Gjest ~Milla~ Skrevet 26. juli 2010 #2061 Skrevet 26. juli 2010 Hvilken klarlakk bruker du? Lurer på om vi skal lakke stuebordet, mye slitasje på det så det hadde vel egentlig vært en god løsning.
Pupsilure Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #2062 Skrevet 26. juli 2010 Pappa sa at de har en sprayboks med klarlakk på Biltema, som han har brukt til forskjellige ting, så jeg kjøper den
Mokkon83 Skrevet 26. juli 2010 #2063 Skrevet 26. juli 2010 ååå, du er mitt store idol!! tenk å være så handy og få gjort så mye da! håper jeg blir like flink når den tid kommer, da skal jeg jammen meg kikke tilbake her for å få inspirasjon døra ble knallbra! pusset du den ned med noe først? eller vaske + male? vår ytterdør er full av riper og har ei heslig farge.. flotte magebilder! utrolig fascinerende å se tilbake på kan jeg tro! ikke lenge igjen til termin heller
Gjest ~Milla~ Skrevet 26. juli 2010 #2064 Skrevet 26. juli 2010 Spennende. Vil gjerne høre om hvordan det gikk med lakkingen
Pupsilure Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #2065 Skrevet 26. juli 2010 ååå, du er mitt store idol!! tenk å være så handy og få gjort så mye da! håper jeg blir like flink når den tid kommer, da skal jeg jammen meg kikke tilbake her for å få inspirasjon døra ble knallbra! pusset du den ned med noe først? eller vaske + male? vår ytterdør er full av riper og har ei heslig farge.. flotte magebilder! utrolig fascinerende å se tilbake på kan jeg tro! ikke lenge igjen til termin heller Så søt du er, Mokkon Veldig fornøyd med døra. Nyter synet av den hver dag, da den står midt i glaninga fra sofahjørnet mitt Vi kjøpte en sånn slipemus på Clas Ohlson til 200 kr, fungerer utrolig bra Og mannen slipte den ned først. Tok ca 10-15 minutter. Og så rullet jeg på grunning og to lag med halvblank Chi. Det var mye riper på vår også, men endel ble borte med pussing, og så synes det ikke like godt lenger nå som den er hvit Har litt lyst til å male et parti med tavlemaling, og skrive noe på den med kritt, men har allerede brukt tavlemaling på døra til kontoret til mannen, så jeg er litt i tvil Spennende. Vil gjerne høre om hvordan det gikk med lakkingen Vi fikk kjøpt klarlakk på spray til 60 kroner Og så kjøpte vi svart sprayboks som jeg skal ta stengene til stolen med. Skal si fra hvordan det går, når jeg kommer så langt. Det er noen flekker på stengene, og jeg tror det skal bli veldig fint å få de helt svarte igjen. Jeg har aldri gjort en så nøye og bra jobb på noe prosjekt før, tror jeg Lar ting tørke den tiden den skal og allting Bare det beste for babyen min :rødme:
Pupsilure Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #2066 Skrevet 26. juli 2010 Som den ungen spreller! Han må jo være skikkelig misfornøyd med mangelen på plass Håper det gjør at han kommer ut snart. Hadde vært så deilig å få slippe snart. Slippe å bli enda større, legge på meg mer, få strekkmerker, kunne ligge på magen igjen Stolen er ferdig og montert, men jeg har noen småting igjen som skal fikses. Det har blitt noen ujevnheter på en side som jeg skal pusse og male. Og den må lakkes. Og bøylen har jeg ikke gjort noe med enda. Men den ble veldig fin. Mannen var stolt av meg
cypress Skrevet 27. juli 2010 #2067 Skrevet 27. juli 2010 Jeg oppdaget plutselig at du har en tippeliste jeg ikke er med på, så her kommer mitt tipp: 19. august!
Pupsilure Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #2068 Skrevet 27. juli 2010 Tippelisten er oppdatert Jeg har sovet ganske godt i natt. Bortsett fra at jeg våknet av hetetokt og halsbrann kl 2. Fikk luftet skikkelig, drukket litt vann og tok en Link. heldigvis hjalp det, og resten av natten var fin Har drømt masse om babyer :rødme: Nå er det så nært! På denne tiden i august er han hvertfall her! Kanskje han allerede er her om et par uker. Tror jeg tar meg en tur til babyshop i dag for å kjøpe en lærreim til tripp trapp stolen. Gleder meg veldig til å få den helt ferdig! Lille Nurk har lagt seg slik at han sparker i ribbeina mine i dag, kjenner jeg... Ikke godt!
Gjest ~Milla~ Skrevet 27. juli 2010 #2069 Skrevet 27. juli 2010 Så bra at natten inatt ble bedre. Så man kan bruke link ved halsbrann og graviditet... noe å huske på hvis jeg får bruk for det
Pupsilure Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #2071 Skrevet 27. juli 2010 Oppdatert Jeg har vært på shopping! Skikkelig salg på Lindex nå, altså Kjøpte to amme-bher og tre babybukser for 180 kr Syns det er litt vanskelig å kjøpe bh når jeg ikke vet hvor store brystene mine kommer til å bli, men tror jeg fant en størrelse som er grei. Og bhene kan absolutt brukes selv om man ikke ammer Og jeg har endelig kjøpt Purelan. Tror det er det 4. apoteket jeg har vært innom.
Becky1 Skrevet 27. juli 2010 #2072 Skrevet 27. juli 2010 Kult profilbilde . Blir ikke lenge til du må bytte det ut med an vanlig barbie nå . Er rart å tenke på at Goffel kan klare seg like bra inni deg som utenfor. Tenk om han kommer før tiden. Da kunne han vært inne lengre. Litt rart å tenke på. Nå har fått kjøpt et par topper på salg på stedet du tipset meg om for litt siden. Gøy med kupp
Pupsilure Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #2073 Skrevet 27. juli 2010 Gleder meg til å bytte ut med vanlig barbie Det er rart å se bilder av helt nyfødte babyer. Er på et annet forum, og der har august-damene begynt å føde nå, og legger ut skrytebilder. Og jeg titter på babyene, og tenker at jeg har en sånn en inni meg :dåne: Jeg klarer faktisk ikke å tro det Det høres for rart ut...
Becky1 Skrevet 27. juli 2010 #2074 Skrevet 27. juli 2010 Skjønner det kjempegodt. Kjenner ei som sa hun ikke skjønte det første gangen, men at ting ble mer virkelig den andre gangen. Da visste hun at det var en baby der. Ikke det at hun ikke visste det første gangen, men det er så vanskelig å skjønner/se for seg. Jeg skjønner ikke at jeg snart er ferdig med 1/4 av svangerskapet :dåne: . Skjønner ihvertfall ikke at det er liv inni der
Pupsilure Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #2075 Skrevet 28. juli 2010 Lille babyen har funnet ribbeinet mitt igjen i dag Det er vondt altså... Herregud, han er så diger nå... Og han spreller sånn. Skikkelig misfornøyd med å ha det så trang Du har vel ikke klaustrofobi vel, Goffel? Kan komme ut vet du Skal til legen nå. Har lyst til å spørre om hun kan sjekke modning, men jeg tror egentlig ikke de vil gjøre det før termin, Men vi får se Er også veldig spent på om hodet er festet. Tror ikke det er det. Men det ligger helt klart nedover.
cypress Skrevet 28. juli 2010 #2077 Skrevet 28. juli 2010 Lykke til hos legen! Håper alt står bra til!
Pupsilure Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #2078 Skrevet 28. juli 2010 Nå er jeg tilbake fra legetimen. Hodet er fortsatt ikke festet, og hvis det ikke fester seg innen 1-2 uker, så blir jeg henvist til ul. Vet ikke helt hvor mye det hjelper med ul men Urinen var fin. Jernnivået var veldig bra. Vekta var fin. Men blodtrykket var ikke så bra, 126/72, vanligvis har jeg ligget på rundt 110/60. Tror ikke det er så veldig høyt, men det var nok til at legen ville ha meg tilbake om en uke. Jeg har også hatt endel blodtrykksfall de siste dagene. 4 stk i går og 2 i dag, der jeg nesten har besvimt, og blitt helt slapp. Tror det var litt pga det også, at hun ble litt bekymret. SF-kurven min har begynt å øke. De første tre kryssene (uke 23, 25 og 29 var akkurat på den røde streken, mens de to siste (uke 34 og 38) ligger ca en cm over. Hjertelyden til Goffel var på 156 slag i minuttet, det er sånn ca det han pleier å ligge på
Superlilje Skrevet 28. juli 2010 #2079 Skrevet 28. juli 2010 Det var jo ikke noe særlig høyt blodtrykk da. Mitt var 135/80 sist gang, uten at jordmor sa noe om det. Men det kan jo være pga blodtrykksfallene hun ble bekymret
Gjest ~Milla~ Skrevet 28. juli 2010 #2080 Skrevet 28. juli 2010 Blodtrykket ditt er det ingenting å si på, hun er nok mer bekymret over BTfallene dine. Hmm.. ja vil ikke tro det hjelper noe særlig med UL for å få den lille til å feste seg Men det er vel for å sjekke skikkelig hvordan han ligger
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå