Gå til innhold

Pupsi skal ha baby

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun ble bekymret før jeg nevnte blodtrykksfallene, men tror det var fordi det var høyere enn det som er normalt for meg. Nå kan jeg ikke så mye om blodtrykk, men syns ikke det høres så veldig høyt ut :) Men tidligere har det vært ganske lavt. Helt nede i 102/54.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk noen nydelige knotter i posten i dag! Har byttet ut knottene på et skap i gangen og tre baderomsskap. Det ble skikkelig fint! Store, solide krystallknotter med sølvfarget sokkel. Det glitrer innmari fint i dem, og jeg er helt forelsket :rødme: :ler:

Det gjorde at jeg ble litt inspirert til å fikse litt ting og tang her hjemme. Så jeg drar muligens en tur på maxbo og kjøper svart maling for å male skapdørene på badet :)

Gjest ~Milla~
Skrevet

Normal BT ligger på rundt 120/80 så ditt er absolutt ikke noe høyt. Men vi er alle forskjellig. Noen har bare litt lavt BT andre har det alltid litt forhøyet, sånn er det bare.

:)

Skrevet

Alt er sikkert greit :) Men godt å vite at jeg har time igjen om en uke.

Jeg er så forferdelig trøtt nå jeg :sove: Men jeg har gledet meg til å se "ekstreme samlere" på tv 20.30, og jeg og mannen pleier alltid å se "miami medical" sammen som begynner 21.30 :sjenert: Så får holde meg våken, men skal se på tv fra sengen :jepp: Kunne tatt det opp også, men glemmer alltid å se det jeg tar opp :ler:

Skrevet

Så flink du er !!! Du imponerer stadig med disse oppussingsprosjektene dine, hehe. Men fint blir det og da blir jo ting klart til Goffel kommer... (ååå, jeg er så spent!!!)

Gleder meg til navn, høre hvordan det har gått med dere begge, hvordan han er, hva som foregår i tankene dine og alt sammen rett og slett ;)

*Krysser fingrene for at han kommer før termin og at alt går bra*

:klem:

Skrevet (endret)

Takk, Dine :klemmer:

Jeg synes det er veldig gøy å ha noen prosjekter. Jeg har gjort nesten alt her hjemme, mannen har kun malt kjøkkenet, og hjulpet meg bittelitt i de andre rommene. Når jeg tenker tilbake på da jeg malte soverommet f.eks så tenker jeg at "det var da ingen sak". :roll: Mens mannen derimot husker malingen av kjøkkenet som et forferdelig mareritt. Jeg vet at jeg syns soverommet var forferdelig slitsomt mens jeg holdt på, men når jeg ser tilbake på det tenker jeg at det ikke var så ille.

Lurer på om det er biologiske forskjeller som gjør at vi er sånn. Fordi vi kvinner skal føde, er vi kanskje utstyrt slik at vi glemmer fortere? Bare en tanke...

Tydeligvis fungerer hvertfall min hjerne sånn, så jeg kommer nok til å si at å føde ikke er noen stor sak, i etterkant :ler: (Vel vel, vi får se hva slags fødsel jeg får først kanskje :gjeiper: Blir litt skremt av å lese om Neytiri og Devilina, men jeg har vel kanskje statistikken på min side nå :jepp: )

Jeg klarer nesten ikke å tenke på noe annet enn baby :rødme: Og det er så koselig! :kgbaby:

Natta :sove:

Endret av Pupsi
Skrevet

Hver morgen når jeg våkner, ligger Lille med rumpa godt oppover. Det blir en skikkelig kul over navlen min :fnise: Vanligvis haster jeg avgårde til badet fordi jeg må sånn tisse, men i dag tok jeg meg tid til å titte litt i speilet, og det så helt snodig ut :fnise: Det er veldig tydelig at han ikke har festet hodet, for da hadde han ikke kommet seg så høyt opp. Etter at jeg har tisset synker hodet igjen.

