angelou Skrevet 8. januar 2010 #801 Del Skrevet 8. januar 2010 Så bra at alt gikk fint Hurra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 8. januar 2010 #802 Del Skrevet 8. januar 2010 Så bra at alt var bra. Er godt med en bekreftelse på det. Nå kan du bare nyte helga og fridagene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. januar 2010 #803 Del Skrevet 8. januar 2010 Fint å lese at alt er bra med småtten! Ha en fin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 8. januar 2010 #804 Del Skrevet 8. januar 2010 Han er ufølsom og uforsiktig, og jeg føler meg ikke særlig velkommen der. Så sier han at ungen ikke lever, eller aldri har levd, og at jeg må på utskrapning, og må gjerne vente noen dager på det. Eventuelt at jeg ikke får utskrapning, men må ta de pillene (noe jeg virkelig ikke vil!) eller bare må vente at den skal komme ut av seg selv. For å toppe det hele sier han at det er et under at jeg i det hele tatt er blitt gravid, for det er noe alvorlig galt med eggstokkene mine. Og at jeg kommer til å trenge prøverør hvis det i det hele tatt er mulig å bli gravid igjen. :dåne: Det er sånn jeg ser for meg min gynekologtur den dagen den kommer Men godt å lese at du tok HELT feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #805 Del Skrevet 8. januar 2010 Det er veldig fint å vite at alle de manglende symptomene mine er helt normal, for babyen lever jo :rødme: Så egentlig er jeg bare heldig Har vært litt småkvalm i dag også, men det er veldig lite. Sov litt på sofaen også. Og jeg har droppet treningen... Nå er det ca 1 mnd siden jeg trente. Har kjempedårlig samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 8. januar 2010 #806 Del Skrevet 8. januar 2010 Hei Pupsi Godt å høre at alt har gått bra i dag Blir kjempe spennende å se om han kan se noe om en måned. Jeg vet ikke om jeg har sagt det før, men jeg tror også du får gutt Har pleid å gjette riktig, så blir spennende dette her... Kos deg masse i helgen med fridager og det hele Helge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #807 Del Skrevet 8. januar 2010 Mannen gleder seg sånn til å fortelle det til en kollega. For kollegaen er veldig opptatt av å gjette kjønn, og mannen sier at han ALLTID gjetter feil, selv om han fortsatt påstår at han gjetter riktig. Så mannen håper å slå den siste spikeren i kista for gjette-kjønn-prosjektet hans en gang for alle :ler: Jeg tror virkelig det er Men mannen sier hele tiden at det er FEMTI PROSENT SJANSE og at det ikke kan telles med om jeg gjetter riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #808 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Kanskje jeg skulle laget en tippe-liste da. Er jo faktisk en mulighet for å få vite det om en mnd så Hvis noen har gjettet før, og jeg ikke husker det, så si fra igjen Dine: Fantorangen: Rosa: Icechick: Liljan: Gaupa: Cypress Endret 14. januar 2010 av Pupsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 8. januar 2010 #809 Del Skrevet 8. januar 2010 Tja, jeg er vel ikke den fødte gjette, men jeg gjetter på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 8. januar 2010 #810 Del Skrevet 8. januar 2010 Hei Pupsi, så bra at det gikk fint på UL Jeg tipper på Hihi, mest fordi alle andre tipper gutt :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 8. januar 2010 #811 Del Skrevet 8. januar 2010 Hei pupsi....eg vil gjerne tippe spesielt fordi din magefølelse sier det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 9. januar 2010 #812 Del Skrevet 9. januar 2010 God morgen! Så kjekt å lese at alt gikk bra på ul, det var jo ingenting å grue seg for. for en liten bebis i magen din. Tenk så fantastisk!!! Også er det en liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #813 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Syntes dere at jeg skal stille tilbake tickeren? Han satt meg jo tilbake 4 dager, og jeg tror egentlig at det er ganske riktig, for jeg fikk jo ikke positiv test før ca 4 dager etter IKM. Enten så kom EL sent den syklusen, eller så brukte egget lang tid på å feste seg. Kanskje EL