Luna-jenta Skrevet 1. desember 2009 #541 Del Skrevet 1. desember 2009 Hei! Ser man det... Gratulerer SÅÅÅ mye Pupsi Så fint å se at noen som har prøvd ca like lenge plutselig får det til! Det var en koselig pressang på 1 desember Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. desember 2009 #542 Del Skrevet 1. desember 2009 GRATULERER SÅ MYE PUPSI SÅÅÅ morsomt å se du endelig er gravid, kos deg med koselige mannen og lille spira som kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #543 Del Skrevet 1. desember 2009 Så koselig med gratulasjoner Mannen tror liksom ikke helt på det. Han tror at testen viser feil Men jeg har bedt han google litt, og lese masse om falske positive og spontanaborter. I morgen eller overimorgen bytter tickeren min bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 1. desember 2009 #544 Del Skrevet 1. desember 2009 GRATULERER, PUPSI!!!! Fantastiske nyheter!!! Også på den første dagen i desember! Det er jo en koselig ting å fortelle når h*n blir eldre. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #545 Del Skrevet 2. desember 2009 Tusen takk, Nilla :klem: I dag har tickeren min byttet bilde :rødme: I går måtte mannen min ta litt på magen min. Og vi snakket litt om lille reka, som heter Gofle (foreløpig, ikke etter fødselen ) Og han skrev plutselig med fingeren på magen min: Hei Gofle. Jeg syntes han var så søt :rødme: Han tok seg lang tid, og var så forsiktig, og jeg holdt på å le meg i hjel fordi det kilte sånn, og fordi det kom så uventet, og han var så søt. I det siste, ca en ukes tid, kanskje mer, så har jeg vært så innmari forelsket i mannen min. Jeg har skrevet det flere dager i dagboken, før jeg visste at jeg var gravid. Men det må vel ha vært hormoner som har gjort det? Både jeg og mannen har vært litt redd for at jeg skal bli en sur og bitchy gravid, for det hender at jeg har litt hormonsvingninger til vanlig. Men sånn som det ser ut nå, er jeg jo en engel Det varer nok ikke så lenge, men det hadde vært innmari fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 2. desember 2009 #546 Del Skrevet 2. desember 2009 OIOIOI dette hadde jeg ikke fått med meg! Fantastisk!! Åååå gratulerer såmye! NYT TIDEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #547 Del Skrevet 2. desember 2009 Det er så rart å tenke på at jeg ble gravid denne syklusen. jeg trodde jo at jeg hadde fått mensen. Hadde tilogmed i en tampong. Men det kom jo så lite. Kanskje det var en gammel festeblødning somkom ut. Det var jo ikke frisk blod. Jeg syntes også det var rart at testen ikke slo ut tidligere. Jeg hadde mensen sist 2. november (det var den gangen jeg tok en EL test, og trodde det var en graviditetstest, så en strek, og trodde jeg var gravid. Hastet ned på apoteket lørdag morgen, måtte vente en stund før det åpnet, og kjøpte en test til 160 kr som i tillegg vsite "ikke gravid") Syklusene mine har pleid å være på 25 dager, men den siste ble 26 dager. Hvis syklusen skulle vært 26 dager, var IKM 27 november. Testet 26 november-negativt. Jeg testet 28, så noe kjempesvakt, men tenkte at det var skyggestrek. Den er virkelig svak! Tok heldigvis vare på den, og sammenligner de nå Testet igjen 30, 3 dager over IKM, og da var den jammen positiv, men veldig svak. Siden jeg har kjøpt de mest sensitive testene på markedet, hadde jeg forventet å teste positivt før IKM. Føler meg litt lurt Eventuelt er Gofle yngre enn antatt. Jeg kjente heller ikke noe særlig til EL denne gangen. Ikke de vanlige stikningene. Kjente noe som kan ha vært EL rundt 17 november. Det er så gøy at det endelig klaffet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #548 Del Skrevet 2. desember 2009 Den venstre brystvorten min er kjempe øm! Det gjør så vondt å være borti den. Hadde forventet at hele brystet skulle vært øm, og ikke bare brystvorten. Men men Det er litt godt å kjenne tegn også. Og jeg vil mye heller ha en øm brystvorte enn kvalme!! Jeg kjenner forresten litt svak kvalme også, så tør ikke å håpe at jeg slipper det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 2. desember 2009 #549 Del Skrevet 2. desember 2009 Å Pupsi GRATULERER SÅ MYE!!!! Dette var utrolig moro å høre! Tenk at taktikken funka!!! Håper virkelig formen holder seg og at alt går bra!!! :strix: :strix: Selv tror jeg nok at jeg må gi faen en måned til, for jeg kjenner at tanta er på vei, og testen i dag morges var negativ.. Men men, vi prøver igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #550 Del Skrevet 2. desember 2009 Å Pupsi GRATULERER SÅ MYE!!!! Dette var utrolig moro å høre! Tenk at taktikken funka!!! Håper virkelig formen holder seg og at alt går bra!!! :strix: :strix: Selv tror jeg nok at jeg må gi faen en måned til, for jeg kjenner at tanta er på vei, og testen i dag morges var negativ.. Men men, vi prøver igjen!! Tusen takk Nå ja,jeg håper at det har klaffet for deg også, til tanta kommer Jeg kjente også at hun var på vei, blødde litt, og testene var negative. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #551 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Du er nå 4 uker og 4 dager på vei. Unnfangelsen finner sted omkring: 14. november 2009 Hjertet begynner å slå: 9. desember 2009 Embryoet beveger seg: 2. januar 2010 Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 9. januar 2010 Alle indre organer er ferdig formet: 9. januar 2010 Risikoen for spontanabort avtar: 23. januar 2010 Kvalmen avtar for de fleste: 30. januar 2010 Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 6. februar 2010 Fosteret svelger og tisser: 20. februar 2010 Tid for ultralyd: 27. februar 2010 Du kan kjenne fosterets bevegelser: 6. mars 2010 Fosteret begynner å få et søvnmønster: 20. mars 2010 Fosteret begynner å høre: 10. april 2010 Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 8. mai 2010 Mange fostre legger seg med hodet ned: 12. juni 2010 Svangerskapspermisjonen begynner: 19. juli 2010 Antatt termindato: 9. august 2010 Endret 2. desember 2009 av Pupsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 2. desember 2009 #552 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg er :dåne: GRATULERER!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 2. desember 2009 #553 Del Skrevet 2. desember 2009 Haha, fantastisk smiley-bruk på dato-listen over her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 2. desember 2009 #554 Del Skrevet 2. desember 2009 Innom med en liten hilsen og GRATULERER så mye med spiren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #555 Del Skrevet 2. desember 2009 Tusen takk Jeg syntes det var morsomt med smileyene. Men fant ikke alle jeg ville ha da. Nå lager jeg middag til min kjære. Tror han blir glad for det Jeg skal straks reise på jobb. Jeg har puttet omtrent alle pakkene i kalenderen hans nå. de fleste var for store, så de er gjemt rundt omkring i leiligheten. Merk teksen for å se hva han skal få: 1: positiv graviditetstest 2: flax-kalender 3: Klokke til badet, med mann og dame på, typisk toalettskilt. Veldig kul, og intern. 4: griseflax 5: pepperkakehus, og lapp om at vi skal bygge det sammen 6: rør med skittles 7: To karameller 8: Løfberg Lila kaffe som han er så glad i 9: Dr.pepper boks (brus) 10: Lapp om at jeg skal lage ribbe til han til middag i dag 11: Griseflx 12: Lapp om at han må pynte seg og være klar til kl 17, skal ta han med ut å spise og feire 6mnd bryllupsdag tror det blir indisk. 13: Pakke med gele, som jeg skal lage til oss 14: Griseflax 15: T-skjorte 16: griseflax 17: 50 lapp og beskjed om å kjøpe seg en sterk kebab etter treningen 18: en boks med cider, og en lapp om at jeg henter han i byen når han måtte ønske den natten 19: Spille et dataspill sammen med han i en time 20: DVD film, og lapp om at vi skal se den sammen i kveld 21: T-skjorte 22: 23: 24: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 2. desember 2009 #556 Del Skrevet 2. desember 2009 Det var kjempefine gaver i julekalenderen :rødme: Angrer nå på at jeg ikke har funnet på tilsvarende stund til mannen Får suge tak i inspirasjon herifra og lagre oppi topplokket til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 2. desember 2009 #557 Del Skrevet 2. desember 2009 Nå har jeg lest gjennom alt sammen fra du annonserte at du var gravid i går - og det er kjempe spennende å høre om graviditeten allerede Kjenner det blir like så spennende fremover, ultralyder, kjønn (om dere ønsker å vite + deler det med oss da) og alt annet av opplevelser rundt graviditeten. Du er kjempe heldig som har blitt gravid og jeg ønsker deg masse lykke til i svangerskapet Det kommer nok til å gå kjempe fint og i midten av august neste år sitter dere med bebisen i armene og ser ned på noe dere to har skapt helt alene, men dere to sammen :rødme: Håper virkelig det ikke er lenge til jeg kan gi samme gave til min mann :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 2. desember 2009 #558 Del Skrevet 2. desember 2009 Når beibisen din legger hodet sitt ned så skal jeg føde min. Jeg er så glad på deg og mannen sine vegne. Forresten sa min mann at jeg var verdens snilleste når jeg gikk gravid. Jeg kan være en sur heks når jeg er ugravid, men når jeg var gravid syntes mannen at jeg var så harmonisk. Selvsagt er du forelsket i pappa'en til babyen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #559 Del Skrevet 3. desember 2009 Det var kjempefine gaver i julekalenderen :rødme: Angrer nå på at jeg ikke har funnet på tilsvarende stund til mannen Får suge tak i inspirasjon herifra og lagre oppi topplokket til neste år Hyggelig å høre! Det er ikke så lett å finne på noe. Men jeg har lest masse på KG om hva andre skal gi, og tilpasset det til min kjære. Håper han blir fornøyd. Han er typen som setter veldig stor pris på alt sånt, Nå har jeg lest gjennom alt sammen fra du annonserte at du var gravid i går - og det er kjempe spennende å høre om graviditeten allerede Kjenner det blir like så spennende fremover, ultralyder, kjønn (om dere ønsker å vite + deler det med oss da) og alt annet av opplevelser rundt graviditeten. Du er kjempe heldig som har blitt gravid og jeg ønsker deg masse lykke til i svangerskapet Det kommer nok til å gå kjempe fint og i midten av august neste år sitter dere med bebisen i armene og ser ned på noe dere to har skapt helt alene, men dere to sammen :rødme: Håper virkelig det ikke er lenge til jeg kan gi samme gave til min mann Koselig at du bryr deg Det er kjempehyggelig å være gravid :rødme: Jeg gleder meg til alt som skal skje selv. Jeg vil definitit vite kjønn, og si det til dere Tror mannen er enig. Når beibisen din legger hodet sitt ned så skal jeg føde min. Jeg er så glad på deg og mannen sine vegne. Forresten sa min mann at jeg var verdens snilleste når jeg gikk gravid. Jeg kan være en sur heks når jeg er ugravid, men når jeg var gravid syntes mannen at jeg var så harmonisk. Selvsagt er du forelsket i pappa'en til babyen din Herregud, tenk at vi skal føde disse små rekene også Har ikke rukket å tenke så mye på det jeg. Godt å høre at du var en snill gravid Mannen er SÅ fornøyd med meg om dagen, og i går kveld sa han: tenk om du alltid kunne være så snill... Stakkars... Noenganger føler jeg meg som en heks. Jeg er fortsatt sinnsykt forelsket :rødme: Han er verdens vakreste, snilleste, deiligste. Har bare lyst til å ta på han, og kysse han hele tiden I går fikk jeg endelig tak i venninne P. Jeg sa til henne at det var dumt at hun aldri tar telefonen, for nå har hun gått glipp av store nyheter. Jeg sa at hun fikk spørre meg om det hun alltid spør om. Hun ble helt stille. Det tok litt tid før jeg fikk en reaksjon. Hun var i lettere sjokk. Hun visste ikke helt om hun trodde på dette da Hun ble etterhvert som sjokket hadde lagt seg, veldig glad. Hun kommer nok til å se babyen mye, og passe den. Vi er kusiner, har vært masse sammen fra vi var små, og er nå i tillegg naboer. Skulle ønske hun plutselig ble gravid selv nå, men hun må nok ha prøverør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. desember 2009 #560 Del Skrevet 3. desember 2009 Så utrolig koselige gaver i kalenderen!! :rødme: Nå blir nok mannen din glad!! Og litt for ny tittel på boka di!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå