Gå til innhold

Pupsi skal ha baby

Pupsilure

Anbefalte innlegg

Hei, Pupsi!!

Å, det virker som om lille Goffel romsterer skikkelig der inne for å forberede seg til dagens lys!! Superspennende! :)

Når du får disse kynnerne, er du ikke redd for at det er rier ? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er ikke dirkete vonde, så det er ikke rier. Men det kunne jo kanskje tatt seg opp og blitt rier i løpet av natten :vetikke: Men da hadde jeg jo merket at det hadde blitt vondt, og man er jo hjemme en god stund gjerne, før man drar inn til sykehuset :)

Har vært en tur i butikken nå og fikk en kynner når jeg gikk ut, når jeg var i butikken, og på vei inn fra bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venteventeventevente...... :sukk: Og egentlig skal jeg ikke ha begynt å vente enda engang, har jo ikke termin før om tre-uker-og-en-dag :sjenert:

Babyen er så stor, og sterk og bestemt. Han spreller sånn at jeg blir helt svimmel og får vondt. Og det utløser kynnere. Kynnere så sterke at jeg får pustebesvær og masse press på blæra samtidig.

I morgen starter permisjonen min :) Ikke at det blir så mye forskjell da :lol:

Planen for i morgen er:

Servere mannen to wienerpølser i brød med sennep og sterk saus, og brus, på sengen :blåse:

Rydde opp etter at vi har spist

Servere marsipankake

Være snill og grei :nigo:

Ikke be mannen om å være med meg på shopping, eller andre ting han ikke vil :herremann:

Lage fint bursdagskort til mannen :bursdag:

Ta meg en tur ut av leligheten, kanskje spørre P om hun vil være med på babyshop :handle:

I dag er jeg en dag nærmere å møte Goffel, enn det jeg var i går :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for permisjon i morgen!!! tenk... ikke lenge til det skjer noe hos deg nei :)

Hurra for mannnen som fyller sitt år :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Devilina :klemmer: Føler meg dum som klager når jeg har tre uker igjen, og du er 5 dager over :flau:

Noen som har lyst til å se bilder av tallerkenhylla? :hoppe:

Kommer straks ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For noen bevegelser :overrasket: Lurer på hva han driver med jeg. :klø: Håper han ikke legger seg i seteleie... Nå har han sprellet skikkelig veldig lenge, langt over en time. Håper alt er bra inni der :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Devilina :) Veldig fornøyd med hyllen. Var godt å få opp noe på den tomme veggen :jepp:

Mannen sover fortsatt. Kjedelig å sitte å vente på at han skal våkne. Prøver å være så stille som mulig, for han våkner så lett av bråk.

Har vært våken i noen timer allerede. Har spist, vasket stuebordet, kastet noen døde blomster, malt et lite staffeli som jeg har et bilde på, begynt å lime silkebånd rundt speilet til Goffel. Og sittet masse på nettet...

Når mannen våkner skal jeg lage mat og legge meg i sengen igjen og spise sammen med han :rødme: Og se på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Pupsi! :)

Det at lille Goffel spreller så fælt er vel bare et tegn på at han er sunn og sterk og kanskje klar for veien ut snart ?

Hylla ble kjempefin!! Barnerommet ser helt nydelig ut!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bilder litt lenger opp på siden, Milla :) Men mest av hyllen, og ikke så mye av rommet ellers :sjenert:

Ja, det må jo bare være positivt med sprelling? Hvis noe var galt hadde han vel spart på kreftene sine og sprellet så lite som mulig :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bilder litt lenger opp på siden, Milla :) Men mest av hyllen, og ikke så mye av rommet ellers :sjenert:

Ja, det må jo bare være positivt med sprelling? Hvis noe var galt hadde han vel spart på kreftene sine og sprellet så lite som mulig :klø:

Ja! :jepp: Tror jeg hadde vært mer bekymra om det var dørgende stille der inne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grunnen til at jeg ble litt engstelig for det, er fordi jeg så for meg at han hadde navlestrengen rundt halsen, og kjempet for livet :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig fin tallerkenhyllen ble! :jepp:

Og så søte klær du har kjøpt inn som hang på den :rødme:

Ser ut til at goffel får et veldig hyggelig rom å komme ut til :Nikke:

Og kanskje det er derfor han spreller sånn? I pur lykke over snart å komme ut til mamman, pappan og rommet sitt? :fnise:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg ble litt engstelig for det, er fordi jeg så for meg at han hadde navlestrengen rundt halsen, og kjempet for livet :gjeiper:

Å, hjelp! Du kan ikke tenke sånn!! :sjokkert: Er det stor sjanse for at det kan skje, da ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, Zia :klem: Ja, kanskje det er det han driver med :lur: Han er hvertfall hjertlig velkommen til å ta i bruk rommet sitt!

Neida, Sequax, tror ikke det er noe stor fare for det :) Tror ikke jeg har hørt om noen baby som har blitt kvalt av sin egen navlestreng inni magen. Det er vel heller når de er på vei ut at det er dumt med navlestrengen rundt halsen.

Her har vi hatt bursdagsfeiring nå, med pølser til frokost, og kake med lys som mannen måtte blåse ut :blåse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, dream :klem: Har nok ikke funnet det på selv, men sett det i flere interiørblogger. Synes det var veldig smart jeg også :jepp:

Nå har jeg sovet litt. Kjeder meg :sukk: Skal prøve å lure med meg mannen til å bestille take-away :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så halsbrann nå!! Tok link for et par timer siden, men den hjalp ikke. Det er vondt altså :sur:

Kynnere har det vært lite av i dag. Kanskje 4 stk. Og babyen har vært ganske rolig.

Nå shopper jeg litt babyleker på eBay :hoppe: Mye fine Lamaze leker! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...