Gå til innhold

Pupsi skal ha baby

Pupsilure

Anbefalte innlegg

Krysse fingrene her. Dette høres ut som starten på noe stort... :) Det kan ikke være lenge igjen nå uansett! :klem: Det går så braaa!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror kanskje jeg har noen tak i magen nå. Kjennes litt ut som jeg har på et stramt belte som går over magen i hoftehøyde. Men ikke godt å si, for babyen spreller veldig han også, og da blir det litt ubehag...

Jeg har på følelsen at det blir fødsel i natt/morgen. Men jeg har jo trodd mye rart før også :rolleyes:

Det høres ut som noe er på gang her ja :jepp:

Mitt beste tips nå er å gå en tur om du orker, det hjalp i alle fall meg med åpningsfasen.

Lykke, lykke til. Må følge med her nå disse kommende timene :popcorn:, for du er jo på nett, så da legger du kanskje inn oppdattering om dere reiser inn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

er vist både dobbel og trippelposting her med meg i dag!!!!!! :kjefte:

Må til å oppdatere pc'n tror jeg :sukk:

Endret av Ruccola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynte det akkurat å pøsregne her, så da blir det ikke tur ut. Hadde tenkt til det. Får bli inne og stimulere brystvortene mine istedenfor da :lol:

Eller kanskje gjøre litt husarbeid.

Fortsatt småvondt og stram mage...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, nå blir det spennende her!! :popcorn:

Hvis det skjer noe i kveld/natt får du ha masse LYKKE TIL!!!

Tenk - snart er du mamma!!! :yvonne::kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynte det akkurat å pøsregne her, så da blir det ikke tur ut. Hadde tenkt til det. Får bli inne og stimulere brystvortene mine istedenfor da :lol:

Eller kanskje gjøre litt husarbeid.

Fortsatt småvondt og stram mage...

Kjedelig med været, men da får du gjøre som meg - ta trappene.

Heis ned og gå opp de trappene du orker. Jeg bestemte meg jo for å ta trappene i huset opp og ned 10 ganger, men tror jeg klarte bare 4 :fnise:

Lykke til med det forestående, kanskje du slipper kontrolltimen torsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for lykkeønskninger :klemmer: Og hei snikleser :goodbye:

Ikke sikkert det skjer noe helt enda da... Men syns det er mye annerledes i magen her nå :Nikke:

Kanskje jeg kunne prøvd meg på trappene ja! Bor jo i 8. etg så, nok av trapper å ta av :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du er på nett mens vannet går :nigo: .

Du er sikkert lei av å høre det og det virker nok på en måte uvirkelig men: Nå blir du snart mamma :bolledeig:

Gleder meg så utrolig mye på dine vegne. Sikker på at du finner tilbake til den trygge følelsen du hadde (har? :)) ang fødsel når dere er i gang. Det ligger i bånn. Selvfølgelig er du spent og nervøs og. Noe annet ville være unaturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ønske jeg slapp å se dere i dag også :fnise: men lillegutt er en sta liten tass :rolleyes:

Vært våken mye i natt med masse murringer og vondt. Men det har jo ikke skjedd noe så :sjenert:

Skal ned til ei venninne å hjelpe henne med å passe en baby nå. Hun tok ut egg i går, og er ikke helt i form, men passer et lite barn hele uka på dagtid, så hun ville ha litt hjelp av meg.

Det begynner jo å bli litt kaldere ute, så i dag måtte jeg prøve å finne meg en bukse jeg kan gå med. Men oppdaget til min store forskrekkelse at jeg ikke har sjanse til å få på meg noen av mammabuksene mine :dåne: Jeg har blitt for feit over lårene/rumpa :dåne: :dåne: Ikke lenge siden de passet!! Er veldig glad dette snart er over, og jeg kan begynne å gå ned i vekt igjen :jepp:

Jeg vil ha ut babyen NÅ! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har IKKE LOV å komme ut lille goffelvenn!

Det fungerer alltid på prinsen når jeg sier "du har IKKE LOV å gå å lalle" Svusj så er han i seng :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når slimproppen din har gått så skjer det iallefall NOE :) Du får passe på å slappe av mest mulig så du er skikkelig uthvilt til det virkelig begynner :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...