Mokkon83 Skrevet 20. juli 2010 #2021 Del Skrevet 20. juli 2010 ååå, så fint barnerom! utrolig smart med den tallerkenhylla kjekt med så mye hylleplass! gleder meg til vi skal til med å pusse opp barnerom en gang i gang med prøvinga igjen straks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 20. juli 2010 #2022 Del Skrevet 20. juli 2010 Jeg som ikke er helt med om dagen... Nydelig barnerom og kjempe fin tallerkenhylle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #2023 Del Skrevet 21. juli 2010 Takk, jenter Jeg tror kanskje jeg har bristet et ribbein eller noe. Våknet av at babyen sparket skikkelig hardt i ribbeinet mitt i natt, og nå er det vondt, og han fortsetter å sparke bori. Det er vel sikkert ikke bristet, men det er jammen vondt! Og ingenting jeg får gjort heller, når han bare fortsetter. Tar en tur ut snart. Men blir vel sittende her hele kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 21. juli 2010 #2024 Del Skrevet 21. juli 2010 Det er virkelig en kraftkar du har Du får ta det som et sunnhetstegn at han er så aktiv Han som bor i magen min er ikke så ivrig på sparkinga, men er flink tl å strekke seg til oppunder ribbeina mine. Er spent på om magepersonligheten sier noe om hvordan han blir når han kommer ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #2025 Del Skrevet 21. juli 2010 Ja, jeg er spent på om han er like aktiv utenfor magen Både jeg og pappaen hans var veldig rolige barn som helst ville sitte alene og tegne og sånt. Han sparker ikke like mye som han gjorde før, men det er veldig mye bevegelse, han vrir seg rundt hele tiden. Og så kommer det noen solide spark innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 21. juli 2010 #2026 Del Skrevet 21. juli 2010 Hei Pupsi! Nå er det jammen ikke lenge igjen! Så utrolig spennende.. :rødme: Snart får du treffe han! Kanskje han rett og slett sparket på deg et blåmerke under ribbeinet..? Sterk liten krabat Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. juli 2010 #2027 Del Skrevet 21. juli 2010 Du skal se at du har en kommende fotballspiller i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 21. juli 2010 #2028 Del Skrevet 21. juli 2010 Huff, det høres ikke godt ut. Og ingenting man får gjort med det heller. Du får ta hevn i konfirmasjonstalen hans Hvis du kjeder deg anbefaler jeg deg å følge med på Tour de France. Jeg elsker å følge med på det, men vet det er mange som ikke gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #2029 Del Skrevet 21. juli 2010 For noen spark Det gjør rett og slett skikkelig vondt, og jeg skriker. Virker som han har fått en fot bak ribbeinet, og sparker utover. Og akkurat på samme sted hver gang, sikkert derfor det er så vondt, fordi det blir ømt. Prøver å holde han unna, dytte han ned, slik at han ikke klarer det, men da blir han helt vill, og spreller masse, så jeg fikk ikke lov av mannen å gjøre det Han vil passe på lille Goffel, og syntes jeg var litt slem mot han. Jeg har vært på shopping og kjøpt en sparkebukse, tre bodyer, en pysj og to par sokker. Det ble 213 kroner :dåne: Jeg er så flink til å shoppe altså Syns ikke mannen kan klage da. Var 50 % på nesten alt babytøy på Babyshop, og 70 % på Lindex. Den sparkebuksen har jeg hatt lyst på i flere måneder, men utsatt å kjøpe gang på gang, og det lønnet seg visst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 21. juli 2010 #2030 Del Skrevet 21. juli 2010 Du virker veldig økonomisk . Og så gøy det er å gjøre kupp. Føles nesten ut som man har fått det gratis. Noen ganger tar jeg selv i å føle meg litt snytt om jeg gjør et kupp. Men, man har vel sin kvote med alt. Gjorde noen blemmer med mammaklærne f.eks. Nydelige klær. Ble helt forelska jeg. Huff, forelska i klærne, hvor kommer dette til å ende? :dåne: Lille Spire var forresten et fint navn på spiren min i magen. Får ikke lov til å kalle den for noe av det den likner på, som peanut, reke e.l. Mannen synes det er å ekkelt. Kan liksom ikke kalle den for "babyen ennå". Heller ikke navnet, da vi ikke vet kjeønn ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 21. juli 2010 #2031 Del Skrevet 21. juli 2010 Hei Pupsi, bare fort innom med en klem Jeg har mistet litt oversikt i bøkene deres, men det er nok å forstå håper jeg. Håper Goffel ikke lar vente på seg for lenge....du nærmer deg snart spennende ventetiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #2032 Del Skrevet 22. juli 2010 Du virker veldig økonomisk . Og så gøy det er å gjøre kupp. Føles nesten ut som man har fått det gratis. Noen ganger tar jeg selv i å føle meg litt snytt om jeg gjør et kupp. Men, man har vel sin kvote med alt. Gjorde noen blemmer med mammaklærne f.eks. Nydelige klær. Ble helt forelska jeg. Huff, forelska i klærne, hvor kommer dette til å ende? :dåne: Lille Spire var forresten et fint navn på spiren min i magen. Får ikke lov til å kalle den for noe av det den likner på, som peanut, reke e.l. Mannen synes det er å ekkelt. Kan liksom ikke kalle den for "babyen ennå". Heller ikke navnet, da vi ikke vet kjeønn ennå. Ja, jeg er ganske økonomisk. Helt motsatt av min mor, hun er ekstremt impulsiv, sløsete og har veldig dårlig kontroll over økonomien sin, men hun klarer seg alltid allikevel Ja, hender man gjør noen dårlige kjøp også F.eks de to stelleveskene mine. Har lagt de ut på finn for en måned siden, men har ikke hørt noe før i dag, så håper jeg får solgt dem nå. Spurte mannen hvorfor Goffel heter nettopp Goffel, for jeg husket ikke hvordan vi kom på det, og han minnet meg om at han hadde kilt meg på magen før jeg ble gravid og sagt goffel-goffel-goffel, og etter det ble det bare navnet på den kommende babyen Tror jeg må begynne å kalle han det ordentlige navnet sitt snart, for ellers tror jeg det blir litt rart for meg å forholde meg til babyen ved navn ******, tror jeg vil føle at jeg ikke kjenner han like godt da, og jeg kan jo ikke kalle han Goffel ovenfor noen andre enn dere her inne Hei Pupsi, bare fort innom med en klem Jeg har mistet litt oversikt i bøkene deres, men det er nok å forstå håper jeg. Håper Goffel ikke lar vente på seg for lenge....du nærmer deg snart spennende ventetiden Hyggelig å se deg igjen, Neytiri! :klemmer: Skjønner godt at du ikke har fått med deg alt som har skjedd rundtomkring Og ikke har det skjedd noe spennende her hos meg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #2033 Del Skrevet 22. juli 2010 Goffel har hat en veldig aktiv dag igjen. Han virker misfornøyd med innskrenking av plassen Men jeg har sagt til han at hvis han er så misfornøyd, så er det bare å komme ut av hulen sin, her ute er det mer enn nok plass Heldigvis har han flyttet litt på seg, så sparkene er ikke i ribbeina i dag, men mye lenger på siden, der de pleier å være. Kjedelig dag Skjer ingenting. Har ligget i sengen i hele dag omtrent, og sett på tv, og sovet. I morgen tror jeg at jeg må finne på noe, for å ikke bli gal. Jeg skal kjøpe en sånn slipemus, så skal mannen slipe ned innsiden av ytterdøren vår, og så skal jeg grunne og male den. Det kan jeg gjøre i morgen. Og så tenker jeg å titte på hagemøbler på plantasjen. Vi skal ha en liten sofa og et bord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #2034 Del Skrevet 23. juli 2010 Endelig fikk jeg tak i Tripp Trapp stol!! Har ring på mange, men de blir solgt så fort de blir lagt ut på finn. I dag var det to stk med bøyle i mitt område, den ene var solgt et par timer etter at annonsen ble lagt ut, den andre hadde jeg flaks og fikk Så jeg drar å henter den om et par timer. Så nå har vi enda mer å slipe ned og male. Hadde endel kynnere i går kveld, men ikke så ille som den andre dagen. Syns kynnerne mine varer så innmari lenge. Rundt 3 minutter. Og de gir seg ikke av at jeg rører på meg. Nå skal jeg gå i dusjen, og så vekke mannen og si at vi skal kjøpe stol Han som hadde tenkt til å bli i sengen i hele dag og se TdF Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. juli 2010 #2035 Del Skrevet 23. juli 2010 Så bra du endelig fikk tak i tripptrappstolen Gleder meg til bilder når malingen er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 23. juli 2010 #2036 Del Skrevet 23. juli 2010 Hurra for tripptrapp!!!! Vi har allerede en tripp trapp etter vi fikk den gratis fordi malingen har flasset litt av på den ene treplaten. Men det gjør jo ingenting Kroppen din gjør seg skikkelig klar til fødsel - den vet det ikke er lenge igjen vettu.. Wææææ - så utrolig spennende!!!!!! Om 1 måned er du MAMMA :hurra: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #2037 Del Skrevet 23. juli 2010 Så heldig du var, Dine Dessverre fulgte ikke skinnreimen med Men bøylen har jeg. Vet ikke om det er mulig å få tak i en slik en jeg? :klø: Jeg legger ut bilder når den er ferdig ja Men først skal jeg male ytterdøra vår. mannen har slipt den nå, og jeg har grunnet. Skal male to strøk med halvblank maling i fargen "chi". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. juli 2010 #2038 Del Skrevet 23. juli 2010 Hmm, prøvd å søke etter skinnremmen på e-bay? Vet en veninne av meg fikk tak i en slik der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #2039 Del Skrevet 23. juli 2010 Ja, jeg har prøvd eBay, men finner ikke. Ikke sikkert jeg har rett søkeord heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #2040 Del Skrevet 23. juli 2010 Nå sjekket jeg akkurat engelske eBay, og der fant jeg kanskje noe. Må bare høre om de vil sende til norge Sjekket bare USA i stad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå