Pupsilure Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #2041 Skrevet 24. juli 2010 Kjempefint vær i dag Men jeg har ingen planer om å gå ut Kom på at jeg har litt for mange prosjekter på gang nå... -Male ferdig ytterdøren vår -Pusse, grunne og male Tripp Trapp stolen -Forberede og planlegge en kake jeg skal ha med i 80 års lag om en uke (lage pynt) -Sy ferdig gardinene jeg begynte på for et par uker siden -Lage bursdagskort til mannen som hadde bursdag for mange dager siden.... Egentlig skulle jeg vært med mannen til mormoren hans for å klippe gresset, men jeg orker bare ikke. Det blir fort 4 timer, kanskje mer, og jeg synes det er litt vanskelig å snakke med mormoren hans. Og jeg blir så sliten av å måtte være sosial med noen jeg ikke har den beste kjemien med i så mange timer. Hun er veldig hyggelig, men hun virker litt uinteressert i det jeg forteller, og hun spør om ting, for så å avbryte meg og snakke om noe jeg ikke har noe interesse for/grunnlag for å skjønne. Har dårlig samvittighet for at jeg ikke blir med Men hadde ikke trodd det skulle bli så mange timer da jeg sa ja. Jeg har jo hvertfall en god unnskyldning til å slippe da Mannen får bare si at jeg ikke orket.
Pupsilure Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #2042 Skrevet 24. juli 2010 Puh... Der var døren ferdig! jeg jobber i kanskje 15 minutter, og så må jeg ha minst 1 time pause Orker ikke så veldig mye fysiske anstrengelser nå om dagen... Har begynt å slipe ned stolen, men synes det er litt skummelt å bruke den slipemaskinen. Er litt redd for elektriske verktøy. Døra ble skikkelig fin! Det er så fantastisk at man kan investere litt penger til maling, og litt tid, og så plutselig er den stygge døra forandret til en veldig fin dør, og sånn vil den være for alltid! Det føles så mye mer meningsfylt å male, enn annet husarbeid, da malingen er varig. Her har jeg irritert meg over stygg dør i to år, og plutselig så er det fikset
Pupsilure Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #2043 Skrevet 24. juli 2010 Sånn, nå er stolen demontert, helt slipt ned, og vasket. Den ligger til tørk nå. Håper at jeg får grunnet den på den ene siden i dag. Det er målet mitt Tror jeg skal legge plast utover kjøkkenbenken, og stå der og grunne. Det er så innmari tungt for meg å stå på huk nå for tiden. Kommer meg såvidt opp Det skal bli deilig å få igjen kroppen sin igjen! Vet nesten ikke om jeg gleder meg mest til det, eller å se babyen Tenk så stor omveltning det vil bli når han kommer. Nå har jeg all verdens av tid til å gjøre akkurat hva jeg vil. Jeg jobber ikke, sover lenge hver dag, slapper av i sofaen hele dagen omtrent. Men om kort tid kommer alt til å dreie seg om Lille Nurk, og jeg kommer til å tenke på amming, bleieskift og søvn hele tiden. Har tittet på bilder og film av nyfødte, og synes det er ganske rart å tenke på at jeg har en sånn inne i magen. Klarer faktisk ikke helt å forholde meg til det. Jeg er 38 uker i morgen, og Goffel er helt ferdig. Han er vel kanskje bittelitt tynn, men ikke nødvendigvis. Jeg tror egentlig at han er litt liten, for både jeg og mannen var 3200 og ble født over terminen. Jeg gleder meg sånn!!
Pupsilure Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #2044 Skrevet 24. juli 2010 Døra før og etter Nå har tripp trapp stolen fått et lag med grunning, og skal snart snus og få et til Mannen har kommet hjem, og hadde med verdens beste calzone til meg Og babyen har våknet. han har vært så rolig i hele dag, men nå er det full fest inni der
Pupsilure Skrevet 25. juli 2010 Forfatter #2046 Skrevet 25. juli 2010 Takk, Milla Jeg får ikke sove jeg... Først var det fordi mannen skulle se tv i sengen. Prøvde å sove i ca 30 minutter før vi ble enige om at han skulle gå ut i stua. Sovnet etterhvert, men våknet da han kom inn. Fikk ikke sove igjen da jeg var tett i nesa, ekstremt varm og hadde halsbrann. Tok en Link og nesespray, men det hjelper ikke. Det er så fælt å ligge i sengen og prøve å sove, og da sovner jeg hvertfall ikke. Så jeg stod heller opp. Jeg er også ekstremt tørst! Tisset da jeg la meg ca 22.30. Tisset igjen da mannen kom og la seg ca kl 01.30, og nå 02.45. Det er veldig vanskelig å reise seg opp fra senga når blæra mi er så full. Så nå prøver jeg å ikke drikke så mye mer, men jeg er så tørst! Har littegrann murringer også, men ikke sånn veldig. Og jeg er sulten. Æsj, alt er galt nå Jeg er skikkelig trøtt, men får ikke sove.
Devilina Skrevet 25. juli 2010 #2047 Skrevet 25. juli 2010 Er det ikke ekstremt morsomt når nettene blir sånn Jeg er oppe nå liksom.. sier jo sitt... og jeg la meg ca 0100...
Sequax Skrevet 25. juli 2010 #2048 Skrevet 25. juli 2010 God morgen, Pupsi! Forhåpentligvis ligger du og sover søtt etter din strabasiøse natt ? Døra ble kjempefin!!!
Pupsilure Skrevet 25. juli 2010 Forfatter #2049 Skrevet 25. juli 2010 Våknet litt over tolv, og var i dritthumør Sikkert pga natten. Jeg klarer så vidt å reise meg opp av sengen om morgenen fordi blæra mi er så full. Ryggen verker også... Tror jeg går å legger meg igjen, og blir i sengen. Å ja, forresten, 38 uker Må jo ta ukes-dansen
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. juli 2010 #2050 Skrevet 25. juli 2010 38uker Hørtes ikke ut som noe særlig med slike netter. Det å skulle egentlig sove, men ikke å finne roen i kroppen, det kan virkelig sette tålmodigheten på prøve. Håper neste natt blir bedre
Pupsilure Skrevet 25. juli 2010 Forfatter #2051 Skrevet 25. juli 2010 Har vært skikkelig rar i dag, men løsnet etter at jeg sov litt Nå er alt bra Hadde virkelig ingen energi i stad. Var helt utslitt både fysisk og psykisk. Orket ikke engang å scrolle med musa for å lese på nettet Her er magebilder for uke 38 Link
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. juli 2010 #2053 Skrevet 25. juli 2010 Nå har jeg forresten flyttet inn i "nabolaget" ditt
Pupsilure Skrevet 25. juli 2010 Forfatter #2054 Skrevet 25. juli 2010 Og en link til, med en liten oppsummering.
Pupsilure Skrevet 25. juli 2010 Forfatter #2055 Skrevet 25. juli 2010 (endret) Nå har jeg forresten flyttet inn i "nabolaget" ditt Velkommen inn i gravidbøkene! Jeg satser på å flytte ut innen 4 uker Nå har jeg malt mer på stolen. Blir skikkelig fint!! Endret 25. juli 2010 av Pupsi
Pupsilure Skrevet 25. juli 2010 Forfatter #2056 Skrevet 25. juli 2010 Nå har jeg gjort en annen ting jeg har utsatt lenge; å lime på bånd rundt speilet til Goffel. Det ble veldig fint, og speilet er endelig helt ferdig Jeg har også sortert magebildene mine i mapper etter hvilken uke de er tatt. det var litt av en jobb, men klarte det Jeg burde virkelig rydde litt i andre bilder også. Det er jo nå jeg har sjansen til å drive med sånt. Når babyen kommer har jeg nok av andre ting å bruke dagene mine til Egentlig burde jeg laget noen flere kort også. Som skal brukes til takkekort for fødselsgaver/innbydelser til babyfest.
lilljan Skrevet 25. juli 2010 #2057 Skrevet 25. juli 2010 Ohh nå er det spennende å sjekke hos deg, det kan like godt skje i dag som til termin
cypress Skrevet 25. juli 2010 #2058 Skrevet 25. juli 2010 Og en link til, med en liten oppsummering. Utrolig morsomt å se utviklingen din!!! Du er jo så flott!!! Døren du har malt ble forresten veldig fin!
Pupsilure Skrevet 25. juli 2010 Forfatter #2059 Skrevet 25. juli 2010 Ohh nå er det spennende å sjekke hos deg, det kan like godt skje i dag som til termin Ja, tenk det! Terminen er jo +/- to uker. Utrolig morsomt å se utviklingen din!!! Du er jo så flott!!! Døren du har malt ble forresten veldig fin! Takk, Cypress Jeg syns det er så gøy med bilder
Pupsilure Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #2060 Skrevet 26. juli 2010 Har sovet godt i natt Mannen er på treningssenteret nå, men kommer straks hjem, og da skal vi dra å kjøpe klarlakk til stolen. jeg tok det siste strøket med maling nå, så jeg håper vi får skrudd den sammen i kveld Har ikke bestemt meg for hva jeg gjør med dekorering enda :klø: Vekta viste 71,5 i dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå