Dine Skrevet 30. november 2009 #521 Del Skrevet 30. november 2009 Kjempe spennende Pupsi!!!!! Håper virkelig det har satt seg denne gangen - jeg krysser alt jeg har for at det har gått bra Lykke til med testingen - gleder meg masse til å se her i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 30. november 2009 #522 Del Skrevet 30. november 2009 All denne spenningen :dåne: Får vente tolmodig til i morgen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 30. november 2009 Forfatter #523 Del Skrevet 30. november 2009 Tusen takk, søte jenter Jeg har spist kinamat med ei venninne i dag. Veldig hyggelig. Og jeg har trent. Jeg har tre gode venninner, og ei av de prøver å bli gravid, men må ha prøverør. Hun som var hos meg i går, har vært gift i snart 4 år, og nå skal de endelig prøve Og i dag sa min beste venninne at hun også ville bli gravid snart :hoppe: Jeg håper at alle tre blir gravide sammen med meg Det hadde vært så hyggelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #524 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg er :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 1. desember 2009 #525 Del Skrevet 1. desember 2009 GRATULERER! Så utrolig kjekt! Kommer til å gå rundt å smile litt ekstra i dag for det er så koooselig når noen her inne blir gravid!! Beste ønsker videre! Snakk om toppers grave i første luken på adventskalenderen for kjæresten din!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 1. desember 2009 #526 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) GRATULERER SÅ MYE MED Dagens glanyhet enda en på vei En flott måte å starte 1.desember på da Ha en fin dag Endret 1. desember 2009 av Fantorangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 1. desember 2009 #527 Del Skrevet 1. desember 2009 Gratulerer sååååå masse med den flotte advendtsgaven dere har fått!!!!!!!!! Virkelig - du fortjener det og jeg ble kjempe glad på deres vegne når jeg leste det nettopp.. Hipp hipp hurra for den lille spiren deres!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 1. desember 2009 #528 Del Skrevet 1. desember 2009 ÅÅÅÅÅÅÅÅ gratulerer såååå mye kjære Pupsi!!!! Det er så fortjent Får helt tårer i øynene her jeg sitter jeg!! For en fantastisk måte å starte desember på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #529 Del Skrevet 1. desember 2009 Tusen takk Jeg fant det egentlig ut i går Men siden mannen måtte være den første som fikk vite det, så kunne jeg liksom ikke si det til dere. Jeg tok strips i går som ga svak strek (se tråden min i graviditet-forumet) og CB digital i dag. Den sa 1-2 uker. Sånn ca. Men det betyr at fosteret er 1-2 uker gammelt. Mannen ble så glad!! Han fikk testen i kalenderen sin i dag morges. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #530 Del Skrevet 1. desember 2009 Det er så hyggelig å lese at dere blir så glade på mine vegne :rødme: :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #531 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg er litt kvalm og uggen... Og kjenner liksom at det er noe rart i magen. Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det. Jeg trodde egentlig at alt håp var ute, for jeg blødde jo bittelitt. Vet ikke når jeg hadde EL denne gangen. Jeg og cypress ble jo enige om at vi skulle gi faen, og bare se hva som skjedde. Visste jo ikke når IKM var engang. Jeg kjente ikke noe til EL. Har alltid pleid å kjenne stikninger, men ikke denne gangen. Og jeg er blitt så blank i øynene. Kjemperart! Så litt annerledes ut da jeg så meg i speilet i dag. Mannen så det også. Sender over babystøv til dere prøvere :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 1. desember 2009 #532 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Gratulerer så masse med plantet spire!! Det var kjempemorsomt å lese at du endelig har lykkes, og særlig med tanke på alt "tullet" de siste dagene som gjorde det ekstra spennende! Glad på dine vegne! Nyt dagen som ny-gravid Endret 1. desember 2009 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 1. desember 2009 #533 Del Skrevet 1. desember 2009 Åhh fy i h.... du er jo gravid!! Super gøy! Nå ble jeg glad!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #534 Del Skrevet 1. desember 2009 Så langt har jeg fortalt det til: mannen min, en ganske tilfeldig valgt kollega (klarte ikke å la være ) venninne K og venninne H. Mannen min skulle si det til kollega Z, for han måtte bare si det til noen. Men nå er det ikke så mange flere som skal få vite det enda. Skal si det til venninne P neste gang hun spør om jeg er gravid. Alle er så glade på våre vegne, og det er så fantastisk :rødme: Veldig hyggelig med litt ekstra oppmerksomhet Puppene mine er muligens litt ømme. Og jeg har vært litt kvalm, men det var mest på morgenen. Trodde jeg var ferdig med symptomjakt jeg :dåne: Mannen min ville selvfølgelig ta vare på testen da, så han la den på nattbordet sitt Mens jeg helst ville ødelegge den for å se hvordan den ser ut inni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 1. desember 2009 #535 Del Skrevet 1. desember 2009 Mannen min ville selvfølgelig ta vare på testen da, så han la den på nattbordet sitt Mens jeg helst ville ødelegge den for å se hvordan den ser ut inni Jeg holder med dere begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #536 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Herer testen jeg tok i går på morgenen. Den jeg tok i dag var sterkere. Det er så godt å se at den blir sterkere Men nå har jeg ikke flere igjen Skal kanskje få noen av venninnen min, men da må jeg kjøre bort til henne, og det tror jeg ikke at jeg gidder i dag. Har tatt bilde av dagens test, og CB, men har ikke overført dem til dataen enda. Nå lager snille mannen min middag til oss Endret 1. desember 2009 av Pupsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 1. desember 2009 #537 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) :dåne: PUPSI!!!!!! :grine: GRATULERER!!!! Se der, du trengte ikke vente lenger!! Ååååå, seriøst, jeg er i ferd med å gå i bakken her (står på jobb!!) :dåne: Jeg ble skikkelig susete da jeg leste det! Ååååååå PUPSIPUPSIPUPSIIII med i magen! :rødme: Ååååå svimmel... Jeg er så siinsykt GLAAAAAAAAD! Pokker jente, jeg vil såå gjerne gi deg en skikkelig KLEM! Endret 1. desember 2009 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #538 Del Skrevet 1. desember 2009 PUPSI!!!!!! :grine: GRATULERER!!!! Se der, du trengte ikke vente lenger!! Ååååå, seriøst, jeg er i ferd med å gå i bakken her (står på jobb!!) :dåne: Jeg ble skikkelig susete da jeg leste det! Ååååååå PUPSIPUPSIPUPSIIII med i magen! :rødme: Ååååå svimmel... Jeg er så siinsykt GLAAAAAAAAD! Pokker jente, jeg vil såå gjerne gi deg en skikkelig KLEM! Du er nå søt, Redbird :klem: Jeg er visst :dåne: (måtte fjerne noen av smileyene dine for å få lov til å poste.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 1. desember 2009 #539 Del Skrevet 1. desember 2009 Gratulerer kjempemasse Pupsi!!!! Håper vi samkjører datoene når det gjelder dette også! Sånn at om et år... Ble kjempegla på dine vegne, Pupsi!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #540 Del Skrevet 1. desember 2009 Gratulerer kjempemasse Pupsi!!!! Håper vi samkjører datoene når det gjelder dette også! Sånn at om et år... Ble kjempegla på dine vegne, Pupsi!!!!! Ja, skal nok se at plutselig så skal du ha baby 9 august 2011 :fnise: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå