Gå til innhold

Pupsi skal ha baby

Pupsilure

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oh no :dåne: er du her enda!? :fnise: Neida.. det er alltid hyggelig å ha deg her! Men du vet.. ;) Goffel! Kom uuuuut!

Blir hyggelig å besøke venninne da. Sikkert greit å ha noe annet å gjøre så tiden går. Det er SNART uansett. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Hode, skulder, kne og tå, kne og tå.

Opp og ned trappen skal vi gå, skal vi gå.

Føde, føde, føde skal vi nå.

Ellers blir det hode, skulder kne og tå.

Ut og lufte seg lillemann, lillemann.

Kom og opplev luft og vann, luft og vann.

Føde, føde, føde med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så slitsomt å gå sånn på overtid altså :fnise: Man rekker liksom å bli utålmodig og lei. Det beste må være litt før termin, så det kommer som en fin, forholdvis forberedt overraskelse :fnise:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Haha! Så bra sang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har IKKE LOV å komme ut lille goffelvenn!

Det fungerer alltid på prinsen når jeg sier "du har IKKE LOV å gå å lalle" Svusj så er han i seng

Takk for forsøket, men det der har jeg allerede forsøkt. Han hadde magearrest hele forrige uke :rolleyes:

Når slimproppen din har gått så skjer det iallefall NOE. Du får passe på å slappe av mest mulig så du er skikkelig uthvilt til det virkelig begynner

Ja, det skjer helt klart NOE. Og han har uansett ikke mange dagene igjen der inne før han blir "kastet ut" :ler: Prøver å hvile endel :jepp:

Goffel!!!! Kom ut nå!!! :opplyser:

Mamma er litt lei nå.

Litt lei ;)

Oh no :dåne: er du her enda!? Neida.. det er alltid hyggelig å ha deg her! Men du vet.. ;) Goffel! Kom uuuuut!

Blir hyggelig å besøke venninne da. Sikkert greit å ha noe annet å gjøre så tiden går. Det er SNART uansett.

:klem:

Veldig greit å prøve å tenke på noe annet ja! Selv om det igrunn kun ble babyprat med en høygravid, ei som tok ut egg i går, og en baby på lån :ler:

:ler: :ler: Bra sang!! :skratte: Skal synge den høyt for han :opplyser:

Uff, så slitsomt å gå sånn på overtid altså. Man rekker liksom å bli utålmodig og lei. Det beste må være litt før termin, så det kommer som en fin, forholdvis forberedt overraskelse :fnise:

Hadde ikke trodd overtid skulle være så ille, men det hadde nok mye med mine egne forventninger å gjøre. Kjenner så mange førstegangsfødende som har født litt før termin nå i det siste :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Jeg prøver en ny taktikk... nå er jeg lei profilbildet ditt, på tide med nytt ;)

(det er lov å håpe, selv om jeg synes bildet er kult ;) hadde selv en slik barbie da jeg var liten ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

:ler: :ler: Bra sang!! :skratte: Skal synge den høyt for han :opplyser:

Mens du gjør øvelsen ... Er litt av vitsen det. :O)

Uansett. Er det ikke max 14 dager man får gå over før de setter i gang? I så fall er dette garantert siste onsdagen før fødselen er i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg veldig til å bytte ut profilbildet ja! Skal nok finne et bilde av et lite nurk. Legger ut bilde av mitt nurk også (må jo vise fram), men ikke som profilbilde :)

Jeg tror jeg hadde en sånn barbie som skulle ha tvillinger også jeg :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gjøre øvelsen også! :jepp: Får ta det nå, før mannen kommer hjem :lol:

De kan la deg gå lenger enn 14 dager også på mitt sykehus, hvis alt er bra etter kontrollen som er rundt 14 dager etter termin, og så kan det ta noen dager fra de forsøker å sette igang fødselen til alt er overstått :dåne: Men jeg godtar ikke å gå så lenge! Er ganske redd for skader og død pga lang overtid :sjenert:

Håper dette er siste onsdagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, gjort! :Nikke:

Må si det var litt vanskelig å ta seg på tærne nå :dåne: :ler:

Så er det bare å vente på resultatet da :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal gjøre øvelsen også! :jepp: Får ta det nå, før mannen kommer hjem :lol:

De kan la deg gå lenger enn 14 dager også på mitt sykehus, hvis alt er bra etter kontrollen som er rundt 14 dager etter termin, og så kan det ta noen dager fra de forsøker å sette igang fødselen til alt er overstått :dåne: Men jeg godtar ikke å gå så lenge! Er ganske redd for skader og død pga lang overtid :sjenert:

Håper dette er siste onsdagen!

Uff, ja, jeg skal føde på Haukeland, og der kan man måtte gå 18 dager over. Og det er lenge! Men håper han finner ut at han vil ut og møte mammaen sin snart! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Det må være veldig rart å bare gå rundt og vente på at noe skal begynne å skje. Jeg har vel aldri tenkt den tanken, men etter jeg ble gravid har den poppet opp nå og da. Man vet liksom at babyen vil komme (før eller senere) men akkurat når er det ingen som vet. Noen kommer 4uker før termin, andre 2uker over...

Forstår godt du er utålmodig. Jeg blir utålmodig på dine vegne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er rart å vite at det er så få dager igjen. Tror det er derfor jeg har begynt å grue meg litt også. Før var det liksom greit, for det var så mange å ta av. Men nå er det veldig få igjen, og jeg vet at det skjer en av de dagene :overrasket:

Nå merker jeg ingen symptomer eller vondt i magen. :( Men jeg har mye farget utflod. Grønnaktig faktisk... Og det lukter ganske rart. Unnskyld for at jeg deler disse ekle tingene, men tenker at det kan være litt greit for de som skal føde etter meg å vite hva de kan oppleve :sjenert:

I morgen kl 9 er det kontroll på Rikshospitalet. Da skal de røske litt inni der. Gruer meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest litt om at andre har hatt det også, men kanskje jeg burde vurdere å ringe ja... Syns jeg har fått svært lite beskjed om hva man skal ringe for altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...