angelou Skrevet 23. april 2010 #1261 Skrevet 23. april 2010 Tror ikke du skal begynne med noe gulvlegging nei Ha ei fin helg Pupsi
Pupsilure Skrevet 23. april 2010 Forfatter #1262 Skrevet 23. april 2010 God helg til deg også, angelou Og alle andre som er innom! Her er bilder av de nyeste kortene mine. Bakside. Mamma og pappa kommer ikke før i morgen. Så mannen dro ut med gutta fra jobben. Jeg kjørte han ned til grunerløkka, og skal hente han igjen i natt I kveld skal jeg bare slappe av og se på tv/internett. Til en forandring :ler:
Pupsilure Skrevet 24. april 2010 Forfatter #1265 Skrevet 24. april 2010 For en flott dag! Solen skinner, det er lørdag og mannen er hjemme, skal på en liten shoppingtur med mamma. Og Mokkon er blitt gravid
Becky1 Skrevet 24. april 2010 #1266 Skrevet 24. april 2010 Så utrolig fine kort. Skal dere bruke de som takkekort? Så fimene fra youtube her om dagen. Veldig interessant. Ha en strålende dag
Devilina Skrevet 24. april 2010 #1267 Skrevet 24. april 2010 Fortsatt kjempe fine kort ser du har vært på Nille og kjøpt ark Har de samme, men bare med jentefarger
Pupsilure Skrevet 24. april 2010 Forfatter #1268 Skrevet 24. april 2010 Ja, kjøper ark på Nille Fikk masse utstyr i posten i dag også Steiner og sløyfer og slidere og litt av hvert Jeg og mamma laget to kort til farfaren min som har bursdag i morgen. Tenker å bruke bleiekortene enten som takkekort for gaver eller innbydelser til festen vi skal ha for Lille
Becky1 Skrevet 24. april 2010 #1269 Skrevet 24. april 2010 Sladring? Dette ble veldig internt. Sånt no driver vi ikke med i KG-dagbøkene Ha en fin lørdagskveld
Pupsilure Skrevet 24. april 2010 Forfatter #1270 Skrevet 24. april 2010 Sladring må til Tenk om jeg skulle gå i fødsel uten at dere er de første som får vite om det?! Nei, jeg trenger Dine altså
Pupsilure Skrevet 25. april 2010 Forfatter #1271 Skrevet 25. april 2010 I dag er lille vennen 25 uker Bare 15 uker og to dager igjen
cami Skrevet 25. april 2010 #1272 Skrevet 25. april 2010 Så gøy Tiden går veldig fort, er ikke lenge igjen nå
Dine Skrevet 25. april 2010 #1273 Skrevet 25. april 2010 Sladring må til Tenk om jeg skulle gå i fødsel uten at dere er de første som får vite om det?! Nei, jeg trenger Dine altså Signerer den altså
Pupsilure Skrevet 25. april 2010 Forfatter #1275 Skrevet 25. april 2010 Uff, øynene mine har virkelig begynt å svi og klø nå. Er nok litt pollen i lufta Vet ikke om jeg kan bruke noe særlig medisiner nå som jeg er gravid. Har fått pollenallergi de siste to-tre årene. I fjor tok jeg sprøyte og den hjalp! Året før tok jeg piller som heter aerius og de var også skikkelig bra. Nesespray og øyedråper fungerer ikke... Goffel har beveget seg masse i dag! Han snur seg hele tiden, finner nok ingen behagelig stilling Og plutselig så snur jeg meg, og da må han følge etter Har vært sammen med to små babyer i dag. Veldig søte Men byttet fort baby når den jeg holdt gråt... I morgen skal jeg på spa Drar i 10 tiden, og skal nok bade og kose oss litt først, så få algeskrubb+massasje 50 minutter, og deretter skal vi få aromamassasje 50 minutter. Så tar vi vel litt lunsj, og sitter litt i boblebad før vi kjører en time for å komme hjem igjen. Det er jeg og min gravide venninne som skal på tur
Mokkon83 Skrevet 25. april 2010 #1276 Skrevet 25. april 2010 Ei venninne av meg var veldig plaget av pollenallergi mens hun var gravid.hun fikk da et annet merke enn hun brukte før av legen. hørtes deilig ut med spa behandling! morsomt at dere begge to gravide går sammen! natta! :søvn:
Devilina Skrevet 25. april 2010 #1277 Skrevet 25. april 2010 Pollen er noe dritt ja..... allergi er noe dritt uansett, sliter med helårs jeg da, men merker det godt nå... blir trøtt.. Bruker også Aerius, men fikk beskjed at disse kunne jeg ikke ta når jeg var gravid.... men er ikke så lenge siden jeg leste en artikel om at man fint kunne ta zyrtec, cetirizin, lomudal etc i graviditeten... sto dessverre ikke noe om aerius, men jeg har startet å ta den litt nå og da når det er på det værste. Fikk et annet preparat av legen, men blir bare helt zombie da. Kan jo ikke sove bort halve dagen heller... Du kan fint ta Livostin øyedråper om du trenger og så anbefaler jeg en ny nesespray som heter Avamys, den har faktisk litt invirkning på øynene også. Spørr etter den hos fastlegen din!! Den er helt knall!!!
Pupsilure Skrevet 26. april 2010 Forfatter #1278 Skrevet 26. april 2010 Jeg får snakke med legen om allergien min. Gruer meg til det blir masse pollen ute I dag morges opplevde jeg noe ganske ekkelt. Fikk blodtrykksfall, og ble kjempesliten, uvel og svimmel. Har vært på SPA i dag. Kjempeflott spaanlegg Fikk 50 minutter med peeling + massasje, og 50 minutter massasje. To forskjellige behandlere, flinke jenter. Vi satt også å slappet av med litt frukt og vann, og koset oss masse. Jeg satt også en stund i boblebadet. Bassenget hadde litt for kaldt vann for meg syntes jeg. Men venninnen min svømte. Og det beste; 700 kr for alt sammen På kvitteringen stod det rabatt: 950 kr! Det skulle kostet 1650 kr. Det er sånn spauke nå, der masse behandlinger selges for 350 kr. Jeg er helt utslitt, og gleder meg veldig til å legge meg nå. Skal se litt på tv i sengen med mannen først :rødme:
Devilina Skrevet 26. april 2010 #1279 Skrevet 26. april 2010 JØSS!!! For et SPA kupp!!! Søren at de ikke har sånt her... tror ikke det finnes spa en gang... jo kanskje på quality hotel.... men lite at de har rabatter... hmmmm.... hadde virkelig ikke hatt noe i mot litt pleie av den bleke og gravide kroppen min
Pupsilure Skrevet 27. april 2010 Forfatter #1280 Skrevet 27. april 2010 Du bor kanskje ikke så langt unna quality hotel på Son? De har følgende behandlinger til 350 kr: • Sail Away 50 minutter Beskrivelse: Flyt rundt i alle regnbuens farger og tropiske dufter. Ekslusiv kroppsbehandling som gir næring og økt elastisitet til huden. • Son Magic Circle 90 minutter Beskrivelse: Son Magic Circle er et "Spa deg selv" konsept. En egen del av vårt spa er skapt som en opplevelsesrunde av Spa-fasiliteter. Her lærer du å bruke Spa som et rituale. Skrubb, smør og damp deg gjennom forskjellige eventdusjer,bad, badstuer og avslapni. • Vichy Spesial 50 minutter Beskrivelse: Meget fuktighetsgivende og beroligende behandling med kroppsskrubb og mykgjørende, avslappende massasje av ryggen under varmt troperegn. Spauken varer i to dager til bare, så det er kanskje vanskelig å få time. Se mer på Spadeal.no
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå