siebaeo Skrevet 5. august 2010 #2161 Skrevet 5. august 2010 Shopp i vei sier bare jeg! Jeg har tippet i morra!
Pupsilure Skrevet 5. august 2010 Forfatter #2162 Skrevet 5. august 2010 Bra du er innom og melder fra hvor du går!!! Turte jo ikke annet i dag :gjeiper: Siebaeo: 6. eller 11. august! Notert! Håper du har rett frekke meg har jo ikke tippet... Trodde jeg hadde gjort det, men ammetåken er en god unnskyldning for alt. Men Goffel melder sin annkomst den 10. Gled deg :rødme: Terminbaby hadde vært noe Forbered deg på fødsel den 17. august! Godt å "høre" fra deg! Du må ikke drive og skremme oss sånn, veit du! Syns den 17. er litt lenge til Men det er vel ikke jeg som bestemmer Husk å melde fra hvor du går, en viktig regel Men du har da ikke tid for å dra på shopping, du skal jo føde idag, jeg som tippet 5.august og all ting Hvis ikke all den gåingen setter igang fødsel, så vet ikke jeg altså! Kjenner at tyngdekraften gjør sitt, og dytter han litt lenger ned. Hatt masse nedpress på handleturen. Puh... Jeg er sliten jeg! Gleder meg til å få mannen min hjem, som kan lage middag til meg Tror ikke han blir så veldig imponert når han ser alt rælet jeg har dratt med meg hjem fra shopping :ler: Menn skjønner ikke helt det der med shopping på Søstrene Grene og Panduro. Hvertfall ikke min mann. Jeg har kjøpt så mye fiiiint Tror jeg skal holde meg hjemme i noen dager nå. Kroppen trenger kanskje litt ro. Og jeg bør få begynt med noen av prosjektene mine.
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. august 2010 #2163 Skrevet 5. august 2010 Stemmer for å få unna prosjekt nr 1. Føde! Ahh Søstrene Grene har mye artig, fant du noe der?
Pupsilure Skrevet 5. august 2010 Forfatter #2164 Skrevet 5. august 2010 (endret) Fant masse! Servietter, kakelys, wallstickers, lakris (4 forskjellige typer ), metallboks, skje til å røre i gryter med, + endel andre ting Tror jeg må sove litt jeg... Er så sliten og slapp. Men har egentlig lyst til å dekorere noen esker jeg kjøpte i stad, og male med tavlemaling på noe, og lage noen kort. Har lyst til så mye, men begrenset hva jeg orker. Endret 5. august 2010 av Pupsi
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. august 2010 #2165 Skrevet 5. august 2010 Hvil deg du Tror jeg må ha meg en tur på Søstrene Grene
Pupsilure Skrevet 5. august 2010 Forfatter #2166 Skrevet 5. august 2010 Søstrene Grene er genialt Men tror kanskje eBay er enda bedre! Har akkurat gjort noen skikkelige kupp. Blant annet 500 perler med flat bakside til scrapbooking for 30 kroner inkludert frakt Og noe sånn slags gele som man har i blomstervaser som pynt. Har sett det i fine blomsteroppsatser, men ikke helt visst hva det er. Vet det egentlig fortsatt ikke, men vant et bud på det nå, 37 øre inkludert frakt Man skal visst blande det i vann, og så blir det en slags gele med flotte farger. Morsomt å prøve. Jo, og 27 tre-knapper formet som epler. Har tenkt til å bruke det til scrapbooking. 18 kr. Det ble ikke noe søvn på meg... Klistret opp en diger flodhest med tavle-overflate på den nymalte døra vår. Med mannens velsignelse Så nå er det bare å finne på noe å skrive på den. Deretter laget jeg kort til jentene for å takke for arrangering og gaver til babyshoweren. Laget helt forskjellige kort til hver, ettersom hva slags stil de liker. Ble veldig fornøyd! Gleder meg til å gi dem bort. Har invitert ei venninne hit i morgen for å lage flere kort, men hun er ikke sikker på om hun kommer enda. Ellers får jeg bare lage alene. Og ellers så lurer jeg på om jeg skulle fikset litt ute i fellesgangen her. :dåne: Vi er to leiligheter i denne etasjen, og jeg har blitt litt kjent med naboen i det siste, tror hun bare vil synes det er koselig. Jeg tenker på å kjøpe en liftgardin å henge opp. Så noen superbillige på Kid. Og så tenker jeg å ta ned all den gamle dritten som har hengt på veggene siden blokka var ny på 70-tallet, og spraye det med sprayboks i ønsket farge, eller donere bort noen av mine ting, og pælme det gamle ned søplesjakta! Tør ikke si det til mannen, da tror han det har klikket helt for meg. Får heller skylde på naboen
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. august 2010 #2167 Skrevet 5. august 2010 Jøsses for noen kupp. Ja da er det bare å slå til Sikkert deilig med noe nytt og fresht i gangen. Sånne ting burde det være en lov for, å MÅTTE skifte det ut med jevne mellomrom
Pupsilure Skrevet 6. august 2010 Forfatter #2168 Skrevet 6. august 2010 God morgen! Ikke skjedd noe i natt 4 dager til termin. Nå begynner jeg å tro at jeg kommer til å gå endel dager over. Men jeg har det ganske greit, så jeg bør klare det også
siebaeo Skrevet 6. august 2010 #2169 Skrevet 6. august 2010 Hm.. nå begynner det å haste hvis jeg skal få rett på den ene tippingen min.. Siden det kanskje da blir den 11 ville jeg planlagt en skikkelig kosehelg med mannen din med god mat, masse kos og lading av batterier! Husk at snart er det slutt på lange late morgener sammen og all tid i verden til hverandre. Sett helga i forholdets navn og ha en liten feiring for at alt snart blir snudd på hode! Det var jammen lurt Siebaeo.. Det skal jeg huske når det nærmer seg termin
Pupsilure Skrevet 6. august 2010 Forfatter #2170 Skrevet 6. august 2010 Haha, skal minne deg på det jeg
cypress Skrevet 6. august 2010 #2171 Skrevet 6. august 2010 Kosehelg høres veldig lurt ut! Uansett om det nærmer seg termin eller ikke!
Pupsilure Skrevet 6. august 2010 Forfatter #2172 Skrevet 6. august 2010 Ble litt sint på den flodhesten, så jeg tegnet rundt den med blyant, tok den ned, og malte døra med tavlemaling istedenfor Klistret flodhesten på enden av sprinkelsengen, så kan lillegutt få tegne på den etterhvert. Kanskje dumt å oppmuntre til at det er greit å tegne på en seng, eller dør Får lære han forskjellen etterhvert. Så nå er det en fin flodhest på døra vår som ikke faller av uansett hva du gjør Skal ta strøk nr 2 om 24 timer.
Pupsilure Skrevet 6. august 2010 Forfatter #2173 Skrevet 6. august 2010 Jeg glemte kanskje å si at flodhesten løsnet hele tiden, at det var derfor jeg ble sint. Har opplevd det med klistremerkene fra Søstrene Grene før også. Håper den vil sitte på sprinkelsengen.
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. august 2010 #2174 Skrevet 6. august 2010 Flodhester er søte Kanskje greit å lære han forskjellen ja. Den største frykten er at han kan bli en tagger Neida, det går sikkert fint. Lukter tavlemaling mye?
Pupsilure Skrevet 6. august 2010 Forfatter #2175 Skrevet 6. august 2010 Det lukter ingenting Men jeg er litt misfornøyd med Biltema sin tavlemaling. Den er myyye billigere enn andre merker, men ikke så holdbar. Vi har en hel dør med tavle, og den har jeg måttet male over mange ganger. Vanskelig å vaske krittet helt av, og den blir så grå når du har vasket. Men jeg orker ikke å kjøpe ny boks. Bruker opp det jeg har Jeg har egentlig mye å gjøre, og egentlig lyst til å gjøre det også, men gjør det ikke allikevel :dåne: Lister pleier å hjelpe: -Brette masse klær, mannnen har vasket 4-5 maskiner og jeg har enda ikke brettet -Sove, merker at jeg kunne trengt litt søvn -Sjekke postkassen, og samtidig benytte anledningen til litt trappegåing -Spise, er egentlig litt sulten (igjen.....) -Lage kort, kommer nok til å trenge masse takkekort for gaver snart -Dekorere to esker jeg kjøpte i går, vet bare ikke hvordan -Dekorere en slags ramme jeg kjøpte i går -Bruke opp pengene jeg oppdaget istad at jeg hadde fått inn på kontoen fra NAV -Dra på senter og kjøpe liftgardin til fellesgangen -Sy ferdig gardinene jeg startet på for en mnd siden :dåne:
captiva Skrevet 6. august 2010 #2176 Skrevet 6. august 2010 (endret) Må si du er effektiv om dagen :dåne: har du hatt like mye energi hele svangerskapet?? Endret 6. august 2010 av *dream*
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. august 2010 #2177 Skrevet 6. august 2010 Ja ikke sant *dream*, synes du er utrolig flink og effektiv til å være høygravid
Pupsilure Skrevet 6. august 2010 Forfatter #2178 Skrevet 6. august 2010 (endret) Takk for komplimentene Nei, har absolutt ikke vært like effektiv hele tiden (skal ikke skryte på meg noe nå heller, det er ikke alltid jeg får gjort så mye. Bare spør mannen om hvor lenge de rene klærne jeg skulle brette har ligget der ). Helt i starten hadde jeg all verdens av energi og dro fra en jobb til en annen, og var ikke hjemme før sent om kvelden. Så ble jeg endel slapp og sliten rundt uke 12 kanskje. Og så hadde jeg en lang periode der det eneste jeg gjorde var å ligge i sengen. (uke 16-30 kanskje) Var sykemeldt pga bekkenløsning og alt annet enn å ligge var vondt, og jeg var sinnsykt slapp også. Prøvde jerntabletter, men det hjalp ikke. Men så ble jeg ganske brått mye bedre, og nå har jeg det ganske så bra Det er kanskje litt redebygging også? Nå har jeg dekorert en eske, pakket inn en gave, malt den rammen jeg skulle, hentet posten, og tatt trappene opp til 4de, deretter heisen videre Skal lage meg mat nå, og fortsette med hobbyting Mannen kommer hjem om et par timer. Han skal på trening etter jobb. Flinke mannen Inntil for et år siden hadde han aldri trent, og var i ganske dårlig form, men nå presser han seg selv skikkelig hardt på trening to ganger i uka, og har gått ned masse i vekt og blitt sterk og stram Syns det holder med vektnedgang nå! Men han vil gå ned bittelitt til før han bytter program til et med mer styrke og mindre kondisjon. Endret 6. august 2010 av Pupsi
Pupsilure Skrevet 6. august 2010 Forfatter #2179 Skrevet 6. august 2010 Lurer på hvor mange ganger jeg eller mannen har sagt "neida, det har ikke skjedd noe enda" de siste dagene Nå ringte akkurat svigermor.
captiva Skrevet 6. august 2010 #2180 Skrevet 6. august 2010 Godt å høre,da er det altså håp for andre God helg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå