Pupsilure Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #1121 Skrevet 22. mars 2010 Tusen takk Dine Jeg har blitt et år eldre og er nærmere 30 enn 20 :dåne: Men det er ok siden jeg skal ha baby og alt Jeg er så sulten hele tiden. I dag har jeg spist: 2 knekkebrød kl 8.30 1 stort rundstykke med makrell i tomat kl 12.30 2 knekkebrød, noen druker og en is kl 15 Skal spise wok nå. Har vært i invandrerbutikken rett borti veien her og kjøpt chopsueysaus, og håper den er god Det blir nok minst to måltider til, hvis ikke tre :dåne: Men jeg trenger det nok, og da er det jo greit.
Zia Skrevet 22. mars 2010 #1122 Skrevet 22. mars 2010 Grattis med både overstått bursdag og halvgått Fantastisk begge delere Parkeringsbøter er bare SÅ irriterende Jeg fikk en mange av dem en periode for noen år siden, men det var mest pga overivrige vakter. To av dem fikk jeg mens jeg var og vekslet mynt til automaten, og en fordi jeg hadde det ene hjulet så vidt på den hvite stripen (begge bilene ved siden av stod skjevt, så jeg måtte jo også parkere sånn). Det er skikkelig irriterende Men nå har jeg lært
Pupsilure Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #1123 Skrevet 22. mars 2010 (endret) Tusen takk! Oj, det hørtes ut som en veldig nøye parkeringsvakt Mitt tilfelle var bare min egen feil. Stod på kiwi ved t-banen her jeg bor da jeg var hos fysioen, orker ikke å kjøre inn til bislet. Det er kun 2 timers parkering der, men ingen parkeringsautomat. Har stått der mer enn to timer mange ganger før og det har gått helt fint. Men denne gangen sjekket de visst, og skrev opp klokkeslettet da de først så bilen min. 700 kr fattigere. Endret 22. mars 2010 av Pupsi
Devilina Skrevet 22. mars 2010 #1124 Skrevet 22. mars 2010 OJ!! Du har hatt jo!!! Det har jeg ikke fått med meg. Gratulerer så mye med overstått Hørtes ut som det var en knall dag og moro med shoppe penger da Du.... den derre brått sulten trangen har jeg begynt å få og... er sulten nesten med en gang jeg har spist noe... så nå er jeg stygt redd at kiloene kommer... men det er vel noe som hører til ja Jeg og våkner drit tidlig når jeg ikke trenger det.... rare greier det der, er det fordi vi er innstilt på å stå opp tidlig når babyen kommer? :klø:
Pupsilure Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #1125 Skrevet 23. mars 2010 (endret) Tusen takk, Devilina Det er mye rart som skjer i kroppen, så det er kanskje ikke rart at vi blir litt ennerledes. Jeg er sulten etter ca en time Det er jo litt greit hvis man kan bli litt forberedt på nattevåk da. Det er ikke akkurat noe jeg gleder meg til Men jeg hadde på en måte gledet meg til å sove de siste mnd før babyen kommer da. Diareen min fortsetter... I går var jeg på do 3 eller 4 ganger. Hittil i dag er det to. Jeg er sår, og har masse ubehag i magen. Det er så mye lyder der inne. Og jeg har ekstremt mye luft i magen. Jeg håper det er jernpillene, og at det gir seg nå som jeg har sluttet på dem! Men jeg frykter at det er en bivirkning av å være gravid, og at det varer i 20 uker til. Har sjekket selvangivelsen og vi får tilbake ca 14 000 Det var en veldig hyggelig overraskelse! Men vi får dem ikke utbetalt før i oktober, da mannen driver et firma. Trenger dem vel da også kan jeg tenke meg, så det er helt greit. I juni får vi jo masse feriepenger. Endret 23. mars 2010 av Pupsi
Pupsilure Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #1126 Skrevet 23. mars 2010 Magen min har vokst :rødme: Har tatt bilder, og har veldig lyst til å legge ut, men det har klikket litt for photobucket og jeg er veldig irritert! Prøvd lenge nå Skal få den datanerden jeg er gift med til å se på det. Ser ut som det er noe galt med kodingen. (litt lærer man jo etterhvert ) Han må bare bli ferdig med å lage mat til meg Snille mannen dro ut for å kjøpe mat til meg og lager den også. Ellers er diareen min fæl, og jeg vurderer å være hjemme fra jobb i morgen
Pupsilure Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #1127 Skrevet 25. mars 2010 Hadde en ganske fæl dag i går med mye bekkenplager. Var på jobb i 4 timer, og tok en tur på et senter med mamma. Kjøpte noen små plagg da Var tilbud på Junior butikken, så jeg kjøpte noen ullklær og en genser og en bukse. Min venninne som er i 17. uke nå har vært på ul i dag og får en jente Jeg har hatt en veldig sterk følelse på det hele tiden. Hun har vært mye syk. Jeg har jo kjøpt 3 jentebodyer, så da har jeg noen å gi dem til Klarte bare ikke å styre meg da jeg fant dem på eBay Og har jo hele tiden trodd at hun får jente så... Lille gutten i magen min sparker som bare det. Mye aktivitet i går. Og magen min begynner å bli stor
Tinio Skrevet 26. mars 2010 #1128 Skrevet 26. mars 2010 Huffa, ikke greit å være plaget med både bekkenløsning og dårlig mage. Har vært litt dårlig i magen til tider jeg og, og leste at blåbærsaft og kokt potet skulle hjelpe. Jeg testet det ut, og det funket for meg hvertfall! Jeg som trodde man skulle bli helt forstoppet når man er gravid, har ikke jeg merket noe av hvertfall.
Pupsilure Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #1129 Skrevet 26. mars 2010 Jeg har også ventet på forstoppelsen! men veldig glad for å slippe, tror nesten det ville vært verre Ser ut til at det har ordnet seg litt for meg nå, ellers får jeg drikke blåbærbiola som jeg har kjøpt inn Har vært på bassengtreningen igjen i dag. Og det er virkelig bra trening altså! Veldig fornøyd. Men nå er jeg sliten, både jobb og trening på en dag. Skal sove på sofaen til mannen kommer hjem tror jeg
Devilina Skrevet 26. mars 2010 #1130 Skrevet 26. mars 2010 Magen min har vokst :rødme: Har tatt bilder, og har veldig lyst til å legge ut, men det har klikket litt for photobucket og jeg er veldig irritert! Prøvd lenge nå Skal få den datanerden jeg er gift med til å se på det. Ser ut som det er noe galt med kodingen. (litt lærer man jo etterhvert ) Han må bare bli ferdig med å lage mat til meg Snille mannen dro ut for å kjøpe mat til meg og lager den også. Ellers er diareen min fæl, og jeg vurderer å være hjemme fra jobb i morgen Du kan jo prøve noe som heter Imageshack.us, er enkelt å laste opp bilder der
Pupsilure Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #1131 Skrevet 27. mars 2010 (endret) Hvis jeg ikke får orden på photobucket skal jeg se på andre alternativer Men satser på at mannen fikser det enkelt. Jeg veide meg i dag, og jeg har gått opp 2 kg!! :dåne: Det er ikke mye, men det har kommet på på ca en uke, eller noe sånt. Vekten i dag uten klær, på morgenen etter at jeg hadde vært på do, var 59,3. Startvekt før jeg ble gravid var ca 57,5. Men jeg gikk ned til ca 56 de første ukene. Lille Goffel er svært aktiv, mest på kvelden. Puppene mine er ikke noe ømme, det har de ikke vært på flere uker. Ikke er de noe forandret heller. Jeg hadde veldig vondt i bekkenet i går, og halebeinet. Og jeg var ekstremt sliten. Hadde litt halsbrann også. Ellers føler jeg meg i fin form Jeg har fri i helgen. Skal til et vennepar i kveld. Og jeg skal vaske leiligheten i løpet av helgen. Ellers skal jeg bare slappe av Endret 27. mars 2010 av Pupsi
Devilina Skrevet 27. mars 2010 #1132 Skrevet 27. mars 2010 (endret) Ta det pent når du skal vaske leiligheten da, i alle fall hvis du kjenner det i bekkenet og halebeinet... man vil jo ikke bli verre 59 kg... drømmevekt :dåne: det veide jeg sist tja... på ungdomsskolen Men ikke hadde det gjort seg om jeg hadde veid det heller, da hadde jeg sett syk ut med mine 177 cm Ha en fortreffelig helg!! Endret 27. mars 2010 av Devilina
Pupsilure Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #1133 Skrevet 27. mars 2010 Ja, høyde har mye å si, nå er jo jeg bare 164 cm Husvasken blir ikke gjort like grundig som før, men jeg har en snill mann som tar ansvar og holder det rent og ryddig her, heldigvis Men jeg skal gjøre litt. Dumt å gro fast i sofaen også. Ikke bra for bekkenet det heller. Kjenner jeg er støl etter bassengtreningen i går. Neste gang skal vi bytte basseng til et som er rett i nærheten av der jeg bor Det er så bra trening altså Og jeg føler meg så flink, for jeg gir virkelig alt. Gog helg til alle som er innom
Neytiri Skrevet 27. mars 2010 #1134 Skrevet 27. mars 2010 Ja jeg sier det også, drømmevekten det :dåne: Jeg har bare lagt på meg 2 kg siden jeg ble gravid, men jeg gikk ned i starten, plus jeg hadde ekstra kilo fra før. Jeg har ikke råd å legge på meg de anbefalte 12 kg Pass deg med vaskinga ja....jeg sliter ikke noe særlig med bekkenet, men etter å ha vasket gulv kjenner jeg godt til det! Håper du får en fin helg og god påske Pupsi...kos deg med goffel og mannen
Pupsilure Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #1135 Skrevet 28. mars 2010 I går var vi på besøk hos et vennepar. Veldig hyggelig! Jeg er 21 uker i dag Hvor blir tiden av? Syntes det går veldig fort jeg! Om bare 3 uker kan babyen kanskje reddes hvis han blir født da! Jeg har begynt å våkne så tidlig. Vet ikke om det er fordi det er så lyst ute, eller fordi jeg er så sulten, eller fordi lillegutt sparker sånn. I dag var det vel en kombinasjon tror jeg. Men nå har vi jo stilt klokka, så da var det ikke så tidlig allikevel Jeg og venninnen min avtalte å dra på massasje om 2-3 uker. Gleder meg til det! Virker som en kjempebra klinikk. Skikkelig gjennomført stil, og ser ut som du kommer til en annen verden. Det er asiatere av noe slag som driver den og det er litt annerledes behandlinger enn de vanlige. Jeg skal ta hode/nakke/skuldermassasje 60 minutter. Det var visst anbefalt for gravide, for du sitter i en lenestol. Koster 750 kr, men det er det nok verdt I dag skal jeg: lage noen kort pakke inn en gave ordne litt i leiligheten
Pupsilure Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #1136 Skrevet 29. mars 2010 I går fikk mannen min kjenne spark fra babyen for første gang Det var ikke harde spark, så jeg trodde egentlig ikke at han kunne kjenne det, men det var tydeligvis nok Vi har prøvd så lenge, men sparkene slutter så fort mannen har lagt hånden på magen min Men i går kjente han altså flere spark
Neytiri Skrevet 29. mars 2010 #1138 Skrevet 29. mars 2010 søt liiten kul, du har tydelisvis guttemage
Pupsilure Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #1139 Skrevet 29. mars 2010 Takk ja, jeg skal jo ha en gutt også, så det passer fint med guttemage Nå har jeg farget håret og øyenbryna, og vokset leggene. Veldig fornøyd! Skal på jobb om 1,5 time. Men jobber så få timer at det nesten ikke føles som jeg skal på jobb I dag skal mannen trene etter jobb, så jeg er allikevel hjemme før han Egentlig burde sjefen være glad for at jeg er gravid og 50% sykemeldt, for da kan hun bruke meg på kontoret uten dårlig samvittighet fordi hun hadde trengt meg på gulvet. Og hun får penger fra NAV slik at hun kan ha en i min stilling på gulvet Og jeg får faktisk gjort ganske mye. Skal jobbe i dag, i morgen, onsdag og torsdag. Og så har jeg fri til tirsdag Puppene mine er ikke noe ømme lenger, og har ikke vokst et gram. Gleder meg til de begynner å vokse Tror mannen gleder seg også
Pupsilure Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #1140 Skrevet 29. mars 2010 Nå er jeg ganske sinna på jobben Tilretteleggingen min har blitt oversett, og jeg har blitt nødt til å gjøre noe som ikke er greit i dag. Så i morgen skal jeg til legen. Må få formulert hva jeg ikke kan gjøre enda mer spesifikk, da det var et smutthull som førte til det som skjedde i dag. Blir så oppgitt :dåne: Snakket med legen på telefonen i dag og fikk tilbud om 100 % sykemelding for i dag, men takke nei. Hadde ikke samvittighet til å gjøre det, en halvtime før jeg skulle på jobb. Jeg som trodde alt kom til å være greit, og var veldig fornøyd Jeg vet ikke hvordan jeg skal kunne stole på ledere fremover jeg altså Føler meg så utnyttet og urettferdig behandlet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå