Gå til innhold

Pupsi skal ha baby

Fremhevede innlegg

Skrevet

Link til youtube

Men det går ikke an å se hele episoder på youtube tror jeg, så man må se litt og litt. Det går på en kanal som heter TLC tror jeg.

Bekkenet mitt er vondt i dag. Har sovet dårlig i natt også. Våkner hele tiden når jeg skal snu meg. Har vært hos legen i dag. Enda en vikarlege. Har vært innom alle legene på kontoret nå, og hos fastlegen min bare et par ganger.

Fikk sykemelding til 9. mai. Blodprosenten, urinen og blodtrykket var fint. SF-målet lå akkurat på linjen. Og hjertelyden var fin.

Nå våknet akkurat babyen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faen, jeg har så vondt i dag :grine::frustrert: Vet ikke hva jeg skal gjøre. Prøver å skifte stilling ofte, men det hjelper ikke. Det hjelper litt å reise seg og gå litt rundt, men så blir det vondt også. Det er vondt å sitte oppreist, og det er vondt å ligge mer bakover. Høyresiden er vondest i dag, på baksiden og høyre hofte.

Eneste jeg kan tenke meg som hjelper er å legge meg i sengen. Men jeg vil ikke det. Får nok ikke sove noe særlig på natten hvis jeg legger meg nå. Og jeg kommer garantert til å sovne når jeg ligger sånn. Hvis jeg ikke har noe å drive med da. Men hva skulle det vært når man ligger helt flatt :sukk:

Skrevet

:troest:

Høres utrolig kjedelig ut!

Bok?

Strikkeprosjekt?

Skrevet

Jeg kan ikke strikke :sjenert: Og har ikke utstyr heller. Og jeg syntes det er så vanskelig å lese når jeg ligger. Er foreløpig i stuen, og prøver å godta smertene. hHr bygget godt opp under knærne med pute. :)

:sukk:

Det er så merkelig hvordan formen varierer! På fredag hadde jeg den fine dagen til tross for bassengtrening og 6 timer i sentrum. Mens i dag er jeg helt ødelagt etter et lite besøk hos legen.

Skrevet

:klem: Høres ikkeno godt ut. Masse god bedring :klem: I slike stunder er det viktig å huske på at det er for en god sak og at dette er noe du faktisk i utgangspunktet ønsket. Selv om du jo ikke ønsket å ha slike plager.

Ei jeg kjenner som sa det til meg en gang skjønner du, da babyen hennes ksrek som verst. Da var det viktig å minne seg på at dette ønsket hun seg opprinnelig :fnise:

Takk for link :)

Skrevet

Hei Pupsi!

Så dumt med en vond dag.. Synes du er flinkt til å sette sånn pris på de gode dagene! :) Kanskje det var masasjen som hjalp litt..?

Har du tv på soverommet? Skulle kunne satt på en film eller noe så du holdt deg våken. hehe, ikke at det er en god forsikring alltid :søvn:

:klem:

Skrevet

uff da vennen, skjønner det er vondt med bekkenet, selv varierer det her også.....en dag forrige uke gikk jeg 30min max i sentrum og så bussen hjem og jeg var jo heeeeelt ødelagt...mens her om dagen var jeg på sjopping med svigerinnen min og var nesten hele dagen og holdt tantebarnet masse..og var helt fin! :sjenert: merkelig!

Skrevet

Kjære Pupsi :klem:

Trist å høre at du har det så vondt!! Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for at du skulle føle deg bedre, men sender all den positive energien jeg kan og masse god bedring retning hjemmet ditt :)

Skrevet

Tusen takk dere :klemmer:

Jeg la meg litt i sengen, og sovnet selvfølgelig :fnise: Føltes hvertfall bra i bekkenet da. Og nå er jeg bedre. :nigo:

Nei, film på tv er ingen garanti for at jeg holder meg våken :ler: Jeg sovner av alle filmer :fnise:

Skrevet

Så godt at du ble litt bedre i går kveld. :klemmer:

Ja det er rart det der hvordan formen varierer. Noen dager kunne jeg nesten løpt maraton, mens andre dager er jeg helt ødelagt. Men jeg har lært meg å være forsiktig selv om jeg har en fin dag, hvis ikke får jeg ofte igjen for det dagen etter.

Håper du får en god dag i dag hvertfall! :kose:

Skrevet

Dagen i dag virker foreløpig grei, heldigvis :nigo: Det er så rart at det kan variere sånn!

I kveld skal jeg og mannen svømme sammen. Gleder meg til det :)

Skrevet

Så koselig det høres ut :)

Og bra du føler deg bedre!!! Godt å høre :klem:

I dag er ryggen min veldig vond etter mye løping på jobb.. Men nå lager mannen min middag og jeg har virkelig tenkt å nyte et glass vin eller en cola etter negativ CB nå.. Bitterweet, men jaja..

Håper du koser deg på svømming

Skrevet

Det var ordentlig koselig å svømme med mannen! Jeg syntes han er så utrolig kjekk med vann i håret :kline: Det var nesten ingen i svømmehallen og på et tidspunkt var vi helt alene :) Jeg lå litt i badstuen etterpå. Og på vei hjem kjøpte vi kebab.

Det er masse bevegelse i magen i dag. Syntes jeg har begynt å kjenne sparkene høyere oppe også. Har skjedd flere ganger de siste dagene at det har sparket like over navlen. Gruer meg til han når ribbena jeg :sjenert:

Dagene hjemme med bekkenløsning er forferdelig kjedelig :sukk: Nå har jeg heldigvis ikke lett for å kjede meg, da hadde jeg nok blitt gal :kaklehone:

Jeg våkner ca 9-10-11 tiden. Henter laptopen og skrur på tven. Henter også litt mat og tar med til sengen. Holder på på internett i 2-3 timer, så sover jeg til ca 16, og rusler ut i stuen, og begynner å vente på at mannen skal komme hjem ca 17.30. Så lager vi mat og spiser sammen, og sitter i sofaen med hver vår laptop, eller ser på tv. Og så legger vi oss ca 23.

Og sånn går nu dagan... Det er egentlig bare trist...

Skrevet

Og sånn går nu dagan... Det er egentlig bare trist...

Tro meg, du er nødt å nyte det. Det blir så lenge mellom slike dager etterhvert som barnet vokser opp. Så prøv å sett pris på de dagene :)

Skrevet

Jeg klarer virkelig å skjønne hva du mener.....eneste forskjell er at jeg fortsatt har ingen til å hjelpe meg å lage middag :(

sender deg mange varme klemmer :klem:

Skrevet

Du er ikke alene om det... er sånn her og.. bortsett fra at jeg har en 3 timers jobb fra mandag til torsdag da :)

Så er det å komme seg hjem... skru på TV og pc... duppe av litt, så kommer kjære hjem. Da er det matlaging og så TV eller pc.... kjedelig... vi bare er her liksom.

Men jeg orker ikke å engasjere meg i noe heller, er bare slapp... noe jeg har vært i 3-4 år. Men ALT er jo normalt sier legen etc....

Skrevet

Nesten like slapp som dere, og er ikke gravid en gang - hvor skal dette ende :dåne:

:fnise:

Skrevet

Så bra dere koste dere i svømmehallen :) Jeg og mannen har faktisk aldri vært og svømt sammen. Har jo vært og badet og sånn, men ikke i svømmehall ;)

Som noen tidligere har nevnt, så må du bare prøve å nyte tiden som bare dere to og at du faktisk kan sove til kl.16. Det får du nok ikke gjort før Goeffel har flyttet hjemmefra :fnise:

Skrevet

Tro meg, du er nødt å nyte det. Det blir så lenge mellom slike dager etterhvert som barnet vokser opp. Så prøv å sett pris på de dagene :)

Det du skrev fikk meg til å tenke :) Og jeg skal absolutt prøve å sette pris på det fremover :jepp: Tenke på alle som må stå opp tidlig, ut i all slags vær, og kanskje på både skole og jobb og komme hjem kjempesent.

Ved neste barn vil jeg jo ikke ha en slik hverdag, for da har jeg jo Goffel allerede. Så dette er jo den siste tiden på veldig lenge der jeg har mulighet til å være hjemme alene og gjøre akkurat hva jeg vil (som jeg orker) :)

Jeg klarer virkelig å skjønne hva du mener.....eneste forskjell er at jeg fortsatt har ingen til å hjelpe meg å lage middag :(

sender deg mange varme klemmer :klem:

Takk for klemmer :klem: Ja, det er godt å ha mannen hjemme hver kveld :)

Du er ikke alene om det... er sånn her og.. bortsett fra at jeg har en 3 timers jobb fra mandag til torsdag da :)

Så er det å komme seg hjem... skru på TV og pc... duppe av litt, så kommer kjære hjem. Da er det matlaging og så TV eller pc.... kjedelig... vi bare er her liksom.

Men jeg orker ikke å engasjere meg i noe heller, er bare slapp... noe jeg har vært i 3-4 år. Men ALT er jo normalt sier legen etc....

Så kjedelig at de ikke finner ut hvorfor du er slapp til vanlig! Litt godt å høre at andre ikke har de mest spennende dagene heller :fnise:

Nesten like slapp som dere, og er ikke gravid en gang - hvor skal dette ende :dåne:

:fnise:

:ler: Ja, si det. Sympati-gravid?

Så bra dere koste dere i svømmehallen :) Jeg og mannen har faktisk aldri vært og svømt sammen. Har jo vært og badet og sånn, men ikke i svømmehall ;)

Som noen tidligere har nevnt, så må du bare prøve å nyte tiden som bare dere to og at du faktisk kan sove til kl.16. Det får du nok ikke gjort før Goeffel har flyttet hjemmefra :fnise:

Kjempekoselig å svømme sammen :jepp: Skal på bassengtreningen i morgen og gleder meg til det deilige varme vannet :hoppe:

Skrevet

Jeg er støl etter fysiobehandlingen i går. Og hun gjorde jo nesten ingenting med meg, vi snakket nesten bare :fnise: Men jeg lærte mye, og har mange nye ting som jeg skal huske på.

Har vært på bassengtreningen i dag. Det er så deilig å være i vann! Det var 32 grader i dag.

Jeg begynner å få problemer med å barbere bikinilinjen min :overrasket: Magen kommer i veien :ler:

Ellers har jeg laget noen kort i dag. Kjøpte noen nye ark og bånd på nille i går. Skal lage ca 20 bleiekort tenker jeg. Men det blir nok over en lang periode :)

Men nå skal jeg sove litt tror jeg. Orker jo nesten ingenting før jeg blir helt utslitt. Mamma og pappa kommer hit i kveld for å hjelpe oss med å legge gulv og noen lister. Det er nok pappa og mannen min som skal gjøre jobben tenker jeg ;) Jeg og mamma skal vel bare skravle. Så det er greit at jeg er litt uthvilt til de kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...