. Hadde vært litt greit å ikke teste også, men tror ikke jeg klarer det. Kanskje neste syklus. Det er kjipt å se en negativ test, men veldig spennende å teste. Og det er ikke sånn at hele dagen min er ødelagt av negativ test :)

Regner med at mensen er forsinket denne syklusen, for jeg fant ikke EL når jeg skulle, men testen slo nesten ut noen dager senere. Tror egentlig jeg får :heks: på besøk ca 7 oktober.

Hvis det ikke har klaffet, så starter jeg på PP 5 nå. Det føles som om vi har prøvd i ca et halvt år, men vi har bare prøvd i 3 mnd, så det er jo ikke så ille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sparte jeg den testen jeg skulle ta i morgen tidlig, for jeg oppdaget akkurat en dråpe blod :grine:

Jeg får leve i håpet om at det er sen festeblødning, helt til det blir mer.

Faen as.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå begynt det å renne litt, men det var blankt. Jeg er helt sikker på at den uønskede :heks: er her...

Men, får prøve å se positivt på det:

Den vitex-boksen jeg bestilte får jeg brukt :hoppe:

Prøvde å komme på flere punkter, men det funket ikke helt. Jeg jobber i helgen, jeg er blakk, to uker til lønning, mannen er borte. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på flere ting:

Jeg har brus, og twist, og potetgull med pizza-smak ;)

Jeg har laget deilig lasagne med focaccia-brød. Ble vellykket på første forsøk (bare litt for salt) :nigo:

Det er mannen sin tur å vaske leiligheten denne helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er chips med pizza-smak godt? Har ikke turd å smake, jeg..

Ja, var ganske godt :) Men syntes det er litt sært :ler: Smakte faktisk litt pizza :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kommet noe mer rødt enda :sjenert: Det er så spennende :popcorn: Men erfaringen min fra de andre gangene sier at jeg begynner å blø snart. Det virker på en måte helt usannsynlig at jeg skulle få positiv test. Jeg har allered begynt å planlegge neste PP. Men det KAN jo hende jeg er :gravid: det er ingen som vet enda.

Gleder meg til å stå opp i morgen tidlig og teste, (eller å gå på do og konstantere at jeg har fått besøk i løpet av natta :fnise: ) Jeg syntes det er best å vite. Jeg skal nok oppdatere dere. Pleier å sitte litt på dataen før jeg drar. Står vel opp ca 6.30 i morgen.

Nei, nå er det natta. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg har blødd kanskje 5 dråper i heeele dag :klø: Det er så rart.

Jeg sluttet på p-ring for 10 mnd siden, og har hatt helt stabile sykluser på 25 dager, uten spotting, ingen smerter, og med EL på dag 12, hele tiden. Men de siste mnd nå syntes jeg det har vært litt tull. Nå følger jeg jo ekstra nøye med også da. Så det kan absolutt være det. :ler:

Forrige syklus hadde jeg så vondt da mensen kom at jeg holdt på å ta smertestillende. Nå merker jeg ingenting. Spottet sist gang også. Lurte på om mensen egentlig hadde kommet, siden det blødde så lite i starten, og det er det samme som skjer nå. Jeg har disse stikningene på venstre side omtrent hver dag fra EL til mensen.

Jaja, det er vel normalt, bare jeg som følger så nøye med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære deg, du må jo teste da! :popcorn:

Syntes du? :nigo:

Næh, den er garantert negativ. Tror jeg har sett sånn ca 20 negative tester siden vi startet prøvingen :sjenert: Tror snart at de alltid ser slik ut :ler:

Det er for sent å teste nå uansett. Hvis jeg ikke blør i morgen tidlig, så tar jeg test, ok? :)

Har bladd meg tilbake i dagboken, på side 8 eller 9, og lest om forrige gang. Akkurat det samme skjedde da. Jeg spottet bittelitt i et døgn, før det kom friskt blod. Men dette er de to første syklusene det har skjedd. Før har jeg alltid gått rett på friskt blod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å spotte i tre dager før mensen kom skikkelig jeg også for en stund siden, før det har jeg aldri spottet noe som helst. Ble ganske irritert i begynnelsen, men nå har jeg lært å leve med det.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...