Gå til innhold

Pupsi skal ha baby

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er nesten litt misunnelig jeg, for at han kan høre hjerteslagene og ikke jeg :fnise: Men så minnet han meg på alt det jeg får oppleve og ikke han, og da var det greit igjen ;)

Uansett om vi holder på å kjede oss i hjel nå kommer vi nok faktisk til å se tilbake på denne tiden og tenke at vi burde nytt den bedre. Men men :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snille mannen min :kose: Blodbanken ringte han i kveld og spurte om han kunne komme å gi blod med en gang. Han sa ja selv om han var sliten etter jobb, og hadde ting han skulle se på tv. Da han kom dit var det bare han der, og de fortalte han at de trengte blodet hans til en nyfødt baby. Han var den eneste i området som oppfylte alle kriteriene for blodet. Det var 4 ting som måtte matche, og han hadde alt dette. Er veldig glad for at han dro inn til Ullevål og gav blod! Tenk om det hadde vært vår baby...

Skrevet

Så bra!!! Flinke mannen!!

Vi burde alle vært flinkere til å melde oss opp som blodgivere... de som kan da... de vil nok ikke ha blodet mitt.

Har for mye sykdommer... astma, allergi og eksem og alle disse medisinene jeg går på da.... :tristbla:

Skrevet

Jeg skulle gjerne gitt jeg også, men sist jeg sjekket fikk jeg ikke lov. Husker ikke hvorfor akkurat nå, men det kan ha vært pga tatovering, piercing eller at jeg var sammen med en asiater i en del år. :klø: Skal sjekke det igjen når ungen er ute, kanskje jeg kan gi da. Både mamma og mannen gjør det. Mamma gir blodplater også.

Tenk så forferdelig, at ungen din er skikkelig syk, og må ha blod med en gang, og så har ikke blodbanken riktig type! :tristbla: Hva gjør man liksom?!

Skrevet

Ja det er jo lite man får gjort, er det som er det skremmende også.... blodgivere gjør en livsvikt innsats, man vet jo aldri når man trenger noe selv heller....

Det samme med organ donasjon... hvor mange står ikke i disse køene liksom... huff

Skrevet

Ja, ikke sant! Organene gir jeg gjerne vekk den dagene jeg ikke trenger dem selv, og håper de fleste tenker sånn.

Nå skal jeg gå å legge meg. Har halsbrann, og måtte ta en link i kveld. Men er ikke blitt så mye bedre. Hadde dessverre ikke banan i huset, som jeg sa jeg skulle prøve. :sjenert: Håper jeg får sove. I morgen kommer venninne H til meg. Gleder meg til det. I kveld har jeg laget noen kule decoupage-bilder sammen med venninne K :) Godt å få litt besøk også, ikke bare dra ut selv.

Skrevet

Å.... skulle så gjerne ha satt meg ned og laget masse jeg og... men ikke noe artig å sitte her alene.. og for å ikke snakke om alt rotet som er rundt her og der... :ler: og jeg roter IKKE noe mindre når jeg driver med scrapping og kort etc :gjeiper:

Du får sove godt, til tross for halsbrann... får nok det jeg og... kjenner det litt på meg... har liksom noe halvveis i halsen nå... æsj.

Banan.... send din kjære på bensinstasjonen om det blir for ille :fnise:

Skrevet

Hahaha, bensinstasjonen ja :fnise: Mannen har hørt diverse skrekkhistorier om menn som må ut på natta for å kjøpe de uroligste ting til gravide koner, men han har sluppet lett unna hittil :lur:

Hadde en sterk kynner i natt. Var litt rart å få det på natten, har ikke våknet av det før. Og jeg har hatt en på morgenen nå også. Jeg får vanskelig for å puste når jeg får de sterkeste kynnerene. Er det flere som får det?

Skrevet

Siden jeg jobber i butikk har jeg opplevd et par ganske desperate menn sent på kvelden. En gang var det en som måtte ha lakrisbåter, og det var vi utsolgt for. Da sa han at han hadde fått beskjed av sin gravide kone om å ikke komme hjem uten :ler: Stakkars mannfolk.

Jeg får ikke akkurat problemer med å puste når jeg har kynnere, men det er akkurat som det vibrerer i brystet. Noen ganger blir pusten litt hakkete på en måte. Ganske ubehagelig. Men jeg ser for meg at det er fordi livmoren presser på lungene..

Skrevet

Har hatt flere sterke kynnere nå. Livmoren min trener veldig nå om dagen :) Kanskje det har litt med bringebærbladkapslene å gjøre? :klø: De skal forresten styrke livmoren, så man får mer effektive rier :)

Har tittet på kalenderen, og egentlig passer det ikke å føde før 3. august. Neste uke har mannen bursdag, og det er fortsatt litt for tidlig for Goffel. Uken etter reiser mamma på ferie. Og mannens mormor fyller 80 år, skal ha stort selskap, og jeg skal bake marsipankake. Mamma er hjemme igjen 2. august, så tror 3. ville vært fint ;) Har en følelse av at jeg ikke går over tiden. Men det er det jo Goffel som bestemmer ;) Jeg kommer nok til å begynne å ta trappene etter 3. august (vi bor i 8. etg) og spise grøt med masse kanel :ler:

Skrevet

Hei Milla :goodbye:

Tror ikke jeg har sett deg her før, velkommen! :nigo: Du er ført opp på tippelisten.

Nå har jeg akkurat hatt besøk av en gravid venninne. Ble ikke så mye annet snakk enn babyer og fødsel :ler: Mannen ringte og lurte på om jeg hadde noen middagsplaner, og sa at han hadde lyst på kebab, så da blir det en tur innom Jafs på vei hjem :) Jeg skal ha kyllingburger eller nuggets :sikle:

Fortsatt mange kraftige kynnere. Har mistet tellingen for lengst, men tror jeg er oppe i ca 6-7 stk i dag. Synes det er fint at kroppen min trener til fødsel :jepp:

Skrevet

Jeg tipper 14. august :kgbaby:

Jafs mat er godt :spise: ikke så fettete som annen gatekjøkkenmat.

Skrevet

Lista er oppdatert :)

Ja, kjempegod mat på Jafs :jepp: Mannen prøver å være så sunn, så jeg blir veldig overrasket de gangene han ringer og vil kjøpe take-away ;) Godt jeg ikke foreslo fiskepinner, som jeg holdt på, da han ringte og spurte om jeg hadde tenke på middag :fnise:

Skrevet

Har opplevd noe rart noen få ganger nå; en kneppe-lyd fra magen! Googlet det, og mange har opplevd det. Gleder meg til å lese mer om hva det kan komme av.

Har så forferdelig vondt midt på ryggen nå. Mannen blir nødt til å massere litt...

Skrevet

God bedring med både rygg og halsbrann Pupsi - bare innom en kjapp tur og hilser på :)

Skriver mer i helgen :klem:

Skrevet

Sist hadde jeg ikke en eneste kynner og hadde en lang fødsel, nå har jeg masse kynnere og ønsker alle hjertelig velkommen :ler: Tenk at det begynner å nærme seg :rødme:

Skrevet

Ja, det begynner å nærme seg, angelou :hoppe: Jeg gleder meg sånn!

Jeg håper det er slik at kynnere gjør at fødselen blir lettere, for jeg har hatt ganske mye av dem. :)

I går kom kneppelyden fra magen to ganger. Den ene gangen hørte mannen den også. Har googlet, men det ser ikke ut til at man vet hva det kommer av :vetikke:

Mannen har siste dag på jobb før ferie i dag :hoppe: Skal bli så godt å ha han hjemme :rødme: Våknet noen ganger i natt og tittet på han, og jeg synes han er så utrolig pen :rødme: Virkelig en kjekk mann jeg har fått meg :hjerte:

Skrevet

Kanskje junior ligger og knipser med fingrene :fnise:

Skrevet

Ja, kanskje det :ler: Eller knekker leddene sine, som hans far pleier å gjøre :vetikke: Det er litt rart hvertfall. Det skjedde en gang i dag også.

Har hatt mye kynnere i dag. Og de er så sterke og langvarige. Hadde smerter i magen på et tidspunkt også. Er nok modning på gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...