har kommet så sent hver syklus, og så har vi sluttet å fordi vi trodde at EL hadde vært For den syklusen det klaffet vi annenhver dag fra jeg sluttet å blø til IKM. Har ikke gjort det de andre Endret 9. januar 2010 av Pupsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 9. januar 2010 #814 Del Skrevet 9. januar 2010 Er oftere riktigere det dem ser på UL så eg hadde kanskje satt tickeren tilbake Ang. eL så har eg lest så utrolig mange si at veldig få vet akkurat når dem hadde EL og derfor har bommet noen ganger.....du må ikvertfall kjenne kroppen og syklusen veldig bra tror eg...så er jo logisk det du tenker at du har hatt EL senere en det du trodde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #815 Del Skrevet 9. januar 2010 Sånn, nå er tickeren satt tilbake 4 dager. Føles veldig riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #816 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) I dag er den store vaske/rydde dagen hos meg. Vi vasker annenhver gang, helst i helgen. Og nå er det ekstra mye som må tas. Det har vært masse rot i stua etter bod-ryddingen, så har ikke fått støvsuget ordentlig. Men nå er det siste rotet tatt hånd om, og vaskingen kan begynne Jeg har støvsuget hele leiligheten nå, og har en liten pause. Skal: Re opp sengen GJORT Vaske badet Vaske kjøkkengulvet Vaske badegulvet GJORT Vaske stuegulvet GJORT Vaske kjøkkenbenken Vaske kjøkkenvasken Tørke støv overalt Rydde litt ting og tang GJORT Vaske gangen GJORT Mannen vasker klær nå, så snart er det vel endel klær jeg må brette sammen også Han har nemlig alltid ansvaret for klesvask og tørking, og jeg bretting og legge i skapet. Og han er mye raskere enn meg. Han vasker unna så fort det er nok til å fylle en maskin, mens jeg bretter sammen når det er blitt så mye at det ikke holder seg i kurven lenger, men begynner å flyte utover gulvet Vi tørker alle klærne våre i tørketrommel. Så det går ganske raskt med vask/tørk. Samtidig så vurderer jeg å være med mamma til sverige, men tror ikke jeg orker. Skal ikke handle så mye uansett. Endret 9. januar 2010 av Pupsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 9. januar 2010 #817 Del Skrevet 9. januar 2010 Vil og tippe. Jeg tipper . Tror selv jeg får det, og vi har begge hatt lite symptomer, så da må vi jo få det samme . Blir spennende å se hva vi ender opp med. Er akkurat det samme for meg, men vil veldig gjerne ha en av hvert kjønn etterhvert da. Rydde og vaske dag hos dere og. Her er mannen på jobb, så jeg skal shine litt i leiligheten før han kommer hjem. Men heldigvis tok han den diiigre oppvasken med omtrent alle kasserollene i går, så den slipper jeg Ha en super lørdag, og kos deg med tanken på et levende foster i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #818 Del Skrevet 9. januar 2010 Levende foster i magen :rødme: Det er virkelig en fantastisk følelse Jeg sovnet et par-tre timer jeg Nå har det vært mye soving i det siste, så det må nok være pga graviditeten. La meg litt oppå mannen som holdt på med laptopen i senga. Og sovnet bare. Drømte kjempemye rart. Det gjorde jeg forresten i natt også. Husarbeidet mitt har jeg ikke gjort Men har hele morgendagen også. Mannen er på fest. Jeg skal hente han i natt Jeg koser meg foran tven med litt lørdagsgodt nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 9. januar 2010 #819 Del Skrevet 9. januar 2010 Man drømmer visst mye rart når man er gravid har de rareste drømmer til tider jeg og.. lurer på hvor jeg får alt fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #820 Del Skrevet 9. januar 2010 Man drømmer visst mye rart når man er gravid har de rareste drømmer til tider jeg og.. lurer på hvor jeg får alt fra Kjemperart at det er sånn! Men ganske morsomt også Drømmene i stad handlet nesten utelukkende om mat i forskjellige fasonger, og hvordan jeg skulle spise det, uten å søle. Jeg snakket også med noen på jobben om hva de skulle kjøpe inn av mat til jobben, og var veldig engasjert i det Skulle nesten tro jeg var sulten da jeg våknet, men var ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå