Gå til innhold

Pupsi skal ha baby


Pupsilure

Anbefalte innlegg

De to siste dagene har jeg følt meg litt øm i underlivet :klø: Vi har ikke hatt sex, men det føles på en måte som det er akkurat det vi har drevet med, og da helst en hel natt eller noe :ler: Føles egentlig ut som det er skambeinet som er ømt, men ganske langt under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De to siste dagene har jeg følt meg litt øm i underlivet :klø: Vi har ikke hatt sex, men det føles på en måte som det er akkurat det vi har drevet med, og da helst en hel natt eller noe :ler: Føles egentlig ut som det er skambeinet som er ømt, men ganske langt under.

Har hatt det samme her, spurte jordmor siden vi ikke hadde hatt sex dagene før....og hun mente det var nok fordi lille lå med hodet ned å pressa.....kan bli litt øm da sa hun...til og med hovne litt i leppene om du skjønner

Så lenge du ikke har masse kynnere er det nok ikke å bekymre seg over ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sånn øm noen dager jeg også, så begynner nesten å lure på hva mannen driver med når jeg sover :ler: Ikke at jeg sover så mye for tiden da..

Hvis du har sittet i solen i tre-fire timer bør du ha fått farge vel, jeg satt i solen i en halvtime på tirsdag og fikk tydelig skille. Men jeg blir fort brun da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har jo masse kynnere, Neytiri :overrasket: Men satser på at det ikke er noe problem ;)

Godt det ikke bare er jeg som opplever det :)

Jeg kan ikke se at jeg har fått noe farge i dag, men burde jo egentlig det ja :jepp: Har lyst til å bli brun og fin i år, da føler man seg litt bedre selv om man ligner en hval etterhvert :ler:

Jeg og mannen driver å krangler med en selger på eBay nå. Jeg vant et bud med gratis frakt, og han krever 11 dollar for frakt, og sier at det aldri har stått at det er gratis :ler: Det står fortsatt gratis, og jeg har skjermbilde av det også. Mannen er bedre enn meg i engelsk, så han har rapportert selgeren til eBay, etter flere sure mailer frem og tilbake. eBay er helt på vår side. Og selgeren har fått negativ feedback i dag av en annen som har opplevd akkurat det samme. :roll: Syntes egentlig det er litt festlig, siden det er så tydelig at det er vi som har rett, og tingen jeg vant er det ikke så farlig med uansett. (scrapbookark til 0.55 dollar ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å si det som det er til nabojenta? At du gjerne vil bli kjent med naboene og derfor vil be henne inn på kaffe. Er helt vanlig å be naboene på kaffe :jepp: . Husk, du er voksen nå :ler:

Skjønner at du ikke vil bli tatt på magen hele tiden. Eller, skjønner det med folk som ikke skal innenfor intimsonen. Har ikke tenkt på at det kan være et problem med mannen. Kan sikkert være fordi han gir den mer oppmerksomhet enn deg. Da blir du nok irritert og tåler mindre. Det høres forresten ut som du har en veldig fin mage. Og at du ikke har lagt på deg noe særlig heller. Høres ut som du er veldig fint gravid :) Hvor mye har du gått opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er jo voksen nå :jepp: Men tror ikke jeg tør allikevel :ler:

Orker ikke alltid å bli tatt på, uansett hvem som gjør det. Noen ganger vil jeg bare få være i fred. :sjenert:

Jeg har faktisk lagt på meg 7 kg nå, men man kan ikke se det på meg, annet enn magen. Snakket med de to venninnene mine om det i dag da vi solte oss. Hun ene er gravid, uke 26, og har gått opp over 10 kg, og det synes veldig godt på henne. De vet ikke hvor mye jeg har gått opp, men var enige om at det ikke syntes annet enn magen, og gjettet at jeg hadde gått opp veldig lite. Hun andre gikk opp 30 kg da hun var gravid :hakeslepp: Husker at hun var veldig stor... Håper jeg ikke går opp mer enn kanskje 4-5 kg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi men er kynnerene regelmessige?? er dem vonde eller bare ubehagelig?

herrigud 11dollar for frakt av en ting som kostet 0.55dollar :hakeslepp: for en dust og idiot....for er ikke bra å få negative feedback på ebay nei!

Vektøkning tror jeg er sååå individuelt at det går ikke akkurat an å si hva er "normalt"...du er jo i utgangspunktet ganske slank..da må du vel ha noe på kroppen både nå og for ammeperioden.....du har ihvertfall ikke lagt på deg mye!

Jeg er kjempefornøyd at jeg ikke legger på meg....og fleste mener jeg ser tynnere ut nå en før jeg ble gravid :nigo: med større mage selvfølgelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å vite om det på forhånd hvis man må betale for frakten, men han her skrev at den var gratis, og så kommer han og krever penger etterpå, og da blir jeg sur :sur: Er spent på hvordan det løser seg :jepp:

Nei, de er hverken vonde eller regelmessige. Men de er litt ubehagelige, sånn som de pleier. Det strammer sånn på blæra :sjenert:

Ja, vektøkning er veldig individuelt! :jepp: Hadde forventet å gå opp mer. Har fin matlyst igjen nå, men den var jo ganske dårlig en stund. Nå veier jeg 65, pleide å veie 58. Har veid 64 kg en gang tidligere, på det meste, og da ble jeg veldig rund i ansiktet, og på magen og armene. Ser ikke slik ut nå, nå er det bare magen som ser større ut. Men jeg syntes ikke 7 kg er så altfor lite egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg bestiller heller aldri noe på ebay uten å vite fraktprisen først...noen ganger er det ikke verdt det med dyre fraktprisen!

Nå tenker jeg på den vektøkningen du har, er nok ikke du som har lagt på deg i det hele tatt....tenk på hva alt veier inni der nå...bebi, fostervann, morkaka...etc.

Jeg har i utgangspunktet ligget rundt startvekt etter jeg la på meg igjen det jeg tok av meg 1 trimester.....og da mener jordmor at jeg i utgangspunktet har tapt min egen vekt siden barnet og andre ting veier en del.......for meg som er rund fra før er det jo bare bra for meg :nigo:

Da er det nok ingeting om kynnerene er ikke vonde.....men som sagt jeg opplever det samme.....er det nedpresset.....kjennes når jeg er på do at hun vil bare ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes vekta di høres helt perfkt ut. Får håpe jeg blir likedan. Veier rundt 58 kg jeg og nå. Håper jeg ikke bikker 70-tallet. Men jeg får lett vann i kroppen, så får se. Har og vært oppe i 63-64 før. Var ikke pent, men fikk fine former da, det skal sies :lur::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, morsomt med litt former :lur: Gleder meg til de kommer nå. Men har enda ikke merket noe større bryster...

I dag har jeg vært hos fysio, og vært i parken med to venninner igjen. Er sliten nå, merker jeg.

Det er så deilig med det fine været :sol:

Mannen kommer sent hjem i dag, så jeg skal kose meg alene foran tven med godis :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare bra at du ikke får større pupper. Da slipper du kanskje på få vrengte bukselommer seinere :fnise: . Får større pupper bare av å ha EL jeg. Redd for at de blir for store når jeg blir gravid, for så å bli helt tomme senere. Nei, den tid, den sorg. Vil uansett jobbe for å ikke legge på meg for mye. Kommer ikke til å gå i den fella å tro at nå kan jeg spise hva jeg vil, siden jeg er gravid. Heller omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, vrengte bukselommer ja :dåne: Vil helst unngå det :ler:

For meg har det ikke vært jobb for å ikke legge på seg i det hele tatt. Spiser det jeg har lyst på, og når jeg har lyst på det. Hadde tenkt på forhånd at det kom til å bli vanskelig, men det har det virkelig ikke vært :nigo: men nå vet vi ikke hva som skjer de siste to månedene da :overrasket: Kan jo fort ese ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er SÅ sliten! :sukk: Tror jeg har fått for mye frisk luft jeg :ler: Er skikkelig slapp. Har ganske vondt også, men det er mest støl/sårhet etter 3 behandlinger og mye egentrening denne uken. Skal ha 3 behandlinger neste uke også. Mandag, onsdag og torsdag :dåne:

Tror jeg skal sove litt på sofaen :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du sover godt :)

Jeg sovnet på sofaen i dag jeg også..

Da har jeg oppdatert UL opplevelsen i dagboken min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg sov i 3 timer jeg :fnise:

Mannen har enda ikke kommet hjem. Jeg sa at jeg kunne hente han i byen, men håper han tar banen, så jeg slipper ;)

Jeg syntes det virker som om Goffel er mer våken for tiden. Kjenner mye til han. Bølgende bevegelser under navlen, et hode som dytter opp mot livmorkanten, og en fot/arm som dytter ut på høyre side :) Får noen spark i blæra også :ler: Og kjenner masse hikk ved trusekanten.

Tenk at han har blitt så stor :rødme: Dette her var jo bare en liten bamsemums første gang jeg så han, og det virket som en evighet til fødselen :) Denne lille her har jeg og mannen bare laget, utifra noen bittesmå ting man ikke kan se med øynene.

Jeg gleder meg veldig til han kommer! Men skulle ønske det var nå (og ferdig baby da såklart) så vi kunne fått sommeren ute. Hvis han blir født sent i juli kan vi jo rekke litt da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet det bilsetet vi skal ha på tilbud nå, så jeg skal dra å kjøpe det i dag :) Venter bare på at mannen skal våkne, så han kan overføre penger fra buffer-kontoen vår.

Tror jeg skal vokse magen min nå. Jeg har enda ikke fjernet hårene på magen, men har nå skjønt at jeg må gjøre det, etter at venninnene mine har bedt om å se på magen, og jeg har blitt dritflau fordi den er så hårete. Det syntes ekstra godt siden vi satt ute i sola begge gangene :sjenert:

Jeg trenger også en ny gravid-shorts. Har jo en, som jeg er veldig fornøyd med. Men den må vaskes innimellom også, og når det er så fint vær orker jeg ikke å gå i bukse.

Noen ganger virker det som om Goffel tror at det er han som bestemmer over magen min :ler: Han sparker og rører så mye på seg, og hvis jeg dytter på han, så blir han bare irritert og tar igjen :fnise: Han har begynt å sparke veldig opp i det ene ribbeinet mitt, og det er så ekkelt at jeg dytter og holder et press der, så han ikke skal kome til, men det ender med at det er jeg som må gi meg til slutt, for han gir seg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei, ikke si at man får mer hår på magen av graviditeten a... Jeg har nok hår rundt om kring fra før!!!! :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hår på magen er visst ganske vanlig som gravid ;) Hos meg tror jeg det kom allerede rundt uke 10-12. Det var hvertfall tidlig. Har bare blitt mer og mer egentlig, både lyse og mørke. Og ganske strie. Men det skal visst forsvinne etterpå så :)

Nå er bilsete i orden også :nigo: Kjøpte MaxiCosi cabriofix med base. Brun. Det er tilbud på Barnas Hus til 2600. 900 kr i avslag. Nå lurer vi bare på om det skal stå i passasjersetet foran eller bak :klø: Må eventuelt koble ut airbagen foran, og det vet vi ikke hvordan vi gjør. Og hva gjør vi hvis to voksne skal bruke bilen? En foran og en bak? For basen blir jo stående i bilen hele tiden.

Tror jeg skal ut i parken med P nå. Selv om det ikke er like fint vær i dag. Har fått litt skille etter solen :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...