Gå til innhold

Pupsi skal ha baby

Pupsilure

Anbefalte innlegg

Vil bare si at tross en vanskelig start her hos oss kunne mann ikke hatt det bedre om dagen. Mannen har måttet reise hjem fra sykehuset på kveldene for han har ikke hatt overnattingsmuligheter.....og mens han er hjemme har han vasket og ordnet både klær og babyting pakket rene klær til meg, kjøpt prematur klær til Bumba....you name it! Og han er IKKE kjent for å være så flink fra før av!

Ville også si at det er helt utrolig uansett om vi er begge sååå slitne, så bare et blikk fra han mens jeg ammer, eller når jeg ser han skifte en bleie rødmer jeg skikkelig .....så må si man er helt forelsket og det på en enda sterkere måte en fra før :rødme:

Så bare gled deg, tøft er det, men utrolig verdt det og det vil bringe dere to nærmere en dere aner ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres jo veldig hyggelig ut da :rødme: Gleder meg til å oppleve det snart :)

Nå har jeg vondt i ryggen. Er egentlig mer trøtt, og hadde tenkt til å sove til 12, men stod opp da mannen dro pga ryggsmerter. Tror jeg har ligget for lenge i samme stilling i natt. Det er så vanskelig å røre på seg :sjenert:

Har kjent endel murring oppi "aller helligste" i dag :jepp: Og hatt en kynner hittil.

Rart at søteste mannen min ikke er hjemme... Savner han allerede jeg :tristbla: Men så fort babyen kommer, så får han to uker permisjon da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok magebilder for uke 39 i dag, og syns magen min har sunket litt egentlig. Hva syns dere? Se. Kan være tilfeldig også, at han har lagt seg litt annerledes. Eller kanskje han har festet hodet sitt :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Oi, jo, det ser sånn ut. Og så stikker den litt mer ut..? KJenner du mindre press oppover da? Lettere å puste f eks?

Tenk at du er i siste uka nå... Det har gått så fort synes jeg! :) Og det høres ut som siste etappe har gått ganske fint med tanke på bekkenplagene du hadde en god stund der.. Litt misunnelig på at det er så kort tid igjen! :fnise:

Vet du, jeg har vært innom via telefonen av og til i feiren og takk for at du minnet meg på 3D ul! Vi har time i dag faktisk som ble bestilt da du minnet om det! :) Blir veldig spennende! Han er superaktiv om dagen men er litt redd han har en soveperiode akkurat når vi skal dit.. Så det blir nok en kald cola på vei bort! Selv om jeg har helt noia for sukker om dagen... Vekta skyter i værtet om dagen! :dåne: :tristbla: Mye vann og tror jeg for på to uker gikk jeg opp svimlende 3 kg! Og har følt meg litt pløsete og sånn. Til sammen omtrent 10 kg fra startvekt!! :grine: Kan jeg spørre hvordan det har gått med din vektøkning? Du ser veldig stram og fin ut så jeg regner meg den ikke har vært for stor. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, jeg syns det var ganske stor forskjell på bare en uke!! :hakeslepp: Den er da virkelig en del større nå?? Mulig den har sunket litt også, det syns jeg er vanskelig å si....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Merker egentlig ikke noe forskjell på pusten. Har ikke hatt noe særlig problemer med det uansett. Skal til legen på onsdag, så da sjekker hun om hodet er festet. Hvis det ikke er det skal jeg på ul. Kan egentlig ikke skjønne at det er nødvendig, men takker ikke nei ;)

Bekkenet mitt er så å si helt bra!! Tror det var kiropraktoren som fikset det. Jeg har visst hatt en låsning. Er litt sur på fysioen min som ikke har oppdaget det. Var hos fysioen en dag og kiropraktoren neste. Fysioen sa jeg ikke hadde låsning og kiropraktoren fant en, og fikset den :nigo: har hatt litt vondt i bekkenet de siste dagene, men tror det er modningssmerter egentlig.

Så bra at jeg minnet deg på 3D!! :jepp: Så spennende da! Håper du vil legge ut bilder :nigo:

Vekta mi skjøt i været omtrent rundt uke 28 også. Frem til ca 25 hadde jeg knapt gått opp et par kg, men så begynte det. Nå har jeg gått opp fra 58 til 71. Er 164 cm høy. Håper det ikke blir noe mer :) Har sluppet unna strekkmerker, så nå syns jeg han kan komme ut før jeg får noen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg syns det var ganske stor forskjell på bare en uke!! :hakeslepp: Den er da virkelig en del større nå?? Mulig den har sunket litt også, det syns jeg er vanskelig å si....

Ja, jeg syns også den ser større ut! :jepp: :jepp: Noen ganger kan vi se forskjell når jeg våkner om morgenen. Ser ut som den har vokst over natten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da ikke mye.. Akkurat som anbefalt så vidt jeg kan forstå. :) Jeg er redd jeg ender litt høyere enn sdet. Spes om jeg skal samle på så mye vann :dåne: Jeg startet på samme vekt som deg og er 168, men tipper jeg legger på meg en del mer enn 3 kg på siste etappen.. I tillegg var jeg 2-3 kilo over trivselsvekt før jeg ble gravid så føler meg TUNG! Håper mye er vann :jepp:

Jeg har også lurt litt på om ikke fysioen kan overse sånne låsninger! Men så bra at det ble oppdaget da! Om hodet har festet seg vil nok det også være med på å stabilisere bekkenet.

Om vi får noen fine bilder skal jeg nok legge ut ett eller to.. :rødme: Kanskje på tide meg et magebilde her og. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dere snakker om 3D - ca hvilken uke er det vanlig å ta det?? Vet du/dere det?? Eller er det kanskje like moro uansett når?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De anbefaler tidligst uke 26, tror jeg. Og senest rundt uke 34. Lurt å ta det før babyen legger seg med hodet ned! Jeg tok i uke 27 og ble ganske fornøyd. Veldig fornøyd med klinikken jeg valgte! På Lysaker. Fikk endel fine bilder, men har sett bedre bilder hos andre i etterkant. Fikk også 6 filmsnutter. :)

Jeg har så vondt i ryggen nå! Og magen sprenger skikkelig. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pupsi :hallo:

Da kan jeg snike meg til å skrive en liten hilsen her etter amming :)

Ikke lenge igjen til terminen din nå og snart sitter du med gutten i armene dine... Så bra bekkenet ditt er bedre, jeg var nesten 100% bra de siste 6-8 ukene og tror det hjalp meg med at fødselen ikke varte og rakk. De siste ukene gikk vi gjerne en 1 times tur på kvelden og i helgene og når riene startet gikk vi også tur og det hjalp nok med åpningen.

Gled deg masse til tiden fremover og hvil ut mens du kan ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går kveld fikk jeg en overraskelses-baby-shower av venninnene mine! :strix: Kjempekoselig! Fikk masse fine gaver, vi spiste god sjokoladekake og skravlet masse. Tiden gikk veldig fort og plutselig var klokka 22.

Jeg fikk en bleiekake, masse fine klær, sengetøy, nesesuger, neglklippesett, skjeer som skifter farge hvis maten er for varm, håndkle med hette, koppholder til barnevogna, bilderamme, babytannbørste, osv osv osv :nigo: :nigo: :nigo: Det var nesten som julaften :jepp:

I natt har jeg hatt mensmurringer nesten hele natten. Men det har ikke skjedd noe :vetikke: Jeg har jo hatt en følelse av at 3. august er Dagen ganske lenge nå :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Nurk har funnet frem til ribbeina mine igjen :kjefte: Det er så sinnsykt vondt når han sparker på dem!! Han kiler liksom foten fast bak dem, og så i et ubevoktet øyeblikk sparker han til :dåne: Og jeg skriker faktisk, eller stønner høyt... :ler:

I morgen er det legetime igjen, tidlig om morgenen. Og torsdag skal jeg på shopping med to venninner. Håper begge avtalene må avlyses :gjeiper:

En uke til termin i dag. I kveld skal vi prøve :sengekos::lur: Og kanskje jeg tar meg en tur ned til postkassa i 1. etg, og tar trappene opp igjen :jepp: Sist jeg prøvde gav jeg opp i 4. etg og tok heisen videre :flau::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig gjort av venninnene dine! :rødme:

Hehe, kjenner til det der med ribbeina, det er ikke noe godt! Jenten min driver stadig og legger seg oppunder ribbeina på høyre side, så jeg begynner å bli litt lei nå! Håper det skjer noe snart da, så du slipper å slite deg helt ut med å gå i trapper :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så gøy med babyshower!! Så snille venninner! :jepp: Høres utrolig koselig ut.. :) Og smarte ting dere fikk! Sånn skje vil jeg også ha..

:fnise: det er mange lure triks for å prøve å få fødselen i gang. Bevegelse er jo kjempebra. Jeg sa til kjærsten at siste uke før termin skulle vi spise masse sterk og god thai og indisk, gå lange turer og ha masse sex. "Hva sa du nå?!" utbrøt han! :ler: Måtte gjenta hele regla til jeg innså at det var siste delen han festet seg ved. Luringen... :lur:

Jeg tipper 6 august! (vet ikke hvorfor..) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer på at jeg ikke ba om å få med litt kake hjem, "til mannen" :ler: :ler:

Ja, det var kjempekoselig altså :klemmer:

Oppdaget nå at dollarkursen er under 6 kroner, tror det er et tegn på at jeg burde ta meg en tur på eBay :lur: Trenger lipgloss og noe babystasj :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du var som fikk så mange fine gaver!! Koselig gjort av venninnene!

Spennende å se om det skjer noe i dag da, eller om følelsen har lurt deg! :popcorn:

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...