Redlady Skrevet 20. desember 2009 #701 Del Skrevet 20. desember 2009 Innom og ønsker en fin 4. søndag i advent! Kos deg i snøen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #702 Del Skrevet 21. desember 2009 Nå har jeg ringt å fått time til ultralyd :hoppe: 8 januar. Det koster 600 hvis jeg ikke har henvisning fra lege, og 100 hvis jeg har det. Men får nok ikke det, med mindre noe skjer i mellomtiden. Jeg gleder meg :rødme: Nå har jeg jobbet to netter. Har bare en kveldsvakt og en dagvakt igjen, så er det noen dager fri, og jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #703 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg er 9+6 på ultralyd-tidspunktet Håper det er mulig å se litt da. (Jeg er så fornøyd med denne oversikten. Det er så lett å se hvor langt jeg er på vei på forskjellige tidspunkter Bl.a. for planlegging av ferie og slike ting.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 21. desember 2009 #704 Del Skrevet 21. desember 2009 Nå har jeg ringt å fått time til ultralyd :hoppe: 8 januar. Det koster 600 hvis jeg ikke har henvisning fra lege, og 100 hvis jeg har det. Men får nok ikke det, med mindre noe skjer i mellomtiden. Jeg gleder meg :rødme: Nå har jeg jobbet to netter. Har bare en kveldsvakt og en dagvakt igjen, så er det noen dager fri, og jul Så morsomt....gleder meg å få brev i posten fra sykehuset...skal ha tidlig UL ifølge legen. takk forresten for god link til en morsom side...skal skikke litt på den eg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #705 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Fikk tester i posten i dag. Og måtte selvfølgelig ta en. Teststreken kom opp mens urinen gikk oppover. Og den var sterkere enn kontrollstreken. Kjempekult å se på :jepp: Tok en EL-test også. Har alltid lurt på om den slår ut på graviditet. Og JA!! Jeg trodde at den fikk svakt utslag, helt til jeg leste bakpå pakka, og skjønte at jeg hadde misforstått. Teststreken er MYE sterkere enn kontrollstreken. Endret 21. desember 2009 av Pupsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. desember 2009 #706 Del Skrevet 21. desember 2009 Spennende, da vet vi det slår ut på graviditet Kjempe gøy med UL - det blir nok bra Jeg har definitivt TR for tiden. Så denne PP var mislykket dessverre. Nå vurderer jeg oppi hodet mitt om vi skal fortsette prøvingen eller ikke, pga jobbsituasjonen min. Om jeg ikke har mer enn 20%, så er ikke det noe å bygge videre på ift økonomi. Da må jeg søke ny jobb og med kul på magen kan det blir svært vanskelig. Så mannen jeg og har funnet ut at vi legger den praten på vent til over nyttår og tar stilling til det da. Skikkelig deilig å ikke tenke på prøvingen og ikke forholde meg til det i det hele tatt nå mens TR står på. Gooood jul hvis ikke vi prates før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #707 Del Skrevet 21. desember 2009 TV på soverommet eller ikke? Alle som er innom må svare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 21. desember 2009 #708 Del Skrevet 21. desember 2009 Definitivt TV på rommet. Iallefall hvis det er på deres rom. Gjør det nå. Etter barnet kommer kan du ikke se mer på TV på rommet. Så da kan det bli mange år til neste mulighet. det er ikke nødvendigvis uromantisk heller, som mange sier. Kan jo se en romantisk komedie sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #709 Del Skrevet 21. desember 2009 Takk, liljan Vi vurderer en 40 tommers flatskjerm til soverommet. Vi har ingenting å kjøpe i julegave til hverandre, men har jo lenge snakket om TV. Nå holder vi på å trekke oss begge to. Men jeg er 70 % positiv og 30 % negativ akkurat nå Han er omtrent motsatt. Flere meninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 21. desember 2009 #710 Del Skrevet 21. desember 2009 Vi har alltid hatt Tv in på soverommet, og det har aldri vært uromantisk for det.....til og med klart og lage baby og alt da! bare skaff dere TVn....blir kos det å kunne kose seg under dyna med mannen og koselig film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #711 Del Skrevet 21. desember 2009 :ler: Jeg har laget et lerret i julegave til svigermormor, med decoupage, og bryllupsbilde av oss, som jeg har limt på. Men jeg lurer på om bildet er limt litt skjevt. Jeg spurte akkurat mannen min veldig forsiktig om det var skjevt. Pupsi: syntes du det ser litt skjevt ut... Pupsimannen: Det er ingen som legger merke til det, men jeg så det med en gang. Jeg holdt på å dø av latter. Tror ikke han skjønte hva han sa før jeg fikk et latteranfall. Og så måtte jeg ha det gjenfortalt av han, slik at jeg kunne skrive det, og da lo jeg enda mer. Uff :ler: Det er litt av sjarmen med et hjemmelaget lerretsbilde, ikke sant?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 21. desember 2009 #712 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg har alltid sagt nei til tv på soverommet her, så da må jeg vel si det her og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #713 Del Skrevet 21. desember 2009 Takk for meninger om TV Her er testene jeg tok i dag. Kjemperart å se de så positive!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #714 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg fikk vondt i halsen i går kveld, bare sånn plutselig. Og i natt er jeg blitt snørrete også. Så jeg har nok fått en liten forkjølelse. Håper den gir seg meget snart. Jeg har så mye å gjøre i dagene som kommer. Ikke mindre enn 4 familieselskaper :dåne: Vi skal egentlig ha julelunsj på jobben nå, men jeg vurderer å droppen den. Sånn at jeg får slappet av litt, før jeg skal på kveldsvakt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 22. desember 2009 #715 Del Skrevet 22. desember 2009 Så morsomt å se testene dine!! Ingen tvil der i gården nei!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #716 Del Skrevet 22. desember 2009 Så morsomt å se testene dine!! Ingen tvil der i gården nei!! Nei, det var ikke det Mannen ville ikke at jeg skulle teste, i tilfelle de ikke var så sterke som jeg trodde. Men jeg klarte bare ikke å la være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 22. desember 2009 #717 Del Skrevet 22. desember 2009 Hei hei Husker ikke om jeg har vært innom her å gratulert deg med graviditeten(teflonhjerne nå som jeg er gravid gitt ), men iallefall: Gratulerer så mye med graviditeten. Så koselig at det klaffet for dere. Og gled deg masse til tidlig Ul. Vi tok det,(pga blødninger vel og merke), og kunne se en hel masse i uke 9 :rødme: Baby som bevegde seg og greier :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #718 Del Skrevet 22. desember 2009 Hei Gaupa Tusen takk Jeg gleder meg veldig til UL!! Så gøy at det er litt å se Fortell gjerne mer om hvordan det var, hvis du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullfia Skrevet 23. desember 2009 #719 Del Skrevet 23. desember 2009 På tide å legge igjen et lite spor her igjen...har bare sniklest en stund nå Har du bestilt time til UL? Når da? Vi var i uke ni og da fikk vi se en liten sak som lignet på en bamsemums som lå og vrikket litt på seg. Helt ubeskrivelig!!! Var også en tur i uke 12 pga en liten blødning og det var helt utrolig hvor mye som hadde skjedd siden uke 9, nå var det plutselig skikkelige armer og bein der..med fingre og tær. En riktig god jul til deg og spiren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 23. desember 2009 #720 Del Skrevet 23. desember 2009 Hei Pupsi! Må si meg enig med de andre i at det er mye å se i uke 9, jeg var på UL helt i begynnelsen av uke 9 og så to bamsemumser, og den ene bevegde seg. Det var helt fantastisk! Og så DE hjertelydene da, skikkelig kraftig. :hjerte: Ha en riktig god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå