Pupsilure Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #1441 Skrevet 18. mai 2010 Jeg merker at det begynner å bli vanskelig å barbere meg både her og der Men klarer det så vidt fortsatt. Vi hadde det veldig hyggelig i går! Var sammen med to vennepar, og to andre. Spiste kjempegod mat og dessert, og hadde det kjempegøy. Ble mye alkohol på de andre da. Med drikkeleker, og alkohol i desserten (jeg fikk en annen) og gele-shots. Men vi dro hjem i 1 tiden, for mannen skulle jo på jobb i dag. Jeg har funnet ut (takket være den data-nerden jeg bor med) at jeg kan fryse filmen av Goffel, og lage bilder av det. Fungerte kjempebra! Er jo det samme ultralyd-legen gjorde. Så nå har jeg fått masse nye, fine bilder av babyen vår. Har laget en liten collage Jeg kan se på de bildene i timesvis jeg. Og drømme meg helt bort. Gleder meg sånn til han kommer!!
Pupsilure Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #1442 Skrevet 18. mai 2010 Navlen min har blitt grunnere de siste dagene! Jeg som har angst for å få utovernavle :dåne: Men men, ikke noe jeg kan gjøre med det. Babyen snur masse på seg nå. Han har også akkurat hikket. Jeg kjenner nok hikking ca hver 3. dag, etter at jeg skjønte hva jeg skulle kjenne etter.
Neytiri Skrevet 18. mai 2010 #1443 Skrevet 18. mai 2010 Flink å drikke da for noe søte bollekinner Goffel har da :rødme: Gleder meg å få bilder i morra av Bumba...håpentligvis en blottebilde :gjeiper:
Pupsilure Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #1444 Skrevet 18. mai 2010 Å, er det i morgen allerede! :hoppe: Håper virkelig dere får vite det nå, altså! Tittet akkurat på filmen av Goffels kjønnsorgan, og begynner endelig å skjønne noe av filmen. Men det er søren ikke lett å se hva som er hva, selv med 3D! Syntes faktisk det var tydeligere på vanlig ul.
Neytiri Skrevet 18. mai 2010 #1445 Skrevet 18. mai 2010 Får du satt ut bilde av det da??hehe synes det er jo så søtt om man kan se kjønnet ordnlig altså! Hvor lenge er det på sånn 3D egentlig?? lurer på om de tar seg god tid. sist vi var på privat UL(annen plass) så var dama så skikkelig hardhendt og forta seg igjennom det hele...synes det var dårlig gjort siden vi betalte tross alt 900kr! vi fikk ikke engang med bilde fordi dama var så opptatt av å prøve se kjønnet, at hun glemte å ta bilder av nydelige babyen som var inni der :dåne:
Pupsilure Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #1446 Skrevet 18. mai 2010 Får ikke lagt ut filmen, men har fryst et bilde. Det er ikke lett å se! Men etter å ha studert filmen nøye, og husker hva legen sa, så tror jeg at jeg kan se det. Her Det er muligens den lyse dingsen i midten av bildet. I det mørke området. Vår 3D varte i 30 minutter. Han var veldig flink og hyggelig. Likte meg veldig godt der!! Så jeg vil anbefale deg å dra dit, hvis du skal ta 3D. Det var i oslo da... Men du er vel kanskje i oslo en gang iblant. Så kjedelig at dere hadde en litt kjip opplevelse sist gang Bildene er veldig viktige for oss. Det blir litt for mange innrtykk på en gang for meg, så bildene hjelper meg veldig til å huske hva som skjedde i etterkant. Har jo vært på 5 ul :dåne: :dåne: og på den ene fikk jeg ikke bilde, og den husker jeg faktisk ikke så mye av. Det var i uke 16, da jeg dro alene for å vite kjønnet.
Neytiri Skrevet 18. mai 2010 #1447 Skrevet 18. mai 2010 Linken funker ikke.... Jo vi har jo bestillt et sted jeg har hørt mye positivt om i moss.......vi skulle ikke helt til oslo, men nå skal vi alikevel da etter UL i morra :gjeiper: Håper det blir bedre en siste privat UL.....vi tok det for mannen skulle jo være borte til ordinær UL....men herrigud så skuffet jeg var når jeg ikke fikk bilde engang, så jo masse da...men nope ingen bilde....men har bilder fra ordinær da... synes du du kan se hvem Goffel ligner på eller..fra 3D mener jeg??
Pupsilure Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #1448 Skrevet 18. mai 2010 Så rart, den fungerer hos meg :klø:
Neytiri Skrevet 18. mai 2010 #1450 Skrevet 18. mai 2010 Nå funket linken da...rart skjønner meg ikke på det i det hele tatt da men morsomt at du fikk bekreftet det 6 gangen eller hva det var hehe :gjeiper: før vi vet av det er vi blitt mammaer Pupsi!!!
Devilina Skrevet 18. mai 2010 #1451 Skrevet 18. mai 2010 Linken funker ikke.... Jo vi har jo bestillt et sted jeg har hørt mye positivt om i moss.......vi skulle ikke helt til oslo, men nå skal vi alikevel da etter UL i morra :gjeiper: Håper det blir bedre en siste privat UL.....vi tok det for mannen skulle jo være borte til ordinær UL....men herrigud så skuffet jeg var når jeg ikke fikk bilde engang, så jo masse da...men nope ingen bilde....men har bilder fra ordinær da... synes du du kan se hvem Goffel ligner på eller..fra 3D mener jeg?? Skal på knøttet ultralyd dere også hun dama der er rar... bare så du vet det men koselig da. Vettu... dere hadde spart en 50 lapp og bensin om dere hadde tatt i Fredrikstad men samme det.... bilder og opplevelse får der jo uansett. Hun tar seg god tid og måler og tar masse bilder. Og gir seg ikke om bebis ikke er helt samarbeidsvillig. Vi var i alle fall veldig fornøyd!
Pupsilure Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #1452 Skrevet 18. mai 2010 Glemte å svare på om han ligner på noen... Tja, litt vanskelig å si. I profil syntes jeg han fra nesetippen og ned ligner på mannen. Nesen ellers og pannen ligner absolutt ikke på mannen, mer på meg. Fikk en kommentar av en venninne på facebook at han lignet på meg. Og mamma syntes han lignet veldig på mannen, da hun tilfeldigvis så et babybilde av han en dag.
Devilina Skrevet 18. mai 2010 #1453 Skrevet 18. mai 2010 Blir spennende å se hvem som har rett da? Etter studering av barnebilder av meg og kjære så har vi kommet fram til at jenta vår ligner på meg fra nesa og ned mens øyne og panne er han blir spennende å se om det stemmer... men han var skråsikker på at når hun kom ut så var det helt klart hans farger og utseende hun fikk
Zia Skrevet 18. mai 2010 #1454 Skrevet 18. mai 2010 Så skjønn lille Goffel er :rødme: Han skulle bare visst at kjønnet hans er diskutert og brettet ut for en haug kvinnfolk - noe å dra frem i konfirmasjonstalen til Goffel for å virkelig gjøre han flau
Neytiri Skrevet 18. mai 2010 #1455 Skrevet 18. mai 2010 Så morsomt at han får trekk fra begge da, god blanding er alltid morsomt! Ja devilina, vi trenger en som tar god tid siden Bumba er usamarbeidsvillig
Gjest vest Skrevet 18. mai 2010 #1456 Skrevet 18. mai 2010 Hei Pupsi NÅ skal jeg skrive litt her jeg også Har brukt flere dager på å lese gjennom dagboka di. Utrolig kjekt å følge med, selv om jeg er i en helt annen fase enn du. Jeg fikk førstemann (jente) for 13 år siden ( HJELP som årene går :omg: ), og fikk fjerdemann og gutt nr tre for fire år siden. Du må virkelig GLEDE deg til babyen kommer! Det blir en helt ny tilværelse, men det er så utrolig kjekt!! Skulle hatt mange babyer til om det ikke var for alt som følger med... Babytida er bare ei fantastisk herlig tid!! Synes synd på deg ang bekkenplagene. Jeg vet akkurat hvordan du har det, gikk selv på krykker da jeg ventet jenta vår. Helt grusomt! Visste ikke om jeg turte å få flere barn, da jeg hadde hørt at dette kunne bli værre ved senere svangerskap. Heldigvis stemte ikke dette for meg iallefall, kjente mindre og mindre for hver gang. Var ikke helt smertefri under svangerskapene, men det var ikke så ille de siste gangene. God bedring, Pupsi Ellers må jeg si at jeg er skikkelig imponert over kortene du har laga. Vanvittig fine
angelou Skrevet 18. mai 2010 #1457 Skrevet 18. mai 2010 Så fine bilder av Goffel Snuppa vår var ikke særlig samarbeidsvillig, lå bare og vifta med henda foran ansiktet i 30 minutter K er iallefall veldig lik seg selv på 3D-bildene, og lillesøster ligner på han såvidt vi kan se. Gleder meg til hun kommer uuuuut
Pupsilure Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #1458 Skrevet 18. mai 2010 vest Hyggelig med nye fjes i boka mi Godt å høre at bekkenplagene dine ble bedre for hvert svangerskap! Har vært ganske redd for at det skal bli enda verre neste gang, men det trenger altså ikke å bli slik Så gøy at sønnen din ligner på seg selv på 3D bildene, angelou!!
Pupsilure Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #1459 Skrevet 18. mai 2010 Oj, jeg oppdaget akkurat at matlysten min ikke har vært så ille i dag! Har spist omtrent det jeg har pleid, ikke noe overspising, eller ekstremt søtsug
Pupsilure Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #1460 Skrevet 19. mai 2010 Nå har jeg vært hos fysioen. Det er visst mer feil med meg, har en slags låsning, nesten avstivning midt i ryggen som gjør at det blir økt bevegelighet over og under. Hun ville at jeg skulle gå til kiropraktor og gav meg et navn. Har bestilt time der på tirsdag og er spent på hva som skjer Men det blir dyrt da... 600 kr for første gang og deretter 350. Håper ikke jeg må gå mer enn en gang i uka Ellers har jeg funnet ut at Goffel stort sett ligger i seteleie, og litt i tverrleie. Kjenner ikke så mye spark lenger, hvertfall ikke utenpå magen, og de jeg kjenner er i blæra. Kjenner også hodet veldig ofte opp mot ribbena (ikke helt opp) og litt i navle-området.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå