Gå til innhold

Pupsi skal ha baby

Pupsilure

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har akkurat oppdaget råmelk selv, og er enig at det er litt ekkelt...Prøver å trøste meg med at det er et sunt tegn :) Men man skal visst ikke klemme, så best å unngå det...

Får ikke sett bildene dine på jobb, så gleder meg til å komme hjem for å se de der! Vi har sånn halvveis innredet barnerommet, men det mangler fortsatt småting for å bli ordentlig hyggelig der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin mage :rødme:

Hehe, jeg har også begynt å lekke litt, men bare fra høyre puppen. Er litt ekkelt ja, men vi får vel bare bli vant til det, for etter fødsel blir det nok mye søl :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint rom! Lyst og trivlig :jepp:

IKEA har mye fint altså :fnise:

Så koselig det blir når beboeren har flyttet inn :rødme:

Og kjempefin mage fremdeles :jepp: Heldiggris! :hoppe:

Tror jeg hadde synes råmelk var litt ekkelt og, men man venner seg helt sikkert fort nok til det :Nikke:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid kunnet klemme ut litt sånt fra puppene jeg.. :sjenert: Gravid eller ikke.. Er det helt unormalt?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forresten - er avataren din bilde av deg?? Jeg syns plutselig profilen lignet så veldig på det bildet du la ut nå sist?? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har akkurat oppdaget råmelk selv, og er enig at det er litt ekkelt...Prøver å trøste meg med at det er et sunt tegn. Men man skal visst ikke klemme, så best å unngå det...

Får ikke sett bildene dine på jobb, så gleder meg til å komme hjem for å se de der! Vi har sånn halvveis innredet barnerommet, men det mangler fortsatt småting for å bli ordentlig hyggelig der.

Godt det ikke bare er jeg som syntes det er ekkelt. Det er jo egentlig bare fint. kroppen min har laget mat til lille babyen allerede :rødme:

Skal ikke klemme mer, orker ikke å slite med at det lekker før det er nødvendig :)

Fin mage.

Hehe, jeg har også begynt å lekke litt, men bare fra høyre puppen. Er litt ekkelt ja, men vi får vel bare bli vant til det, for etter fødsel blir det nok mye søl.

Takk :klem:

Ja, kan nok regne med mye søl da ja :jepp:

Så fint rom! Lyst og trivlig.

IKEA har mye fint altså.

Så koselig det blir når beboeren har flyttet inn.

Og kjempefin mage fremdeles :jepp: Heldiggris! :hoppe:

Tror jeg hadde synes råmelk var litt ekkelt og, men man venner seg helt sikkert fort nok til det :Nikke:

:klemmer:

Tusen takk :) Ja, det ble lyst og fint. Mannen bestemte fargen da vi flyttet inn, for det var jo hans kontor. Må si jeg er litt glad for at det blir gutt, for jeg vet ikke om jeg hadde orket å male på nytt.

Jeg har alltid kunnet klemme ut litt sånt fra puppene jeg.. :sjenert: Gravid eller ikke.. Er det helt unormalt?? :klø:

:ler: Vet ikke om det er normalt, men høres jo litt spesielt ut :klø:

Du forresten - er avataren din bilde av deg?? Jeg syns plutselig profilen lignet så veldig på det bildet du la ut nå sist?? :vetikke:

Nei, det er ikke meg, altså ;) Men ser likheten selv også :jepp:

Beklager fjerning av smileys... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekkenet har vært veldig vondt i dag også. På høyre side, langt bak. Jeg må nok bare innse at jeg ikke kan gjøre så mye som jeg har gjort i det siste :sjenert:

Det er liksom enten eller med meg. En periode kan jeg ligge i sengen hver dag, hele dagen og være "for syk" til å gjøre noe som helst. Mens andre perioder styrer jeg masse. Jeg finner ingen mellomting. Jeg er nok aldri så dårlig at jeg ikke kan gjøre litt lett husarbeid, selv om jeg noen ganger tenker det. :sjenert: Og jeg er aldri så frisk at jeg kan bære en tung kommode ned fra 4 etasje :dåne: Skjønner ikke hva jeg tenkte!

Men nå må jeg ta litt mer hensyn til meg selv fremover. Hvertfall til det verste har gitt seg. Har fortsatt store smerter pga innredningen av rommet. Må bare ta det helt med ro nå.

Mannen er så flink! Nå har han brukt hele kvelden på å skru sammen tv-bord. Var masse feil i bruksanvisningen og deler til overs :ler: Han ble ordentlig irritert og lei underveis. Men det ble kjempefint! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thihi har du også fått råmelk altså :fnise:

Ja her lekker det hver dag, så her må ammeinnlegg brukes.....man skal absolut IKKE klemme på de, da du vil kunne sette i gang melkeproduksjonene for tidlig(sa jordmor til meg).

Var faktisk litt ekkelt i starten, og må si føler meg lite sexy når jeg sitter på kvelden uten bh og så plutselig har våte ringer på toppen :dåne:

Var på ammekurs i dag og da snakket de om at ALLE kunne ammet om det ble stimulert....så de som kanskje lekker råmelk uten å være gravid er de som "i gamle dager" hadde blitt brukt som "wet nurse" for kongelige :fnise:

På ammerkurset mente dem det hørtes lovendes ut å få melk tidlig, da vil det mest sannsynlig bli veldig lett å komme i gang med ammingen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det blir lettere å komme igang med ammingen ja! :jepp: Men jeg merker at jeg ikke var helt klar for å få melk i puppene allerede :overrasket::ler:

Nå har jeg akkurat vært på svangerskapskontroll. Nye legen min er supersnill og hyggelig, og sympatisk! :hoppe: Jeg er så fornøyd med han!! :nigo:

Alt er bra med Goffel og meg. SF-målet er akkurat på streken. Blodtrykket, urin, jern og alt er som det skal. Har ikke så lavt blodtrykk lenger, som jeg hadde i starten.

Han gav meg også videre sykemelding, så da slipper jeg å dra dit om to uker bare for det. Så jeg er sykemeldt ut juni. Og permisjonen min starter 20. juli.

Tok en liten tur på senteret etterpå, og det var selvfølgelig vondt. :kjefte: Lurer på om jeg noengang kommer til å lære? :klø: Kjøpte noen klær til mannen. Og noe hobbyting. Hobbybutikken skal legges ned og hadde 60 % avslag på nesten alt. Kjøpte noen store fine stempler. Tror de er beregnet på barn egentlig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au, jeg har vondt nå :grine: Hadde tenkt til å hente posten nå, men heisen ser ikke ut til å virke, og jeg går ikke ned og opp igjen 8 etasjer altså! :ler:

Har sjekket kontoen, og pengene fra NAV har kommet inn :nigo: Det visste jeg ikke da jeg var på senteret i stad. Kanskje like godt jeg ikke visste :ler:

Nå skal jeg sette meg godt til rette med en kald boks pepsi max og en sandwich is og handle litt på eBay :nigo:

Kjøpte ca 20 meter hvitt silkebånd på eBay i dag, og det ble 8.56 kr :hakeslepp: Det er inkludert porto. Trenger nemlig silkebåndet til noe på barnerommet. Sjekket en sybutikk i dag og de tok 8 kr meteren. eBay er genialt :hoppe: :hoppe: Må vente litt før jeg får det, men det er det verdt, syntes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, billig! Ebay er farlig det :gjeiper:

Hehe, tror ikke det er noe sjakktrekk å gå ned og opp igjen åtte etasjer bare fordi du vil ha posten din :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gjort mange kupp på eBay :jepp: Men kjøper sikkert endel ting jeg aldri ville kjøpt ellers også :sjenert:

Heisen virker heldigvis igjen. For et år siden var vi 10 uker uten heis! Tenk om det hadde vært nå. :dåne: Da hadde jeg nok ikke turt å gå ut i det hele tatt :ler: Å gå i trapper med bekkenløsning er ikke godt altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!! :)

Godt at du har funnet en lege som du er så fornøyd med!! :)

Etter at jeg leste om lege-styret ditt så har jeg faktisk bestemt meg for å bytte til en annen lege.. han jeg har nå er helt pyton..

trodde det var bare meg, men har snakket med en del venner og de beskrev han på samme måten.. når en kvier seg for å ringe legen selv om man har enorme ryggsmerter og blør, da er det noe galt..

byttet du til et annet legesenter eller bare til en annen på samme senter?

ha en strålende dag!! :)

PS: for en nyyyydelig mage!! naaaw, nå gleder jeg meg så til jeg blir større!! har du tatt ofte bilder? har ikke begynt å ta noen jeg.. føler jeg er full av luft.. noe jeg da er :) :tihi:

Endret av Mokkon83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev akkurat innlegg i boka di, Mokkon, som ble borte :grine: Så kjedelig at du har en dust lege :kjefte: Syntes helt klart du bør bytte! :jepp: Man er jo ganske ofte hos legen som gravid. har aldri vært så mye hos lege noen gang tidligere :dåne:

Jeg byttet først til et annet senter, etter anbefaling fra jordmor. Men da jeg kom til jordmoren viste det seg at hun var ei f***e også, og jeg lovet meg selv å aldri gå til henne igjen, og at legen hun hadde anbefalt meg sikkert var like ille. Så jeg byttet til en mann på legesenteret mitt. Han hadde plutselig fått noen ledige plasser :hoppe: Og han er fantastisk :danser:

Det er lurt å begynne å ta magebilder tidlig så man har litt sammenligningsgrunnlag :jepp: Jeg har tatt siden uke 11, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I natt våknet jeg to ganger for å tisse :dåne: Først i 2-tiden og så i 5-tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner veldig godt at du vil ha en lege du kommer overens med. Jeg er og veldig var på dette. Takler dårlig å få dårlig behandling av helsearbeidere. Har møtt alt for mange som ikke har peiling på mennesker. Nå har jeg en helt fantastisk fastlege :)

Får ikke sett bildene dine :(

Skjønner godt hva du mener med at det er vanskelig å finne balanse i hverdagen. Sliter selv med hodepine og må ta mye hensyn til kroppen. Tok lang tid før jeg lærte meg hva jeg kan og ikke kan gjøre. Tror du vet nå hva du ikek kan gjøre. Det gjelder bare å akseptere det og tad et derfra. IKKE gjør ting du VET du får vondt av :nei: Hvis ikke kommer smertene. Det er sikkert som banken ;)

Håper du får en fin kveld. Og husk, ta hensyn, selv når du føler deg bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok bare innse at jeg er redusert nå, kan rett og slett ikke forvente å gjøre som før. Det er veldig vanskelig å huske på, og ikke minst akseptere! Men enda godt det går over etter fødselen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ebay er jo rene himmelen for kupp!!!! har brukt det så mye!!!! Er så mye penger å spare....og nå titter jeg etter tøybleier....for de er sviiiindyre her i norge i forhold :(

Uff du gjør for mye vettu, nå får du begynne å skjønne hva bekkenet tåler og ikke tåler :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...