Gå til innhold

Pupsi skal ha baby

Pupsilure

Anbefalte innlegg

WOW 18 uker! :danse: :danse:

Ebay ja..jeg har tenkt på det men ikke kommet sålangt!

Åååå håper venninnene dine blir gravide snart og joiner deg i permisjonen, blir en del av den men.. Vet hva du mener å gå gravid alene. Jeg syns det var pyton sist, å ikke ha mange venninner som var gravide sammen med meg.

:hug:

Kan jeg se maaaaaagen din? :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bilder av magen min i signaturen min :) Bare trykk der det står bilder så kommer du til en side i dagboka der jeg har lagret alle bildene samlet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

I dag morges hadde magen flyttet seg helt til høyre :fnise: Det ser så rart ut! Tok flere bilder. Livmoren var ganske hard, og jeg kjente den faktisk over navlen! navlen er blitt litt øm på venstre side, og den en blitt litt grunnere, tror jeg. Er ikke så veldig fornøyd med endringer, da jeg har navle-fobi :overrasket: Og misliker alt som har med min egen navle å gjøre.

Etterpå skal jeg til fysio. Må få kjøpt med en bikini, passer iksom ikke så godt inn i de gamle lenger. Føler jeg må se mer anstendig ut som gravid, og dekke meg til litt mer :fnise: Så jeg tror jeg skal ta meg en tur inn til sentrum før fysiotimen. Det blir nok innmari tøft, men kanskje litt bra at fysioterapeuten ser meg når jeg har vært i aktivitet også. De andre gangene har jeg jo kommet rett hjemmefra, og har ikke hatt SÅ vondt.

Endret av Pupsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Skjønner godt at du ikke føler for å gå i litt mer "løssluppne" klær som gravid - det ser liksom EKSTRA tacky ut om man er bittelitt lettkledd som gravid :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig :jepp:

Fant meg en fin, anstendig bikini. :nigo: Gleder meg til å bruke den i morgen.

Har vært hos fysioen i dag. Fortalte henne hvor vondt jeg hadde etter bassengtreningen og hun mente at jeg skulle ta det mer med ro heretter. Men jeg følte virkelig ikke at jeg presset meg selv noe :sjenert:

Hun har laget et skriv med hva som feiler meg, og hva jeg ikke bør gjøre på jobben. Som jeg skal vise frem. Føles veldig godt å ha dokumentasjon på det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake fra treningen :) Fortalte instruktøren hvor vondt jeg hadde hatt etter forrige gang, men hun mente at det ikke var noe å bry seg om siden det bare hadde vart i et par dager. Men hun ba meg ta det litt mer med ro i dag. Det klarte jeg selvfølgelig ikke, så må nok lide meg gjennom smerter i kveld og i morgen også :roll:

Har vært en liten tur innom IKEA også, selv om jeg egentlig ikke orket det. Kjøpte noen småting som vi har trengt en stund, og noen tulipaner :)

Resten av kvelden skal jeg bare slappe av. Har ikke orket å rydde vekk varene mine engang :sjenert: Det får mannen min ta når han kommer hjem :)

God helg :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk ikke så vondt som forventet i dag :nigo:

Lurer på når magen min skal vokse mer... Syntes den har stoppet opp nå, men kjenner liv hver dag, så alt er nok bra. Det gikk så fort og brått i 15-16 uke. Men nå har jeg ikke sett forskjell på ca 2 uker. Syntes nesten den har blitt mindre.

I dag har jeg og mannen lagt ut noen ting til salgs på finn. Vi skal jo lage kontor til han i boden, så babyen kan få plass på rommet sitt når den kommer ;) Gleder meg til å begynne å male og ordne der inne. (Les: se på at mannen maler og ordner der inne, og komme med meningene mine om hvordan det skal være :fnise: ) Boden altså. Barnerommet er lysblått og pusset opp for et år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var vognen kjøpt inn da :fnise: :dåne: :hoppe::danse::overrasket: Vi er litt impulsive noen ganger ;)

Mannen har lekt med den i en times tid nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var vognen kjøpt inn da :fnise: :dåne: :hoppe::danse::overrasket: Vi er litt impulsive noen ganger ;)

Mannen har lekt med den i en times tid nå :ler:

Gratulerer med vogn :)

Hvilken vogn ble det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stokke Xplory :rødme:

Den har beige trekk, og det følger med et tekstilsett til i blått med mønster.

Veldig fornøyd altså!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stokkexplory3.jpg

Det er denne :) Syntes ikke det ekstra-trekket er sånn kjempefint, men det fulgte med så. Kan være greit å veksle litt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den hadde ikke jeg turt på brukt.. synes de ser så utrygge ut, men det er jo så klart min mening ;)

Men stilig design da :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mange som ikke har den selv som syntes den ser utrygg ut. Men jeg har enda ikke snakket med noen, på nett eller i virkeligheten, som er misfornøyd med den :) Blir spennende å se hva jeg syntes selv etter å ha brukt den litt. Tenkte å ta en liten tur ut i morgen. Får bare pakke inn godt, slik at ingen ser at det ikke er baby oppi :fnise:

Vi kommer nok til å kjøpe en Simo kombivogn etterhvert også, så vi har begge deler. Kan nok være praktisk til hvert sitt bruk. Men den blir kjøpt så billig som mulig.

Ungen sparket meg akkurat skikkelig :overrasket: Var nesten vondt. Og jeg skvetter sånn! Han sparker meg mange ganger hver dag. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vogn :hoppe: Den vogna er kjempekul :)Men tipper du bor i byen, for her hadde det aldri funket med slik vogn :ler: men den er kjempefin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :) Kjempegøy å ha kjøpt vogn altså! Litt tidlig, men det dukket opp et godt tilbud, og da kjøpte vi den likesågodt :)

Ja, vi bor i byen ja ;) Hadde nok ikke valgt en slik vogn ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det var veldig tidlig å kjøpe vogn, men når det dukker opp tilbud som gjør at man får den over to tusen under vanlig pris så må man jo bare slå til synes jeg :)

Endret av angelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin vogn :hoppe: Synes også den ser litt skummel ut, men skjønner jo at den ikke er det, for da hadde den neppe vært solgt her til lands lenger. Kjempeflott byvogn :jepp:

Og ikke minst imponerende med så raskt innkjøp da :pls::fnise:

Får håpe du ikke møter på noen gamle damer ellerno som vil kikke på baby'en når dere prøvegår vognen da :fnise:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er Goffel helt rolig, det er visst mest på kvelden at han er aktiv. :) Føles nesten som om magen ikke er min lenger. Den kjennes kald ut, og følelsesløs på en måte :sjenert:

Dette har vært den store helgen for kjøp og salg på finn :fnise: I går solgte mannen en bilstereo og vi kjøpte en barnevogn. Og i dag skal jeg selge noe annet til ei dame fra vestfold. Hun har reist hjemmefra nå, så hun kommer etterhvert. Hun sendte meg akkurat melding og spurte om vi kunne møte henne på veien, for det var litt lenger å kjøre enn hun trodde :overrasket: Det syntes jeg var frekt å spørre om. Har hatt mange interesserte på tingene og orker da ikke å begynne å kjøre langt for å bli kvitt dem. Selger de egentlig alt for billig også!

Men det er godt å bli kvitt ting, så kan vi få pusset opp litt så Goffel kan få ta i bruk rommet sitt. Hehe, når han kommer om 5 mnd da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...