siebaeo Skrevet 18. august 2010 #2381 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg googler her jeg og.. Mener ikke å skremme deg altså! Men jeg har ikke egentlig funnet ut noe smart enda. Eneste jeg har lest er at grønn utflod kan bety infeksjon sånn uansett om man er gravid eller ikke. :klø: Det kan vel ikke skade å ta en telefon dersom du er veldig usikker..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. august 2010 #2382 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg er glad du skriver detaljert jeg! Jeg syns det er veldig greit å høre om hva man kan forvente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 18. august 2010 Forfatter #2383 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg har lest flere steder at det er helt normalt, men også flere steder at det ikke er greit Men det skal sies at det ikke er store mengder, og at det er ganske kremete/slimete, så jeg tror ikke det er fostervann. Det er heller ikke utelukkende grønt, men også gult, og svakt brunt. Vanskelig å bestemme fargen på det. Tror ikke jeg ringer, skal jo dit i morgen tidlig. Med mindre jeg finner noe om at jeg virkelig burde da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 18. august 2010 #2384 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg har lest de samme nå. At det kan være slimproppen f eks som er litt grønnbrun. Så lenge det er seigt er det nok ikke fostervann nei! Phu.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 18. august 2010 Forfatter #2385 Del Skrevet 18. august 2010 Ringte allikevel, og de vil ha meg inn for en sjekk nå. Føler meg sytete og overhysterisk nå. De finner vel sikkert ingenting, tenker jeg. Men det er jo bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite. Har ikke vært hos dem tidligere i svangerskapet heller. Håper de kan ta røskingen i samma slengen så vi slipper å dra inn i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 18. august 2010 #2386 Del Skrevet 18. august 2010 Bra du ringte! Håper det bare er modning og at de gir deg en dytt på veien.. Det går nok bra! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 18. august 2010 #2387 Del Skrevet 18. august 2010 Å, lykke til da. Det blir spennende å følge med om du kommer på nettet igjen i kveld Håper de ser at det er vært noen modning som har skjedd de siste dagene da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. august 2010 #2388 Del Skrevet 18. august 2010 LYKKE TIL!!!! Håper alt er bra inni der!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 18. august 2010 #2389 Del Skrevet 18. august 2010 Grønnaktig utflod som lukter rart kan godt være vannet som begynner å piple ja, og når det er farge på det så er det greit å ringe føden. Masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 18. august 2010 #2390 Del Skrevet 18. august 2010 lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michelin Skrevet 18. august 2010 #2391 Del Skrevet 18. august 2010 Lykke til Pupsi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 18. august 2010 #2392 Del Skrevet 18. august 2010 Bedre å spørre en gang for mye Blir spennende å høre hva de sier. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 18. august 2010 Forfatter #2393 Del Skrevet 18. august 2010 Tusen takk, dere! Er hjemme igjen nå. De tok det veldig alvorlig og sjekket grundig. Måtte se på truseinnlegget mitt og allting Hun konkluderte med at det var utflod. Og hun prøvde å strippe meg, men det var helt lukket Men hun sa at det ikke kom til å åpne seg noe før jeg fikk rier uansett. Skal fortsatt tilbake i morgen tidlig. Mannen spurte om når det eventuelt blir igangsetting, og vi regnet oss frem til tirsdag, 5 dager igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 18. august 2010 #2394 Del Skrevet 18. august 2010 Men da må ihvertfall ikke gå over 14 dager . Det må være litt godt å vite det og? Selv om jeg skjønner at 5 dager virker utrolig lenge til. Husk at det er MAX 5 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 18. august 2010 Forfatter #2395 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg kan godta 5 dager til Godt å ha en dato å forholde seg til altså! Uff, jeg begynner å grue meg altså Var vondt å bli undersøkt i dag! Har kommet blodig slim etter det. Tror kanskje jeg skal ha ul i morgen. Sliten nå... Må stå opp tidlig i morgen. Skal forresten på babyshower for venninne i morgen kveld Nå skal jeg og mannen se Miami Medical i sengen Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. august 2010 #2396 Del Skrevet 18. august 2010 Så bra at du ble tatt på alvor, og at det ikke var noe farlig! Kose dere i kveld da!! Stoor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. august 2010 #2397 Del Skrevet 18. august 2010 Ja de går grundig tilverks Spennende med morgendagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. august 2010 #2398 Del Skrevet 18. august 2010 Så godt at du ble sjekket og at det ikke var noe å bekymre seg for Håper at morgendagen går fint også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 18. august 2010 #2399 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Jeg bare nevner at det var jeg som sa at dette var siste onsdagen før fødsel. Lykke til i morgen! Endret 18. august 2010 av Blondie65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 18. august 2010 #2400 Del Skrevet 18. august 2010 Sov godt Pupsi! Lykke til i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå