Pupsilure Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #1481 Skrevet 24. mai 2010 Hehe, ja jeg har sluppet billig unna med dobesøk om natten. Det er først den siste uken at jeg i det hele tatt må stå opp. Tidligere har det skjedd kanskje 5 ganger i løpet av svangerskapet. 3-4 ganger hørtes veldig slitomt ut Nå lager jeg brownies Har kjempet mot søtsuget i hele dag. Skulle egentlig gå bort til joker (søndag og helligdagsåpen) for å kjøpe Daim Balltopp-is, men har klart å la være. Men nå ble det altså brownies istedenfor. Jeg er så tiltaksløs, orker hverken å ta bilder av barnerommet, eller svare i dagbøkene deres (selv om jeg leser). Og egentlig så sitter jeg her bare, og venter på at noe gøy skal skje. Har all verdens av tid. Bilder kommer etterhvert
Becky1 Skrevet 24. mai 2010 #1482 Skrevet 24. mai 2010 Nam, nå fikk jeg lyst på brownies. Håper du klarte å kose deg med de, og ikke hadde dårlig samvittighet mens du spiste. Siden du kjemper mot søtsuget mener jeg. Litt må du da kunne unne deg Tiltaksløs er jeg ofte, selv om jeg ikke er gravid. Lurer på hvordan jeg blir når jeg blir gravid, med alt det kan føre med seg Gleder meg til å se bilde av rommet. Av en eller annen grunn er det ikke alltid jeg får åpna bildene folk legger ut, så håper det går den gangen du legger ut barneromsbildene :rødme:
Neytiri Skrevet 24. mai 2010 #1483 Skrevet 24. mai 2010 Jeg har heller ikke hatt noe særlig dobehov på natta....men siste uken har jeg måttet opp kl8....og DA er det vanskelig å sovne igjen, uansett om man trenger ikke stå opp å jobbe :dåne: I rumpeballene ja....høres kjent ut det, ikke sikker om det er bekkenet eller noe annet da :klø: du får si ifra om du finner ut hva det kan være!
Pupsilure Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #1484 Skrevet 25. mai 2010 Nå har jeg vært hos kiropraktor. Er veldig fornøyd. Hun virket dyktig og engasjert, og jeg syntes hun utnyttet timen godt (600 kr for 30 minutter :dåne: ) Skal tilbake allerede på fredag. Hun knakk meg opp i ryggen, og litt ved skuldrene/kragebeinet. Og hun tøyde litt på halsmuskelen/senene. Hun kjente at jeg var veldig stiv midt på ryggen (derfor jeg kom til henne) men hun sa at det var lett å knekke meg, så det var bra. Hun holdt også litt på med noen triggerpunkter. Og hun sa at jeg har benlengdeforskjell. Dro innom et senter etterpå og kjøpte kleshengere til Goffel. Og noen klær da...
Superlilje Skrevet 25. mai 2010 #1485 Skrevet 25. mai 2010 Det er jammen dyrt med kiropraktor, men jeg burde sikkert ta meg en tur selv. Får håpe det hjelper på ryggen din da Og klær det må man alltid kjøpe når man er i nærheten av en klesbutikk Jeg gjør ihvertfall det. Hver gang jeg er på et senter eller noe sånt kommer jeg hjem med ihvertfall et eller to klesplagg til den lille. Det er heldigvis ikke så ofte jeg er i nærheten av klesbutikker da.
siebaeo Skrevet 25. mai 2010 #1486 Skrevet 25. mai 2010 Hallo! Så flink du er til å ordne med barnerom! Litt for flink kanskje.. Men skjønner at du ikke klarer å vente! Gleder meg til å se bilder! Vi skal flytte når minien er 5 mnd så tror ikke det blir noe barnerom før da.. Men da får h*n helt kliss nytt rom! Det blir nok bra. Kanskje jeg kan få litt inspirasjon av deg Jeg må også opp å tisse flere ganger om natta!! Har vært sånn siden jeg var to mnd på vei tror jeg.. Nå må jeg oftere hele dagen. Jeg må vel bare flytte inn på bade siste månedene..
angelou Skrevet 25. mai 2010 #1487 Skrevet 25. mai 2010 Er også tiltaksløs som bare det om dagen Men følger med da
Pupsilure Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #1488 Skrevet 25. mai 2010 Det er jammen dyrt med kiropraktor, men jeg burde sikkert ta meg en tur selv. Får håpe det hjelper på ryggen din da Og klær det må man alltid kjøpe når man er i nærheten av en klesbutikk Jeg gjør ihvertfall det. Hver gang jeg er på et senter eller noe sånt kommer jeg hjem med ihvertfall et eller to klesplagg til den lille. Det er heldigvis ikke så ofte jeg er i nærheten av klesbutikker da. Ja, får håpe det hjelper! Hun virket hvertfall veldig flink. Jeg er så skeptisk til helsepersonell og behandlere Syntes det er så forferdelig mange som ikke tar jobben sion alvorlig. Det blir som regel litt klær når jeg er på et senter Men nå har vi egentlig nok, så jeg må ta det litt mer med ro fremover. Hallo! Så flink du er til å ordne med barnerom! Litt for flink kanskje.. Men skjønner at du ikke klarer å vente! Gleder meg til å se bilder! Vi skal flytte når minien er 5 mnd så tror ikke det blir noe barnerom før da.. Men da får h*n helt kliss nytt rom! Det blir nok bra. Kanskje jeg kan få litt inspirasjon av deg Jeg må også opp å tisse flere ganger om natta!! Har vært sånn siden jeg var to mnd på vei tror jeg.. Nå må jeg oftere hele dagen. Jeg må vel bare flytte inn på bade siste månedene.. Jeg tok noen bilder i stad, men de fikk liksom ikke helt frem hvordan det ser ut. Skal ta noen nye nå snart jeg, og legge ut, er jo på tide nå. Så kan jeg jo bare ta nye hvis jeg gjør store forandringer Er også tiltaksløs som bare det om dagen Men følger med da Godt det ikke bare er jeg som er sånn!
Pupsilure Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #1489 Skrevet 25. mai 2010 Her kommer bildene Bilde 1. Bilde 2. Bilde 3. Bilde 4. Bilde 5. Hvis noen ikke kan se dem, så si fra, så skal jeg se om jeg kan legge dem ut på en annen måte
Pupsilure Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #1492 Skrevet 25. mai 2010 Tusen takk Har gledet meg til å gjøre istand rommet siden vi flyttet inn her omtrent Blir nok endel forandringer etterhvert. Kommer nok inn endel leker og ting og tang, som får plass i den hvite hyllen. Og så skal jeg nok henge opp noe på veggene. Planlegger å hvitmale en tallerkenhylle og bruke som bokhylle. Har sett andre gjøre det, og det ser kjempefint ut!
cypress Skrevet 26. mai 2010 #1496 Skrevet 26. mai 2010 Kjempefint barnerom Pupsi!! Du er flink!! Hvor er de søte blå kommodene fra?? De var veldig fine!!
Pupsilure Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #1497 Skrevet 26. mai 2010 Takk I natt våknet jeg med en forferdelig halsbrann! Den kommer ofte når jeg legger meg på høyre side :klø: Måtte ta Link, og det hjalp heldigvis! Nattesøvnen min begynner å bli litt dårligere nå Det er for varmt for meg, det blir så lyst ute, ungen rører så mye på seg, bekkenet og ryggen verker, jeg må stå opp og tisse og jeg har halsbrann. Alt skjer jo ikke samtidig, men totalt sett påvirker det søvnen min mye. Men sånn er det bare. Jeg har jo kommet ganske langt nå. Snart 30 uker, så det er ikke så rart. Mannen har gått opp i lønn Han gikk opp mye mer enn forventet, uten at han ba om det, for jobben er så fornøyd med han. Flinke mannen min :rødme: Dette kommer godt med
Pupsilure Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #1498 Skrevet 26. mai 2010 Det er mammut-serien til IKEA, Cypress Alt på rommet er fra IKEA bortsett fra lenestolen og speilet (men speilet er dekorert med stoff fra IKEA )
Superlilje Skrevet 26. mai 2010 #1499 Skrevet 26. mai 2010 Det var et kjempefint barnerom. Tenk at der skal babyen din sove :rødme: Det er ikke greit å ikke få sove, og det blir vel bare verre fremover. Lønnsforhøyelse er bra! Jeg liker penger ihvertfall
Pupsilure Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #1500 Skrevet 26. mai 2010 Ja, der skal han sove :rødme: Oppdaget en liten slags skorpe på puppen nå. Og pillet den av. Har lurt på hvorfor jeg ikke har fått noe råmelk enda, som Neytiri og Devilina, og klemt litt på puppene. Og nå kom det noe blankt ut :dåne: Merker jeg syntes det er forferdelig ekkelt..... Klemte ikke mer enn at det kom en halv dråpe ut. Nå måtte jeg klemme mer, og det kom ut et annet sted også!! Det ene var blankt og det andre hvitt. Dette er venstre puppen min. Ser noe som kan være skorpe på den høyre også. Er jeg rar som syntes det er ekkelt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå