Gå til innhold

Pupsi skal ha baby

Pupsilure

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte den på barnas hus ja :jepp: Victoria het den. Hvit med hvite striper :)

Ble visst ikke noe baby i natt heller :rolleyes: Skal til legen nå, skal be henne røske litt :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ~Milla~

Da var det nok den jeg også så på ;)

Du får komme med en anmeldelse når du får prøvd den i bruk ;)

Håper litt røsking kan gi resultater! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg hjemme igjen. Ble litt shopping også :nigo: Hvis ikke denne ungen kommer snart så blir vi fattige tror jeg :dåne:

Legen ville ikke røske :( Var som forventet egentlig... Men hodet er festet da :) Og alt er bra. Ny time om en uke.

Jeg kjenner noe litt annerledes i magen nå, men på ingen måte vondt. Og det er mulig at jeg har lekket litt fostervann :sjenert: Det kan vel ikke være urin?! :klø: Jeg vet faktisk ikke. Men føler at noe kanskje kan skje snart :vetikke: Sikkert ingenting. Går nok 14 dager over jeg :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, i natt drømte jeg faktisk at du fødte natt til den 12. Og det er jo neste natt, kanskje jeg er sanndrømt? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy at du drømte om meg :kose:

Har hatt enda en lekkasje, men jeg vet faktisk ikke helt hva det er jeg. :flau: Ingenting å gjøre uansett. Bare å vente til Lille finner ut at han vil møte verden på utsiden :)

Mannen kommer snart hjem med kebab til oss :sikle:

Jeg har kjøpt liftgardin til fellesgangen, men klarer ikke å henge den opp selv. Er spent på hva mannen sier når han kommer hjem :ler:

Har laget noen kort nå, og kjøkkenbordet er fullt av scrapbookingutstyr, decoupagelim, servietter osv... Og telefonen min ligger begravet et eller annet sted i alt rotet :dåne: Orker ikke å lete etter den.

I kveld skal jeg se Ekstreme Samlere og Miami Medical i sengen med mannen :rødme: Gleder meg til det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du drømte om meg :kose:

Har hatt enda en lekkasje, men jeg vet faktisk ikke helt hva det er jeg. :flau: Ingenting å gjøre uansett. Bare å vente til Lille finner ut at han vil møte verden på utsiden :)

Mannen kommer snart hjem med kebab til oss :sikle:

Jeg har kjøpt liftgardin til fellesgangen, men klarer ikke å henge den opp selv. Er spent på hva mannen sier når han kommer hjem :ler:

Har laget noen kort nå, og kjøkkenbordet er fullt av scrapbookingutstyr, decoupagelim, servietter osv... Og telefonen min ligger begravet et eller annet sted i alt rotet :dåne: Orker ikke å lete etter den.

I kveld skal jeg se Ekstreme Samlere og Miami Medical i sengen med mannen :rødme: Gleder meg til det :jepp:

Hei Pupsi!

Om det er fostervannlekasje, så skal du kontakte fødeavdelingen sier de.

Da får du beskjed om å sette på deg et bind og observere videre om det kommer noe mere. Jeg ringte inn ang. dette to ganger før min fødsel, men var ikke fostervann som lakk hos meg bare vannlig utflod.

Men man skal vist ikke ta lett på fostervannlekasje har jeg skjønt, og om det har lekket og det tar tid før noe skjer så legges man vel inn til OBS tror jeg.

Fostervann har forresten en slags søtlig lukt.

Lykke til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde man bare skulle det hvis det var en stund før termin jeg :klø: Den siste gangen nå undersøkte jeg det som kom ut, og tror de må ha vært utflod. Men syns det er veldig rart at det plutselig skal renne utflod sånn, flere ganger på en dag, og så flytende. Hvis det kommer mer, så skal jeg ringe :jepp:

Har spist en sterk kebab nå, og stimulert brystvortene, så får vi se om det skjer noe snart :)

Fikk forresten sminken jeg kjøpte på eBay i posten i dag! Det gikk sinnsykt fort!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det like før jeg skrur av telefonen og lar den være av til babyen er født! På et par timer nå har jeg fått spørsmål fra 4 familiemedlemmer om noe skjer. Slik er det hver dag. Det er så slitsomt å snakke med dem... Og alle sammen må fortelle meg at selv om det er mye som skjer når riene starter, så må vi ta oss tid til å informere dem, vi trenger jo bare å sende en melding. Jeg vet ærlig talt ikke om jeg vil at alle skal vite det så fort det setter igang jeg. :sjenert: Jeg skjønner at de er nysgjerrige, men jeg liker det ikke helt. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er ikke alt jeg har lyst til å dele ang symptomer heller, så jeg føler jo at jeg blir nødt til å lyve når de spør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:gjeiper: Ja, jeg vet akkurat hvordan du har det...

Jeg svarte at vi gir beskjed når det har skjedd noe, og det gjorde vi. De eneste som viste at vi reiste inn på sykehuset, var mamma og mine søsken som hun ferierte med. Min pappa og svigers fikk vite det når hun var ute.

Og vi fikk disse spørsmålene i god tid før terminen og hun ble jo født to dager før, så når man går over termin så blir det sikkert værre...

Om jeg blir gravid igjen senere, skal jeg juge på termindatoen og si at den er 14 dager senere :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller ikke at noen skal vite det (bortsett fra mamma kanskje), at vi har dratt til sykehuset. Blir stresset bare av å tenke på at "alle" skal vite at vi er i fødsel og "maser" om hvor lang tid det tar. Si det til de dere vil og ønsker, så gir dere heller beskjed til resten når han har kommet ut :)

Det viktige her er at dere får det som dere vil og at dere føler dere har så mye kontroll på situasjonen som mulig. Det er deres dag og tenk at når vannet går, så er det snart så dere kan feire at sønnen deres har kommet til verden :)

Lykke til så lenge Pupsi, så snakkes vi i morgen etter UL. Og du må GJERNE tekste hvis du er der altså, hehe.

Stor klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, nå trodde jeg noe hadde skjedd, nå som Dine hadde vært innom... Men neida, lurt igjen. :fnise:

Lykke til med å takle alle masekoppene!!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min famiie skal få beskjed om at de mest sannsynlig ikke får vite når det hele er i gang. Jeg ønsker heller ikke besøk med en gang. De skal heller ikke snakke om mine symptomer til gud og hverman. Det greieste er vel egentlig at jeg ikke forteller så detaljrikt. Hører stadig andreforteller om åpningen bekjente har o.l. Sånn info skal ikke spres om meg. Husker med skrekk sjefen min snakka om svigerdattera sin åpning på lærerværelset foran alle. Sånt er jeg virkelig ikke konfortabel med at snakkes om meg. Fikk sagt det på en fleipete måte til familien da: "min åpning skal ikke fortelles til gud og hverman når den tid kommer", sa jeg da :ler:

Har allerede gitt noen familiemedlemmer beskjed om å roe seg litt når de maser for mye. Hehe, skikkelig hespetre :dåne: . Men min familie skjønner. Det kommer nok svigermor og svigersøster. Kanskje svigerfar blir fornærma. Får forklare det godt, så skjønner han forhåpentligvis :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe nytt her :)

Godt å høre at det er flere som ikke vil at alle skal vite det med en gang noe skjer, eller detaljer om åpningen :ler: Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal slippe unna alt det der jeg. :sjenert: Sier jeg det til en person i familien, så vet alle det med en gang. Mamma vil gjerne vite, min kusine, som også er venninne MÅ jo vite det, 2 venninner har bedt meg om å si fra når noe skjer, for de MÅ jo bare være informert. Og så er det svigermor da. Hun var på hytta i forrige uke og hadde 4 timer å kjøre ned derfra, så vi måtte si fra så fort som mulig så hun rakk å kjøre ned :roll: Lurer på om hun ser for seg at hun skal få se babyen så fort den er ute?

Vi vurderte faktisk å lyve på oss en senere termindato ja :ler: :ler: Det stod i pappaboken mannen fikk av meg. Kanskje et tips til dere andre :lur:

Jeg håper fødselen starter om natten, og at vi reiser inn på sykehuset i løpet av natten og at han blir født tidlig om morgenen, så kan jeg si at jeg ikke ville vekke noen.

Foreslo for mannen i går at vi skulle la være å ta telefonen i dag begge to, og ikke svare på meldinger fra noen, og se hvor mange som kom etterhvert :ler: Burde jo utnytte dette til noe gøy :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLTid ring føden om det er mistanke om lekkasje....de vil titte på at barnet har det bra.....

synes ingen har noe med at du skal føde, sålenge dem ikke blir med på fødselen! folk virkelig skjønner ikke at det er ikke akkurat i tankene sånn de timee der :dåne:

jeg har fulgt med en fødsel på FB der hun sa hvor utvidet hun var og at slimproppen var gått og sånt *grøss* og må si jeg synes det var utrolig tacky!!!!

Håper no skjer snart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare si ifra at du blir stressa over masingen? Senere kan du jo bare skylde på hormoner :ler: . Men tenk så mange som bryr seg om dere! Hadde vært mye verre om det var omvendt. Jeg vurderte og det med termindato etter å halest i pappaboka du anbafalte oss :)

Hva er planen hvis vannet går mens mannen er på jobb? Tar du taxi?

Tacky var virkelig riktig ord for det du beskriver, Neytiri :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...