Dine Skrevet 11. mai 2010 #1381 Skrevet 11. mai 2010 Så moro, hehe. En sprek liten tass Moro å se hvordan de er i magen og så hvordan de er når de kommer ut. Har noen venninner som tok 3D og der ser du det veldig godt på barna deres at det er de som er i magen Gleder meg masse til å ta 3D jeg også. Blir vel i september eller noe for meg det da kanskje.. Spennende - Er det samme ultralydklinikk du har gått til alle gangene? Har forøvrig akkurat ringt den lokale helsestasjonen og skal få time der. Håper det går fint og at de er hyggelige så det blir en bedre erfaring enn forrige
Pupsilure Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #1382 Skrevet 11. mai 2010 Det blir spennende å se om han ligner! Så et bilde en dag av en baby som var veldig lik! Nei, dette var et annet sted. Ultralydklinikken på Lysaker. Kostet 900 kr. Han jeg har gått til de andre gangene driver ikke med 3D. Jeg tror jeg må sove litt jeg. Er så sliten nå. Holder nesten på å sovne her jeg sitter og skriver bare masse feil Merker at jeg orker mye mindre enn før, som gravid! Kommer tilbake om et par timer og oppdaterer meg i bøkene deres
Neytiri Skrevet 11. mai 2010 #1383 Skrevet 11. mai 2010 såååå fin Goffel er da! Har ikke du bildebeviset at han er gutt da??? gleder meg til UL neste uke, håper Bumba er som Goffel altså at det blir ingen tvil på kjønnet
Pupsilure Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #1384 Skrevet 11. mai 2010 Jeg har bildebevis Men jeg har ikke skjønt så mye av bildet enda :klø: Han så det med en gang, så det var veldig tydelig. Han spurte oss først om vi visste det, sånn at han ikke røpet noe han ikke skulle Skal du på 3D neste uke, Neytiri?
cypress Skrevet 11. mai 2010 #1385 Skrevet 11. mai 2010 Innom og oppdaterer meg. Så koselig med 3D-bilder da!! Jeg noterer meg Ultralydklinikken! Jeg får forhåpentligvis bruk for dem snart!
Zia Skrevet 11. mai 2010 #1386 Skrevet 11. mai 2010 Så kjempefine bilder av Goffel :rødme: Artig å ha slike bilder for senere og - tenk om man kan se på de når Goffel er 20 år (og ikke heter Goffel lengre ), og dere ser at det ligner da og. Moro
lilljan Skrevet 11. mai 2010 #1389 Skrevet 11. mai 2010 For en nydelig guttebaby du har der inne... Jeg var også på 3d sist og var så glad for det. Denne gangen blir jeg oppfulgt av sykehuset med jevne ultralyder og da føles det litt bortkastet å betale for en 3d. Jeg synes det siste bilde var fantastisk. Ser ut som en bestemt rakker som tar seg en blund
Pupsilure Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #1390 Skrevet 11. mai 2010 Jeg snakket akkurat med svigermor Hun syntes det var så koselig å høre om ultralyden vår, og venter spent på bilder Jeg nevnte at Goffel ligger bittelitt under streken for gjennomsnittet og hun sa at mannen min ikke var så stor da han ble født han heller. 3200 gram. Jeg var også rundt der. Jeg er blitt så ekstremt varm i det siste! Får skikkelig hetetokter et par ganger om dagen, selv om det ikke er varmt, og jeg ikke har gjort noe spesielt.
Pupsilure Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #1391 Skrevet 11. mai 2010 Nå fikk jeg et skikkelig blodtrykksfall igjen Ble først veldig varm, deretter ukonsentrert, mistet kraften i armene, begynte å skjelve inni kroppen, spesielt armene, men det syntes ikke utenpå. Var ikke så veldig kvalm i starten, men ble litt kvalm etterhvert. Det varte ca 20 minutter totalt. Og mannen hentet vann til meg og jeg drakk ca 1,5 dl kaldt vann. Hadde drukket endel før det også, og akkurat spist kyllingsalat til middag Det er så ekkelt Mannen blir skikkelig bekymret når det skjer. Godt å bli seg selv igjen
Neytiri Skrevet 11. mai 2010 #1392 Skrevet 11. mai 2010 uff da, kan si jeg opplever også å bli ekstrem varm uten at det er det... Ikke bra med disse blodtrykksfallene er det noe legen har anbefalt når det skjer eller???
Pupsilure Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #1393 Skrevet 11. mai 2010 Jordmoren sa at det var helt vanlig og at jeg måtte drikke masse vann når det skjer. Og jeg føler at jeg har klart å avbryte noen med å drikke masse. Men ikke dette. Klarte ikke å drikke så mye heller.
Pupsilure Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #1394 Skrevet 12. mai 2010 Bekkenet mitt har vært bedre de siste dagene Det ble bedre etter at jeg kuttet øvelsene. Skal se om jeg begynner igjen snart. Jeg skulle egentlig på IKEA og bytte noen ting og kjøpe babymadrass i dag. Og kjøpe sparkel og litt sånt. Men jeg har ikke orket å dra ut enda... Har jo fortsatt masse tid da. Men jeg har bare lyst til å sove/slappe av Pappa kommer hit i morgen og legger ferdig gulvet på det nye kontoret til mannen min Mannen skal egentlig sparkle en vegg, men da må jeg kjøpe sparkel først. Jeg gleder meg skikkelig til kontoret hans er ferdig, for da kan jeg begynne med barnerommet Vi har noen møbler på barnerommet som jeg ikke føler at vi kan kvitte oss med, men som overhodet ikke passer inn. Tenker på fargene egentlig. Og vi bor jo i blokkleilighet og har ikke noen andre steder å gjøre av det. Vi har en kommode som jeg brukte da jeg var baby. Ble brukt som stellebord og til å ha klærne mine i. Den ble pusset opp for noen år siden, og er nå kirsebærfarget og med nye knotter. Vi kommer jo til å trenge oppbevaring også, men bare ikke akkurat denne Vi har også en utrolig god brun skinnstol med fotstøtte som du kan dra i en spak, så kommer den ut. Fin, dyr stol. Og den vil nok være fin å sitte i om natta og amme. Men den passer ikke inn... Rommet er lysblått, og vi vil ha masse farger og et spennende barnerom. Føler rommet blir helt annerledes enn jeg ønsker med disse to store, dominerende, mørke møblene.
Pupsilure Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #1395 Skrevet 12. mai 2010 Æsj, nå trodde jeg et øyeblikk her at jeg hadde en god løsning, å selge stolen på finn. Så at andre skal ha 3-4000 for en tilsvarende. Men selvfølgelig slår mannen min seg vrang Vi har en sinnsykt stor sofa, og har ikke plass til denne stolen i stua uten at det ser veldig rart ut. Og vi trenger ikke den ekstra sitteplassen heller. Men mannen mente vi kan ha den i stua da. Og han mener også at den fint kan være på barnerommet. Mens jeg bare vil selge den, få litt penger og kjøpe en annen slags stol til barnerommet, eller bare bruke pengene på noe annet Håper jeg klarer å overtale han!
Becky1 Skrevet 12. mai 2010 #1396 Skrevet 12. mai 2010 Huff, så skummelt med blodtrykksfall Så koselig og spennende med barnerom :rødme: 3-4000 for en brukt stol er ikke så verst. Du kan få kjøpt endel for det. Du får bli vrang tilbake og si at her sitter du hjemme og ruger på barnet hans og har gleda deg til å ordne barnerommet, og da må han ikke komme å ødelegge Eller blir det for skammelig for feministen i deg?
Pupsilure Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #1397 Skrevet 12. mai 2010 Hehe, jeg sier sånt hele tiden jeg Men tror kanskje det begynner å bli oppbrukt Kjøpte et saueskinn på IKEA i dag og la oppi stolen, og den kan kanskje få stå der inne. Ble litt bedre med sau oppi Kommoden flyttet jeg inn i skyvedørsgarderoben vår, så nå har jeg enda bedre plass til klær Byttet det jeg skulle, og kjøpte babymadrass, 4 trådkurver og saueskinn. Fikk også kjøpt sparkel og malekoster. Sparkel veier jo ingenting!! Trodde boksen var tom da jeg løftet på den Mannen skal ut i dag, og jeg skal kanskje hente han i byen i natt. Jeg nøler litt med om jeg skal gjøre det eller ikke, for da setter han mer pris på det når jeg sier ja. Og da føler han kanskje at han skylder meg noe, og lar meg få viljen min med et eller annet :lur: Uff, nå følte jeg meg stygg
Becky1 Skrevet 12. mai 2010 #1398 Skrevet 12. mai 2010 Hehehe, litt taktisk må man være. Jeg har akkurat kjøpt inn øl, potetgull og andre matvarer jeg vet mannen liker. Dette fordi han har vært så humørsyk i det siste. Nå kan han bare skjerpe seg, nå som jeg har vært så snill mot ham. Man er taktisk hele tiden. Hadde en veldig slitsom dag på jobben i går der det skjedde mye som ikke var så greit å være med på. Da jeg kom hjem var mannen bare sur. I dag ringte pappa og sa han var stolt av jobben jeg hadde gjort. Da sa jeg til mannen: skal hilse fra pappa. Han ringte for å fortelle hvor stolt han var av meg, fordi jeg gjorde så god jobb i går". Fikk og blomster fra jobben pga det. Da sa jeg " jeg fikk blomster fordi jeg gjorde så god jobb i går". Snakk om å gni det inn
Pupsilure Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #1399 Skrevet 13. mai 2010 Ja, man må være litt taktisk Mannen er sikkert det noen ganger han også Hadde forferdelig vondt i bekkenet i går. Var jo ute på shopping og gjorde litt ting hjemme. men hadde ikke forventet å få så vondt allikevel Det ble vanskelig å sove, og så ringte mannen etter en times tid og ville hentes. Heldigvis sovnet jeg raskt igjen da vi kom hjem. I dag har jeg like vondt Det føles som det har låst seg skikkelig, på begge siden. Klarer ikke å gjøre store bevegelser, føler at noe skal knekke da. Både gleder og gruer meg til bassengtreningen i morgen. Tror pollenallergien min har begynt også. Nesen og øynene klør.
Becky1 Skrevet 13. mai 2010 #1400 Skrevet 13. mai 2010 Vet ikke hva jeg skal si annet enn :klem: Tenker på deg :klem: Kan ikke forestille meg hvordan det er, men du har min fulle medfølelse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå