Gå til innhold

Pupsi skal ha baby

Pupsilure

Anbefalte innlegg

Nå har jeg akkurat kjøpe to lipgloss fra ID og noen kule slags q-tips som du knekker, og ut kommer det øyesminkefjerner i en dose som holder til en gang. Du bare fjerner maskaraen med denne q-tipsen. Det var 24 sånne i pakken, og totalt betalte jeg 216 kr for to lipgloss og øyesminkefjerneren inkludert frakt fra USA. :)

Jeg holder på å planlegge en fest for lille sønnen vår, og tror jeg skal bestille bordpynt, ballonger og servietter fra eBay også, mens jeg først er igang. :jepp:

Vi skal ikke døpe han, men vil jo gjerne ha en skikkelig feiring allikevel, så familiene kan møtes igjen. Og så alle litt fjernere slektninger får møtt babyen. Så vi tar en babyfest i november. For å få tiden til å gå nå mens jeg venter, har jeg planlagt denne festen nesten ned til minste detalj. Vi skal invitere 55 gjester, og servere koldtbord, og kaffe, brus og kaker. Vi har et grendehus rett utenfor døra, som tilhører borettslaget, som vi skal leie. Og vi skal lage maten selv. (skal spørre svigermor veldig pent om hun kan lage mesteparten, hun er som sagt veldig flink til å lage mat!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi tenker å ha den i november. Vil at babyen skal være størst mulig slik at han er våken, men vil ikke ha det for tett på jula heller. Men starten/midten av november passer nok godt :)

Tror jeg må legge meg litt jeg... :sove: Har begynt å trenge å sove litt på dagtid i det siste. Måtte det for noen mnd siden også, men de siste mnd har jeg jo hatt all verdens av energi :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kjempekoselig med babyfest da :)

Utrolig smart av deg å planlegge nå som du har mulighet, så slipper du tenke altfor mye på det når Goffel kommer og tiden går til å pleie han og deg selv. 55 mennesker hørtes veldig mye ut, men utrolig koselig å ha så mange rundt seg som vil ta del i, og feire, sønnen deres :)

Ebay er, jeg sier det igjen, alltid en slager ;) Der finner man mye rart.. Jeg skal gjenoppta Ebayen til høsten, hehe, når jeg får mer tid foran datan forhåpentligvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må du innom å oppdatere oss ofte så vi ikke blir mistenksom at en fødsel er i gang. :popcorn:

Enig!!! Hva skjer 'a??? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, nå er det ikke lenge før!!! :strix:

Høres kjempekoselig ut med babyfest!! :jepp:

Vi skal døpe ungen vår; ikke fordi vi er så kristne, akkurat, men på grunn av tradisjonene rundt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha :ler: Her er jeg :goodbye:

Hadde legetime kl 9.10, og dro rett på shopping og besøk til mormors kjæreste som fyller 91 år i dag. :blåse: Og på enda mer shopping etter det :jepp: Er skikkelig sliten nå! :dåne: Gått masse, og tatt trappene fremfor rulletrapp, så nå håper jeg det kan skje noe!

Jeg har kjøpt masse gaver til min gravide venninne som får en jente snart. Og jeg har kjøpt to bodyer til Goffel, 30 kr for to :nigo: Og har kjøpt tre små tåteflasker og morsmelkerstatning, slik at vi har det tilgjengelig hvis vi plutselig skulle få bruk for det en sen kveld f.eks. Har kjøpt inn baby-paracet også :jepp:

Legetimen gikk greit. Han ligger langt ned i bekkenet nå, men ikke festet. Jeg tror det var tilfeldig at han lå langt ned akkurat da, for han rører mye på seg. Blodtrykket mitt hadde steget enda mer, så jeg måtte ta blodprøver også, og fikk ny time om en uke. Legen er visst overbekymret for svangerskapsforgiftning, jeg syns hun overdriver. Men liker å være hos legen, så syns det er greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Ahh.. vi som trodde du var godt igang med en fødsel :fnise:

Hørtes ut som en fin dag, tross mye gåing. Synes du er sprek til å være høygravid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, Milla :klem:

I dag er det sandvika storsenter med to venninner som står for tur. Bare innom og "melder" meg her først :ler: Ikke skjedd noe enda. Drømt masse om babyer i natt. I går kveld opplevde jeg at den høyre puppen lakk og t-skjorta mi ble våt. Første gang jeg har opplevd det. Og den høyre puppen har jeg ikke klart å klemme ut noe av heller, hvertfall ikke mye. Så jeg ble ganske overrasket. Har på ammeinnlegg i dag, for sikkerhetsskyld.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Devilina: 26. eller 30. juli

Pupsi: 26. juli eller 3. august eller 17. august

Mannen: 3. august

Milla: 5. august

Michelin: 13. august

Becky: 13. eller 20. august

Dream: 14. august

Mokkon: 15. august

Sequax: 17. august

Angelou: 18. august

Cypress: 19. august

Neytiri: 20. august

Endret av Pupsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

frekke meg har jo ikke tippet... Trodde jeg hadde gjort det, men ammetåken er en god unnskyldning for alt. Men Goffel melder sin annkomst den 10. Gled deg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbered deg på fødsel den 17. august! :opplyser:

:ler:

Godt å "høre" fra deg! Du må ikke drive og skremme oss sånn, veit du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Husk å melde fra hvor du går, en viktig regel :fnise:

Men du har da ikke tid for å dra på shopping, du skal jo føde idag, jeg som tippet 5.august og all ting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...