Zia Skrevet 12. desember 2009 #641 Del Skrevet 12. desember 2009 Du Pupsi... Når du trodde tanta kom før du testet positivt... Hvor mye tante kom egentlig da...? :klø: Ikke at jeg innbiller meg at jeg ikke faktisk har fått tanta altså, men ble litt nysgjerrig likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #642 Del Skrevet 12. desember 2009 Ja, jeg testet på morgenen ja Syntes det er så rart med folk som får positivt lenge før IKM. Lurer litt på om jeg kan være litt kortere enn jeg tror pga det. Kanskje eggløsningen kom litt sent. Eller at egget festet seg veldig sent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #643 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Først så jeg litt brunt slim. Så puttet jeg inn en tampong. da jeg dro den ut noen timer senere var det litt brunt blod på den ene siden. Jeg syntes det var veldig lite til å være mensen, men luktet ikke lunta Det kom bittelitt blod etter det også, men aldri friskt. Trodde festeblødning var mye mindre mengde. Endret 12. desember 2009 av Pupsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 12. desember 2009 #644 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg aaaner ikke hva jeg får denne gangen, men tror kanskje det er jente siden det er det jeg har fra før Har du noen symptomer? Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #645 Del Skrevet 12. desember 2009 Litt symptomer. Har hatt svak kvalme noen ganger, ømme bryster siden positiv test, metallsmak i munnen, blør litt i tannkjøttet (!). Ømme bryster er liksom det jeg bryr meg mest om. Det andre er bare tullegreier tenker jeg :fnise: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #646 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) ...... Endret 13. desember 2009 av Pupsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 13. desember 2009 #647 Del Skrevet 13. desember 2009 Huff da, det var ikke noe kjekt! Det er ikke sikkert noen har lest det siden ingen har kommentert det, iallefall ikke så mange. Hvis det er en kg venninne som ingen andre i vennelisten din har som venninne kommer det ikke som oppdatering hos dine venner. Hvis noen kommenterer om det er baby på gang kan du kanskje skrive, jeg ser at det kan misforståes men egentlig er det bare den nye bilen, komfyren, katten, sofaen, hårklippen ol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #648 Del Skrevet 13. desember 2009 Tusen takk liljan! Har roet meg nå. Etter at jeg skjønte at det mest sannsynlig ikke er noen som rakk å se det, pga det du nevner. Det tenkte jeg ikke på i det hele tatt. Tenkte at det kom opp hos alle Men da må noen ha gått inn på profilen min, og det har nok ikke skjedd i natt Puh.... Er glad jeg ikke ringte familiene for å si det til dem selv i dag morges Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 13. desember 2009 #649 Del Skrevet 13. desember 2009 Tusen takk liljan! Har roet meg nå. Etter at jeg skjønte at det mest sannsynlig ikke er noen som rakk å se det, pga det du nevner. Det tenkte jeg ikke på i det hele tatt. Tenkte at det kom opp hos alle Men da må noen ha gått inn på profilen min, og det har nok ikke skjedd i natt Puh.... Er glad jeg ikke ringte familiene for å si det til dem selv i dag morges Nå må jeg si at jeg ikke har fått med meg hva som har skjedd.....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #650 Del Skrevet 13. desember 2009 Nå må jeg si at jeg ikke har fått med meg hva som har skjedd.....? Det var noen fra kg som skrev gratulerer så mye, tårer i øynene, glad på deres vegne +++ på facebook-veggen min. En kjempehyggelig melding!! Men det er jo fortsatt i aller høyeste grad hemmelig Og selv om det ikke stod "gravid" så tror jeg de fleste ville gjettet det ganske fort Spesielt siden vi er nygifte, og alle bare går å venter. Syntes det ville vært veldig trist hvis mamma fikk vite det av en tilfeldig bekjent liksom Ble veldig redd med en gang, for det gikk endel timer før jeg så det. Men som liljan sier, så kommer det bare opp på nyhetsfeeden hvis man er venner med begge to. Så dermed er det lite sannsynlig at noen har sett det. Med mindre de har gått inn på profilen min i natt. Så jeg slapper av nå. Vurderte å ringe familien på morgenkvisten, og fortelle de store nyhetene. Men det trengs nok ikke. Jeg skjønner godt at personen ikke mente noe vondt med det altså! Tusen takk for hyggelig lykkeønskning Det er bare litt hemmelig i noen uker til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 14. desember 2009 #651 Del Skrevet 14. desember 2009 Ååååja - skjønner godt du ble engstelig! Det er nok ingen som har fått det med seg nei. Bare å slappe av Er enig i at det ville vært trist om nærmeste familie finner ut av det av en tilfeldig person, men jeg tror nok dere skal få sagt det selv i julen - Dere har fortsatt tenkt å si det til familien i julen? Tenk hvor glade de kommer til å bli da! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 14. desember 2009 #652 Del Skrevet 14. desember 2009 Tusen takk liljan! Har roet meg nå. Etter at jeg skjønte at det mest sannsynlig ikke er noen som rakk å se det, pga det du nevner. Det tenkte jeg ikke på i det hele tatt. Tenkte at det kom opp hos alle Men da må noen ha gått inn på profilen min, og det har nok ikke skjedd i natt Puh.... Er glad jeg ikke ringte familiene for å si det til dem selv i dag morges Bare hyggelig, thats what kgfriends are for! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #653 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg våknet i dag og er kvalmere enn noen annen dag Vi er i tvil om vi skal si det i julen. Syntes det er litt for tidlig. Er vel ca 8 uker på julaften. Da er det 4 uker igjen til 12 uker Mye kan fortsatt skje. Ja, alle vil nok bli kjempeglade Men jeg tror vi må se det an litt. Dersom jeg f.eks er kjempedårlig, og løper å kaster opp under julemiddagen, må vi jo bare si det. Men hvis alt går helt greit, er det lettere å holde kjeft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 14. desember 2009 #654 Del Skrevet 14. desember 2009 Klarer du virkelig å ikke fortelle det til moren din? Det tror jeg ikke jeg ville klart.. Håper kvalmen går over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 14. desember 2009 #655 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg og frykter facebook-tull. Godt du oppdaget det og håper det ikke har spredd seg! Utrolig kiip ting å gjøre mot folk! Håper du får en bra dag, Pupsi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #656 Del Skrevet 14. desember 2009 I dag våknet jeg opp med kvalme. Det har gått greit utover dagen, men nå ble jeg akkurat kvalm igjen Sliter skikkelig her jeg sitter nå. Men det hjelper best å prøve å tenke på noe annet. Jeg har klippet meg i dag. Ganske kort Og jeg har shoppet vilt Kjøpte først en rutete lang skjorte med glitter i på risøe til 180 kr. Deretter en mammabukse til 500, og en genser til 300 på h&m. Så kjøpte jeg en lang tynn genser på vero moda til 130. Og så kjøpte jeg hobbymateriell til nesten 400 Men er veldig fornøyd med alle kjøpene Er fornøyd med håret også Selv om det er veldig uvant! Kort bob har jeg aldri hatt før. Jeg forteller vanligvis mamma alt som skjer, men akkurat dette føler jeg litt annerledes for. Er ikke noe glad i å snakke med henne om sånt. Vet at hun kommer til å bli superglad! Men jeg syntes liksom det er litt ekkelt Jeg er sikkert bare veldig rar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 14. desember 2009 #657 Del Skrevet 14. desember 2009 Skjønner AKKURAT hva du mener i forhold til at det er litt ekkelt å fortelle det til moren din Sånn blir det her og - om jeg sier det, så skjønner hun jo liksom hva man må gjøre for å få en spire, og da blir det bare skikkelig kleint Samtidig kommer man vel ikke unna å si det - kan jo ikke akkurat bare dukke opp med en unge etter 9 måneder å late som ingenting heller... (selvom det utvilsomt hadde være det enkleste i mitt tilfelle ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 14. desember 2009 #658 Del Skrevet 14. desember 2009 Blir det virkelig så rart altså jenter? :gjeiper: Bare tuller. Forstår det. Men jeg har et litt annet forhold til mamma. Hun går og venter på at jeg skal fortelle at jeg er gravid. Selv rett etter bryllupsreisen så maste hun om at det var på tide med en liten baby.. Så blir veldig bra å fortelle henne det når det først skjer, for jeg orker ikke maset om når denne babyen kommer.. Særlig når vi faktisk prøver og ikke får det til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #659 Del Skrevet 14. desember 2009 Mamma har også spurt noen ganger. Sist for noen dager siden, da jeg fortalte at jeg endelig har fått større stilling på jobben. Hun sa: men da er det bare for deg å bli gravid, for nå får du nok penger i permisjonen Jeg ble helt paff. Vurderte å benytte anledningen, men det skjedde bare ikke. Jeg vet at hun er veldig klar for det! mMn jeg syntes bare det er ekkelt å si det. Godt at jeg ikke er den eneste Føler meg som en 16 åring som kommer hjem og er gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #660 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg er så kvalm Det er forferdelig. Har ingen matlyst. INGENTING frister. Prøver å tenke på alt jeg syntes er godt, men det hjelper ikke. Men det er godt at jeg har symptomer også. Klarer å se det når kvalmen roer seg litt. Men underveis angrer jeg på hele greia Å være skikkelig kvalm er så forferdelig!! :spy: Mannen er kjempesøt, og snill bare. :rødme: Nå har han laget tomatsuppe med egg til meg. Det hadde jeg faktisk litt lyst på. Så jeg har spist litt nå. Har spist veldig lite i dag. Eier ikke matlyst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå