Gå til innhold

Pupsi skal ha baby

Fremhevede innlegg

Skrevet

Typsik ledere/sjefer og sno seg rundt og forandre på ting.. de er flinke til å utnytte ja... dessverre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja... Men jeg syntes det er så dumt, for jeg var så fornøyd med alt sammen, og så gjør hun dette :sukk: Lurer på om hun ikke tenker lenger enn en dag frem i tid. Hun har jo vært så redd for at jeg skal bli sykemeldt 100 % igjen. Og nå er hun svært nær det! Bare flaks at jeg ikke ødela bekkenet helt i dag, og hadde blitt borte i noen dager.

Gleder meg til å snakke med legen i morgen! Skal be om et skriv som er så detaljert at hun ikke kan komme med slike smutthull som i dag.

Skrevet

Nei i alle dager, hva er det som skjer med sjefer om dagen da! :dåne:

Kunne du ikke sagt nei når du måtte gjøre noe du viste skulle brekke deg helt? uff så dumme sjefene er, og vi som prøver å være "snille" og jobbe mest mulig for vi får dårlig samvittighet å bli sykemeldt 100%!

Håper du får ordnet det hos legen og sjefen din forstår litt bedre

Skrevet

Jeg har drømt om deg i natt, men jeg husker den ikke. Jeg bare veeet jeg har drømt om deg. For jeg har tenkt på deg hele dag :)

Håper du har det fint søta :kose:

Skrevet

Så hyggelig å bli drømt om :nigo: Håper det var om noe hyggelig da :fnise:

Håper alt er bra med deg også, snuppa :klemmer: :klemmer:

Skrevet

Vekten har gått litt ned igjen, veide 58 i dag så. Sikkert helt normale svingninger :) Men tanken slo meg at jeg i løpet av de neste 4 mnd og 10 dagene skal legge på meg 10-12 kg :dåne:

For noen forandringer kroppen skal gjennom! Har liksom tenkt at kroppen har 9 mnd på seg til å forandre seg, men det har ikke skjedd store forandringer til nå. Har jo fått større mage, men ingen vektøkning, strekkmerker eller større pupper. Så det meste har jeg i vente :ler:

Er veldig spent på hvordan sommeren blir. Permisjonen min starter ca 20. juli. Ferien min har jeg vært så heldig å få etter fødselen, så da blir det 5 uker ekstra tid med lillegutt :nigo: Tviler nesten på at jeg kommer til å jobbe noe særlig i juli, når jeg sliter med bekkenløsning allerede nå. Tenk hvordan det blir med mange ekstra kilo på kroppen. Men vi får se :)

I går opplevde jeg enda en gang at jeg ikke kunne legge vekt på det ene beinet. Det har skjedd ca tre ganger nå, og er alltid høyrebeinet. Det er visst den siden jeg har mest problemer på, sier fysioen, selv om jeg ikke merker noe særlig forskjell selv. Jeg har også begynt å få problemer med å snu meg i sengen. Mannen sier at det virker som jeg er 80 år gammel :ler: Må snu meg svært sakte og kontrollert, mens jeg stønner fordi det gjør vondt :fnise: Ser behovet for et silkelaken under meg, så jeg glir lettere.

God påske til alle som er innom :sol: Jeg har påskeferie til tirsdag, men skal bare være hjemme, og et par middagsbesøk. g034.gif

Skrevet

Vi har bestemt navn :rødme: Til vi eventuelt finner noe bedre... Men tror ikke vi gjør det. Vi har lett masse, og det er egentlig ingen andre i den kategorien som er aktuelle (norrønt, ikke for langt, barskt). Navnet har vært aktuelt lenge, men nå bestemte vi oss endelig for dette navnet :nigo: Det er selvsagt hemmelig ;) Selv om jeg dør etter å fortelle det til noen. Blir rart å tenke på lille goffel med et annet navn :)

Jeg syntes at lille babyen blir finere og finere :hjerte: Og jeg begynner å skjønne at det kommer en baby. Men gruer meg litt til omveltningen. Livet mitt kommer til å bli helt annerledes, og hverken jeg eller mannen er spesielt glad i forandringer. Men tror faktisk at han er bedre forberedt enn meg.

Uff, nå verker det sånn i bekkenet :tristbla:

Skrevet

Har tittet litt i dagboken din, koselig lesning. Håper det ordner seg for deg, med hensyn til jobben din. :klemmer: Så morsomt at dere har bestemt navn forresten.

Skrevet

Hei :vinke:

Så hyggelig med nytt besøk :klemmer: Det skjer så lite nå i påsken, og jeg merker at jeg kjeder meg litt. Orker jo ikke å finne på så mye med bekkenløsningen min :sjenert:

Det ordnet seg forsåvidt med jobben. var hos legen og fikk bekreftelse på alt jeg ikke kunne gjøre, så da kan jeg ikke bli utnyttet igjen. Men jeg er fortsatt skeptisk :gjeiper:

Det er 4 mnd og noen dager igjen til terminen min. I går planla jeg og mannen permisjonen. Jeg starter permisjonen min på mannens bursdag 20. juli. Og har et avbrudd i permisjonen i oktober for å avvikle ferien for 2010. Min permisjon er ferdig i starten av mai 2011, og da tar mannen over og har permisjon til 10 juli. Og så tar vi ferie sammen etter det. Lillegutt begynner forhåpentligvis i barnehage i august engang (vet ikke helt når barnehagen åpner jeg) og jeg begynner å studere i august engang (vet ikke når studiestart er heller). Føles godt å ha en plan!

Er veldig spent på om jeg kommer inn på studiene... Har ikke det som trengs, men har gode sjanser til å komme inn på realkompetanse, tror jeg :sjenert: Ellers så blir det å jobbe da... Men jobben må jo sies opp 3 mnd før, og da vet jeg ikke om jeg har kommet inn! :klø:

Vi skal til mamma og pappa i dag og spise lammelår :nigo:

Skrevet

Så koselig med navn :rødme: Skjønner godt at det blir rart å tenke på den lille i magen med en "nytt" navn :fnise:

Synd at du sliter med bekken da, det høres ikke særlig godt ut, og kjedelig å føle seg som en pensjonist :fnise:

Forøvrig en god plan dere har for permisjon og ferie :jepp: Høres ut som en fin måte å få mest mulig ut av tiden på!

Ha en fortsatt flott påske da - med litt bedre helse forhåpentligvis :klemmer:

:vinke:

Skrevet

22 uker :hoppe:

Det går så raskt når man først har blitt gravid! Ukene bare flyr avgårde. Og lille blir bare større og større, og om 4 mnd så kommer det en liten baby til verden, som skal bo her i leiligheten vår :rødme:

I dag har vi hentet en 60 år gammel babykurv. Både svigermor, mannen, tanten hans og fetteren hans har sovet i den kurven. Jeg vasker trekkene til den nå, og må sy inn en ny strikk og kjøpe ny madrass. Men ellers er den veldig fin.

Vi har vært på middag hos svigers i dag. Har forferdelig vondt i bekkenet nå! :tristbla: Utrolig hvor lite jeg tåler. Og jeg nekter på en måte å godta det, og presser meg selv lenger enn jeg tåler. Har følelsen at noe er på vei ut av ledd, og litt problemer med å legge vekt på venstre ben. Mest venstre side som er vond i dag. 3-4 timer er virkelig grensen for hva jeg tåler! Får det bevist gang på gang.

Goffel har vært ganske rolig i dag. Men begynner å våkne litt nå. I dag morges ble vi nesten litt bekymret. Vi ristet i han, men fikk ikke noe respons. Tror han lå med ryggen ut, og sparket innover, for jeg tror jeg kjente noe veldig svakt og ubestemmelig. På besøk våknet han litt, og nå har han gitt meg noen skikkelig solide spark i bukselinningen. :rødme: Mannen fikk selvfølgelig ikke kjenne, for han gir seg så fort jeg roper :ler:

Jeg gruer meg litt til uken, for jeg skal jobbe 6 dager.

Jeg får visst litt penger fra NAV hver mnd fordi jeg er sykemeldt, i tillegg til den faste lønnen fra jobben (så jeg tjener faktisk på å være sykemeldt! Får 2000 kr for 1-15. mars :hakeslepp: ) Så vi fant ut at vi skal ta oss råd til å få byttet benkeplaten på kjøkkenet. Skal få pappa hit for å legge gulv i boden som skal bli mannens kontor, og legge noen lister på kjøkkenet samt bytte benkeplaten.

Pappa er en sånn mann som klarer alt! Uten at han har noe utdannelse eller noe. Mannen er vokst opp uten far, og vil veldig gjerne lære av pappa :) Mannen liker mine foreldre veldig godt, og det blir jeg så glad for å høre. Det virker som de liker han veldig godt også, og jeg setter så stor pris på det!

Skrevet

I går bestilte jeg en overmadrass til oss i memoryfoam :hoppe: Hadde egentlig ikke trodd jeg skulle klare å overtale mannen, for han er så opptatt av sparing, men jeg klarte det faktisk :nigo: Den skal bli så fantastisk å sove på.

Jeg har så vondt i bekkenet nå, blir bare verre og verre. I går kveld lå jeg i ca to timer før jeg sovnet. Bekkenet verket. Og ungen sparket. Når mannen kom og la seg fikk han kjenne, og ungen laget de rareste bevegelser :fnise:

Skrevet

Heisann!

Vel overstått påske, eller du må nyte det lille som er igjen av den.

Det er noen nydelige magebilder du legger ut. Magen min er så stor nå at den er skikkelig i veien for det meste. Jeg har veldig typisk guttemage så den stikker ut som en svær tut, men bakfra kan ingen se at jeg er gravid. Det er kanskje like greit :)

Skrevet

Hei liljan! :klem:

Folk sier at magen min er typisk guttemage også. Mannen sier at den ikke syntes bakfra, men ikke så lett å få sett selv ;) Veldig gøy å se at magen vokser! Noen ganger ser det nesten ut som den er blitt større over natten :overrasket:

Skrevet

Du er så fin pupsi min :kose: Fine lille magen du har, og så spennende med navn til Goffel da :) Koselig =)

Er gla for at du er lykkelig :klem:

Skrevet

Hei Titten :klemmer:

Tusen takk, søtnos :nigo:

Skrevet

Hei liljan! :klem:

Folk sier at magen min er typisk guttemage også. Mannen sier at den ikke syntes bakfra, men ikke så lett å få sett selv ;) Veldig gøy å se at magen vokser! Noen ganger ser det nesten ut som den er blitt større over natten :overrasket:

De blir større over natten disse magene.... våknet opp og brått er det et fjell i senga liksom :fnise:

Tror jeg har et magetroll i magen som spiser og koser seg noe veldig :gravid:

Snart påsken over.... nesten ille så si det, men jeg synes det blir godt og få jobbet i morgen :fnise: alt for mye fri og har ikke gjort stort....

:hug:

Skrevet

Jeg blir også litt gal av alle fridagene! Godt at påsken er over i morgen :)

I dag har jeg en skikkelig kjip dag. Bekkenet er forferdelig vondt :grine: Mannen hjelper meg så godt han kan. :kose: Men merker det gjør noe med humøret å ha så vondt :sjenert:

Skrevet

Hvorfor ble kallenavnet, på den lille i magen, Goffel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...