Gå til innhold

Pupsi skal ha baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Like spennende å se om du er her hver dag nå :fnise:

Fint folk kommer sent sies det, så det ligger jo ann til en fælt så fin en :ler:

Jeg tror nesten ikke jeg kan lese om fødsler og den slags når det blir min tur, for da kommer jeg bare til å få panikk :roll: Alle fødende er heltene mine :pls:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:fnise: :fnise:

Jeg merker at jeg begynner å grue meg littegrann til fødselen nå som det strekker ut. :sjenert:

Skrevet

Jeg blir mer og mer klar faktisk, har grudd meg skikkelig, men nå blir jeg mer klar for hver dag som går. Husker jeg tenkte sist at "når den og den og den har greid å føde, så skal jaggu jeg greie det også" :ler:

Skrevet

Jeg var helt klar helt til jeg kom over terminen. Har ikke grudd meg til fødsel, og tenkt at det går helt fint. Men nå har jeg innsett at det er så få dager igjen, at det skjer en av de dagene :overrasket: , og da ble det litt verre. Føltes bedre da det var mange dager å ta av :fnise:

Jeg tenker også at den og den har klart det :Nikke: Og jeg tenker at vi faktisk er skapt for å føde barn. Ellers ville vi ikke vært her... Det er meningen at de skal gå helt fint, både med mor og barn :Nikke:

Men jeg må si jeg begynner å bli litt rar. Enkelte ganger tror jeg oppriktig at det ikke kommer noen baby. Og jeg kan finne på å tenke at jeg ikke vil ha noe baby. Og jeg tenker at alt er "ødelagt" siden han ikke har kommet enda. Føler meg litt gal av og til. Det er vel masse hormoner i sving tenker jeg.

Skrevet

Hvis du husker tilbake så hadde Dinedama, Devilina, meg og Icing den følelsen tror jeg......var plutselig ikke klare for barn(noe jeg og Icing kanskje var mer uforberedt på).....men blir sånn som Angelou sier, kanskje ikke sånn man akkurat ser for seg, men premien er så verdt det uansett hvordan det går ;)

Jeg tror du nærmer deg tippedatoen min :lur:

Skrevet

Hei, Pupsi! :vinke:

I dag er dagen! ( ifølge min klarsynte spådom...) Vi får nå se om jeg duger som orakel eller ikke, nå da...;)

Jeg tviler ikke på at mange forskjellige følelser dukker opp når du har gått flere dager over tiden, men som Neytiri skriver, så virker det som om det er/har vært flere i samme båt som deg.

Jeg føler meg utrolig sårbar og tar lett til tårene for tiden...klamrer meg fast til den stakkars samboeren min som et tårevått pledd. :sukk: Det er vel hormonene som er i full sving!

Ha en god dag! Utrolig spennende å følge med på deg framover! :)

Skrevet

Ja, jeg har lest det hos andre også :Nikke: Men føles allikevel merkelig. Mannen tror nesten jeg er blitt gal :fnise:

Nå kom det enda mer slim, denne gangen med farge :lur:

Skrevet

Oioi!! Spennende!! Ikke ofte slim er så positivt som nå!! :ler:

Er Dine online om dagen forresten? Mente å ha sett noe om en ferie... Hvis du skulle trenge en ekstrasladris får du bare si fra i hvert fall!! :jepp:

Skrevet

Har aldri blitt så glad for å se slim som nå nei :ler: Aldri hatt så stort behov for å dele det med folk heller :dåne: :lol:

Ja, Dine er på ferie til mandag, tror jeg. Men hun skulle prøve å finne seg en datamaskin hvis jeg sendte melding. Men kanskje greit å ha en ekstra-sladris ja. :jepp: Send meg telefonnr ditt på PM da, Cypress, så melder jeg Dine først, og deretter deg (hvis noe skjer da :rolleyes: ) Syns hun må få sjansen til å oppdatere først.

Skrevet

Ja, dere må jo få vite det så fort noe skjer :jepp: :jepp: Tror dere hadde skjønt det uansett, når jeg plutselig hadde blitt borte noen dager :lol:

Har murringer i magen nå. Håper noe skjer :popcorn:

Skrevet

oioioi! Guri malla så spennende! Nå er det kanskje i gang!! :hoppe: Jeg tar slimdansen! :danse::fnise: yuk..

Lykke til om du får hastverk og jeg ikke får sagt det før evt launch of da baby!

:klem: :klem: :klem:

Skrevet

Har aldri blitt så glad for å se slim som nå nei :ler: Aldri hatt så stort behov for å dele det med folk heller :dåne: :lol:

Ja, Dine er på ferie til mandag, tror jeg. Men hun skulle prøve å finne seg en datamaskin hvis jeg sendte melding. Men kanskje greit å ha en ekstra-sladris ja. :jepp: Send meg telefonnr ditt på PM da, Cypress, så melder jeg Dine først, og deretter deg (hvis noe skjer da :rolleyes: ) Syns hun må få sjansen til å oppdatere først.

Jaja, skjønner det, hun har sikkert gledet seg til å sladre! :)

Sender deg en PM jeg.

Gjest ~Milla~
Skrevet

Ja er det ikke rart hvor åpen man blir om de minste, kanskje mest private tingene som skjer med kroppen, i disse graviddagbøkene :fnise:

Jeg var helt sikker på at du hadde født iløpet av helgen mens jeg var bortreist, men nå er jeg tilbake.. og er klar for å følge med ;)

Skrevet

Godt man har KG for å snakke om slimproppen og sånt....for det er jo ikke noe folk på FB kanskje vil vite :ler: (har sett aktivitet hos en som var midt i en fødsle...grøss*)

Ja aktiv sladris er et must :opplyser:

Skrevet

Ojoj, nå kom det en skikkelig slimklyse med blod i!! :hoppe:

Det er bare dere jeg deler dette med altså :rodme:

Jeg har vært ute på en gåtur i håp om å sette igang noe.

Skrevet

Jeg tror kanskje jeg har noen tak i magen nå. Kjennes litt ut som jeg har på et stramt belte som går over magen i hoftehøyde. Men ikke godt å si, for babyen spreller veldig han også, og da blir det litt ubehag...

Jeg har på følelsen at det blir fødsel i natt/morgen. Men jeg har jo trodd mye rart før også :rolleyes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...