Kjenner spark i ribbeinet i dag, au! Håper han ikke har tenkt til å bli liggende sånn.

Jeg har sovet ganske dårlig i natt, av uvisse årsaker. Så regner med at det blir litt soving på dagtid. Men måtte bare stå opp tidlig, for å se om det var noen oppdateringer om Devilina :sjenert:

Skrevet

Nå har jeg skikkelig mens-murringer. Håper det begynner å bli modent og klart for fødsel! :)

Skrevet

Oj, så spennende Pupsi! :popcorn:

Det håper jeg også - tenk så stas! :jepp: :rødme:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Mensmurringer liker vi :hoppe:

Har du selv noen tanker om når du tror han vil komme?

Skrevet

Ja, mensmurringer er fint! :nigo:

Men det kan fortsatt ta flere uker da... Selv om man merker mye tegn til modning.

Jeg har en følelse av at han kommer om en ukes tid, men jeg vet jo at førstegangsfødense ofte går over terminen (har termin om ca to uker), og mamma gikk 9 dager over med meg. Så jeg burde nok ikke tillate meg å tro at han kommer før :sjenert: De setter meg igang 24. august hvis ikke noe har skjedd til da, og i verste fall tar det jo noen dager fra igangsetting også. Men om en måned bør han være her altså!

(Blir skikkelig sur hvis jeg får septemberbarn pga barnehageplass! :sur: De som blir født før 1. september har lovfestet rett til barnehage året etter, mens de født etter 1. september må vente enda et år)

Gjest ~Milla~
Skrevet

Neiiiiida, han kommer nå i første halvdel av august, helt sikker :jepp:

Skrevet

La meg litt, for jeg sov så dårlig i natt. Men fikk ikke sove. Har murringer fortsatt. De varierer litt i styrke. Er øm nedentil også. Kanskje han prøver å feste hodet sitt? :nigo:

Skrevet

Får ikke sove nå heller.... La meg ca 21.30 for jeg var ganske sliten, men blir bare liggende våken. Babyen sparker og styrer, jeg må tisse hele tiden, jeg er sulten, jeg tenker for mye :sukk:

Har laget meg kakao og knekkebrød med brunost, og koser meg med laptopen i senga litt, så forsøker jeg på nytt :)

Skrevet

Håper du sover søtt nå :klemmer:

Skjønner veldig godt at tankene vandrer om dagen. Stor forandring som er i vente VELDIG SNART :hoppe::jepp:

Skrevet

SPENNENDE SPENNENDE SPENNENDE!!! Jeg har også troen på at han kommer snart... :)

Krysser fingrene for at hodet fester seg og at han gjør seg klar til å komme ganske snart og at jeg oppdaterer her inne in no time!! ;)

Ha en strålende helg!!

:klem:

Skrevet

Jada, sov godt etter at jeg hadde spist litt :) Var bare oppe og tisset kl 6! :nigo: Tisser alltid kl 2, men ikke i natt.

Uff, jeg holdt akkurat på å gjøre en stor feil. Baker til mannens mormors 80 årsdag nå, og satt inn "sukkerbrødet" i ovnen uten mel og bakepulver :dåne: Skjønte ikke at jeg hadde glemt noe før jeg skulle rydde litt, og så bollen med bakepulver og mel. Tok den fort ut av ovnen igjen, og blandet alt sammen. Håper det gikk bra!! Denne kaken skal bli perfekt...

Mannen er på trening nå, litt deilig å være hjemme alene. Han har jo ferie nå, så vi går oppå hverandre hele tiden. Ganske koselig, men godt å være litt alene hjemme også.

Har masse kynnere nå! Ca 4-5 stk den siste halvtimen.

Skrevet

:fnise: Sukkerbrød uten mel og bakepulver ville vel i beste fall blitt interessant!! :ler: Godt du oppdaget det da, forhåpentligvis i tide!

Jeg er foreløpig litt grønn på dette, men hvordan merker man en kynner? Hvordan kjennes de ut?? :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...