siebaeo Skrevet 17. august 2010 #2341 Del Skrevet 17. august 2010 Krysse fingrene her. Dette høres ut som starten på noe stort... Det kan ikke være lenge igjen nå uansett! Det går så braaa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 17. august 2010 #2342 Del Skrevet 17. august 2010 Så spennende det var her inne nå da! Ønsker deg masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 17. august 2010 #2343 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg tror kanskje jeg har noen tak i magen nå. Kjennes litt ut som jeg har på et stramt belte som går over magen i hoftehøyde. Men ikke godt å si, for babyen spreller veldig han også, og da blir det litt ubehag... Jeg har på følelsen at det blir fødsel i natt/morgen. Men jeg har jo trodd mye rart før også Det høres ut som noe er på gang her ja Mitt beste tips nå er å gå en tur om du orker, det hjalp i alle fall meg med åpningsfasen. Lykke, lykke til. Må følge med her nå disse kommende timene , for du er jo på nett, så da legger du kanskje inn oppdattering om dere reiser inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 17. august 2010 #2344 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) er vist både dobbel og trippelposting her med meg i dag!!!!!! Må til å oppdatere pc'n tror jeg Endret 17. august 2010 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 17. august 2010 #2345 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) *dobbelpost* nettet henger visst her med meg i dag... Endret 17. august 2010 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 17. august 2010 Forfatter #2346 Del Skrevet 17. august 2010 Nå begynte det akkurat å pøsregne her, så da blir det ikke tur ut. Hadde tenkt til det. Får bli inne og stimulere brystvortene mine istedenfor da Eller kanskje gjøre litt husarbeid. Fortsatt småvondt og stram mage... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. august 2010 #2347 Del Skrevet 17. august 2010 Ååå, nå blir det spennende her!! Hvis det skjer noe i kveld/natt får du ha masse LYKKE TIL!!! Tenk - snart er du mamma!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 17. august 2010 #2348 Del Skrevet 17. august 2010 Ja da står en snikleser frem og <abonnerer>. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 17. august 2010 #2349 Del Skrevet 17. august 2010 Nå begynte det akkurat å pøsregne her, så da blir det ikke tur ut. Hadde tenkt til det. Får bli inne og stimulere brystvortene mine istedenfor da Eller kanskje gjøre litt husarbeid. Fortsatt småvondt og stram mage... Kjedelig med været, men da får du gjøre som meg - ta trappene. Heis ned og gå opp de trappene du orker. Jeg bestemte meg jo for å ta trappene i huset opp og ned 10 ganger, men tror jeg klarte bare 4 Lykke til med det forestående, kanskje du slipper kontrolltimen torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 17. august 2010 #2350 Del Skrevet 17. august 2010 spennende!!!!! ta med gubben og så håper vi at vi IKKE ser deg her i morra tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 17. august 2010 Forfatter #2351 Del Skrevet 17. august 2010 Takk for lykkeønskninger Og hei snikleser Ikke sikkert det skjer noe helt enda da... Men syns det er mye annerledes i magen her nå Kanskje jeg kunne prøvd meg på trappene ja! Bor jo i 8. etg så, nok av trapper å ta av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. august 2010 #2352 Del Skrevet 17. august 2010 Spennende lesing Heia lillegutt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 17. august 2010 #2353 Del Skrevet 17. august 2010 heier på lillegutt, nå MÅÅÅÅ du KOOOOOMME!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 17. august 2010 #2354 Del Skrevet 17. august 2010 Lykke til Pupsi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 17. august 2010 #2355 Del Skrevet 17. august 2010 Kanskje du er på nett mens vannet går . Du er sikkert lei av å høre det og det virker nok på en måte uvirkelig men: Nå blir du snart mamma Gleder meg så utrolig mye på dine vegne. Sikker på at du finner tilbake til den trygge følelsen du hadde (har? ) ang fødsel når dere er i gang. Det ligger i bånn. Selvfølgelig er du spent og nervøs og. Noe annet ville være unaturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. august 2010 #2356 Del Skrevet 18. august 2010 Sover du eller føder du?!??!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 18. august 2010 #2357 Del Skrevet 18. august 2010 Håper vi ikke ser deg her i dag! (fordi du er opptatt med viktigere ting selvfølgelig.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 18. august 2010 Forfatter #2358 Del Skrevet 18. august 2010 Skulle ønske jeg slapp å se dere i dag også men lillegutt er en sta liten tass Vært våken mye i natt med masse murringer og vondt. Men det har jo ikke skjedd noe så Skal ned til ei venninne å hjelpe henne med å passe en baby nå. Hun tok ut egg i går, og er ikke helt i form, men passer et lite barn hele uka på dagtid, så hun ville ha litt hjelp av meg. Det begynner jo å bli litt kaldere ute, så i dag måtte jeg prøve å finne meg en bukse jeg kan gå med. Men oppdaget til min store forskrekkelse at jeg ikke har sjanse til å få på meg noen av mammabuksene mine :dåne: Jeg har blitt for feit over lårene/rumpa :dåne: :dåne: Ikke lenge siden de passet!! Er veldig glad dette snart er over, og jeg kan begynne å gå ned i vekt igjen Jeg vil ha ut babyen NÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 18. august 2010 #2359 Del Skrevet 18. august 2010 Du har IKKE LOV å komme ut lille goffelvenn! Det fungerer alltid på prinsen når jeg sier "du har IKKE LOV å gå å lalle" Svusj så er han i seng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 18. august 2010 #2360 Del Skrevet 18. august 2010 Når slimproppen din har gått så skjer det iallefall NOE Du får passe på å slappe av mest mulig så du er skikkelig uthvilt til det virkelig begynner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå