Pupsilure Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #561 Del Skrevet 3. desember 2009 I dag har vært en litt rar dag. Har jobbet fra 08.00-21.00, vært i full sving i hele dag. Men er ikke spesielt sliten :klø: Jeg har flere ganger i løpet av dagen minnet meg selv på at jeg er gravid. Men jeg klarer ikke å tro det... For jeg er jo helt som jeg pleier. Har litt ømme bryster, men det er det. Merker jo ikke det hele dagen heller, bare når noe kommer borti. Jeg føler at jeg er i en fornektelsesfase. Syntes det er helt sykt, unaturlig, og for rart at det liksom vokser en baby i magen min. Og at vi faktisk får en person til i huset om 8 mnd. Klarer bare ikke å tro det, og må minne meg selv på at det vistnok stemmer, hele tiden. Jeg var jo ikke sånn i går eller dagen før. Nei, dette er veldig rart. :klø: Tror jeg skal ta den andre CB digitaltesten min snart. Det er jo ukeindikator på den, så på den måten kan jeg se at hcg har steget. Det stod 1-2 forrige gang. Så hvis jeg venter en ukes tid etter den første, så vil det nok stå 2-3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 3. desember 2009 #562 Del Skrevet 3. desember 2009 Grattis med graviditeten :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #563 Del Skrevet 4. desember 2009 Tusen takk, Emmanuelle Oj, nå er jeg trøtt Gleder meg til å ha fri i helgen Puppene mine er blitt mindre ømme. Men det er vel normalt. Eller så er det jeg som er blitt vant til det Mannen skal på julebord i kveld. Jeg vurderer å trene etter jobben, og så kose meg alene foran tven. Kanskje får jeg ei venninne på besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 4. desember 2009 #564 Del Skrevet 4. desember 2009 Egentlig så er det en veldig fin tid du er inni nå. Du har konstatert en graviditet og blir ikke nevneverdig plaget av det. Så fort kvalmen slår deg, skulle du ønske at du aldri ba om bekreftese Da er det mye kjekkere når man kommer til den tiden da sparkene er bekreftelse. Det er kjekt og deilig følelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #565 Del Skrevet 4. desember 2009 Nå er det helg Og Pupsi har fri God helg til alle som er innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 4. desember 2009 #566 Del Skrevet 4. desember 2009 Deilig med fri i helgen da Heldige du.. Kos deg masse og nyt fritiden og kvelden foran tv'en - enten om det blir alene eller om det er med en venninne. Deilig blir det helt sikkert Goood heeelg Og Ps.. Tenk at om 8 måneder er du MAMMA :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 4. desember 2009 #567 Del Skrevet 4. desember 2009 God helg ja!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #568 Del Skrevet 4. desember 2009 Egentlig så er det en veldig fin tid du er inni nå. Du har konstatert en graviditet og blir ikke nevneverdig plaget av det. Så fort kvalmen slår deg, skulle du ønske at du aldri ba om bekreftese Da er det mye kjekkere når man kommer til den tiden da sparkene er bekreftelse. Det er kjekt og deilig følelse Ja, det er veldig sant! Kvalme er forferdelig! Er heldig hvis det fortsetter slik Men akkurat nå er jeg faktisk kvalm... Deilig med fri i helgen da Heldige du.. Kos deg masse og nyt fritiden og kvelden foran tv'en - enten om det blir alene eller om det er med en venninne. Deilig blir det helt sikkert Goood heeelg Og Ps.. Tenk at om 8 måneder er du MAMMA :rødme: Ja, jeg skal kose meg Nå har jeg sovet på sofaen i et par timer da Men resten av kvelden er min. Skal se på tv, spise potetgull, og henge på internett Mannen er på julebord, så jeg skal hente han i sentrum i 01.30-02.00 tiden. Tanken på at det kommer ne baby om 8 mnd slo meg da jeg gikk ut av dusjen i går, og jeg ble et øyeblikk litt skremt. Det er veldig uvirkelig. Om 8 mnd er dette lille barnet ferdig, og klart til å flytte fra magen min, og være her i leiligheten sammen med oss. Veldig rart... Jeg orker ikke å være livredd for å miste. Jeg klarer selvfølgelig ikke å la være å tenke på det hver dag. Men kan ikke la det påvirke livet mitt så mye. Mister jeg så mister jeg. Ofte mister man jo tidlig fordi det er noe galt med fosteret, og da er det godt at naturen rydder opp Men jeg må innrømme at jeg føler på meg at jeg kommer til å miste, men det gjør sikkert de fleste gravide Vi får bare krysse fingrene for at det går bra Jeg er kvalm nå, merker jeg. Gulpet litt i stad, og er uvel nå, men ikke veldig kraftig heldigvis. Jeg har dessvverre ikke flere graviditetsstrimler/EL-testerigjen. Jeg som hadde så lyst til å sjekke ut om El tester faktisk blir positive når man er gravid. Jeg kunne også tenkt meg å se graviditetstesten bli sterkere for hver dag. Men men... Skriver nok mer siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #569 Del Skrevet 4. desember 2009 Nå har jeg faktisk visst at jeg er i 4 dager allerede. Er 5 uker i morgen. Jeg har jo en test liggende, med ukeindikator, som jeg skal ta snart, for å se at hcg har økt. Men det er kanskje lurt å vente en ukes tid til, sånn at jeg er sikker på at det ikke er for tidlig. Den viser enter 1-2, 2-3 eller 3+. Det er altså hvor gammelt fosteret er. Jeg er to uker mer enn det. Det var 1-2 sist gang. Kvalmen har gitt seg. det kan ha vært tilfeldig. Er ofte kvalm når jeg våkner etter å ha sovnet på sofaen. det er kun den ene puppen min som er øm. Den som er litt større enn den andre fra før. Håper ikke denne vokser enda mer fra den andre Jeg kjeder meg litt jeg, merker jeg Skal ikke hente mannen før om et par timer. Ingen vits å sove, da blir det bare forferdelig å stå opp når han ringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #570 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg tok graviditetstesten i dag. Har nemlig sett utflod med en svak svak svak brunfarge, som jeg ikke er sikker på om er det engang Kan være synsbedrag. Oppdaget det både i går og dagen før. Testen viste pregnant 2-3. Dvs at barnet er 2-3uker gammelt. Og jeg er 4-5 uker på vei Nå har jeg ingen flere graviditetstester i huset. Jeg var ikke i seng før 3 i natt. Hentet mannen i byen, og kjørte to kollegaer av han hjem. Mannen var kjempeskravlete. Og vi spiste kebab Men jeg våknet allikevel relativt tidlig i dag. Er småkvalm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 5. desember 2009 #571 Del Skrevet 5. desember 2009 Skjønner veldig godt er bekymret for å miste, men synes det virker som du har en veldig positiv og sunn holdning til det. Det er klart man er redd for å miste den lille spiren man har i magen som man så hjertelig har drømt om i lang tid. Men jeg tror virkelig den klamrer seg fast for harde livet og venter i spenning på å komme seg ut til mamma'n og pappa'n sin Så snill du er som hentet mannen din i byn.. Jeg har ikke lappen så jeg hadde ikke kunnet gjøre det dessverre... Tror nok jeg må ha en baby som motivasjon for å ta den også, fordi jeg er nemlig ganske redd for å kjøre.. Håper du koste deg resten av kvelden i går, selv om du kanskje kjedet deg litt. Det er jo ikke kjempe gøy å vente heller.. Om noen timer kommer en venninne på besøk. Vi skal spise middag, drikke litt vin og skravle - før hun faktisk har spandert på meg konsert ikveld Blir koselig. mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #572 Del Skrevet 5. desember 2009 Høres ut som du får en hyggelig kveld, Dine Jeg og mannen skal lage pepperkakehus i dag Det er faktisk første gangen jeg gjør det. Er spent på hvordan det blir Han fikk pepperkakehus-sett i kalenderen sin i dag. Nå er han på butikken og kjøper litt lørdagsgodt til oss, og nonstop til å pynte huset med. Og han henter noen pakker på posten. Jeg får pakker hver eneste dag jeg nå Har jo bestilt så mye Har vært veldig fornøyd til nå den pakken han henter for meg nå vet jeg ikke hva er for noe, annet at den er fra kina. Føles nesten som julaften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #573 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg kom plutselig på at jeg må nok begynne å tenke på ting. F.eks finne ut litt mer om permisjon. Hvordan det er med lønn hvis jeg blir sykemeldt (har et veldig tungt arbeid, og alle de gravide hos oss blir sykemeldt etterhvert). Jeg må vel søke om fødeplass snart også :klø: Skal prøve å lese meg opp om dette de nærmeste dagene Jeg har forresten fått større stilling på jobben :skya: Har ventet på det i to år :dåne: Passet innmari godt at jeg fikk det nå, før hun vet at jeg er gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 5. desember 2009 #574 Del Skrevet 5. desember 2009 Enig med Dine i at det høres ut som du har en sunn holdning til miste-problematikken - det er jo naturen som går sin gang. Selvsagt er det skuffende, men samtidig mister man jo egentlig ikke et barn. Man mister vel heller et embryo/foster som uansett ikke ville ha vært levedyktig Mye å sette seg inn i rundt permisjon og regler og ting og tang ja! Kom gjerne med en oppsummering, så har jeg den klar til det blir min tur Håper pepperkakehuset blir riktig så bra da, og at dere har en flott lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 5. desember 2009 #575 Del Skrevet 5. desember 2009 Gratulerer med baby i magen, Pupsi! Så koselig! I forhold til å søke om fødeplass, tror jeg du kan vente litt. Har aldri kommet så langt selv, men tror dette blir gjort i forbindelse med ordinær UL i uke 18 Men det er godt å se at du vil forberede deg! Veldig koslig kalender du har laget, mange gode idéer! Blir nok ikke pakkekalender her i år, da vi snart flytter, men skal prøve å huske noen av idéene dine til neste år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #576 Del Skrevet 5. desember 2009 Pepperkakehuset vårt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #577 Del Skrevet 5. desember 2009 Tester Den nederste testen tok jeg en dag etter IKM. Den midterste tok jeg tre dager etter IKM. Da skjønte jeg at jeg var gravid. Den øverste tok jeg fire dager etter IKM, sammen med CB. Den dagen mannen fikk vite det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #578 Del Skrevet 5. desember 2009 Denne tok jeg i dag :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #579 Del Skrevet 5. desember 2009 Takk for gratulasjon, Redlady Kanskje jeg er litt vel tidlig ute Det er vel legen som må ordne det uansett, og hun vet vel når. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 5. desember 2009 #580 Del Skrevet 5. desember 2009 Flott pepperkakehus Det fikk jeg lyst til å lage nå også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå