cypress Skrevet 26. november 2009 #481 Del Skrevet 26. november 2009 Fant linken. Her. Sendte inn en bestilling på disse selv nå. Kjekt å ha liggende, sånn tilfelle... (Selv om jeg har i hvert fall 20 billigstrips fra før...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 26. november 2009 #482 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg er så forelsket i mannen om dagen :rødme: Han er så god og snill, og deilig Blir så glad av å lese slikt jeg - mulig jeg er rar, men det er jo så koselig med folk som er glad i hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 26. november 2009 #483 Del Skrevet 26. november 2009 Blir så glad av å lese slikt jeg - mulig jeg er rar, men det er jo så koselig med folk som er glad i hverandre Kjempe koselig I stad tok jeg meg selv i å være irritert på mannen når han var hjemme, men savnet han så fort han gikk utenfor døren for å handle.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 26. november 2009 Forfatter #484 Del Skrevet 26. november 2009 TR kom som vanlig etter at jeg sluttet med Vitex. Kanskje jeg skal gjøre det i neste PP da. Spise vitex fra IKM til EL, men nå håper jeg jo selvfølgelig det ikke blir noe neste PP! Hadde vært så flott å kunne avbestille den timen på Ullevål i januar, men men - godt å vite at en kan få hjelp hvis ikke naturen vil spille på lag med oss... Så bra, kanskje min kommer i morgen da! Eller, håper jo den ikke kommer Men hvis mensen først skal komme setter jeg pris på at den er presis Har litt lyst til å forsøke vitex fra dag 1 til EL jeg også... Men tror nok jeg tar hostesaft istedenfor neste PP. Godt å vite at man kan få hjelp ja Sendte inn en bestilling på disse selv nå. Kjekt å ha liggende, sånn tilfelle... (Selv om jeg har i hvert fall 20 billigstrips fra før...) Veldig greit å ha klart. Jeg kjøpte en test på apoteket til 160 kr Gjør ikke det igjen! Blir så glad av å lese slikt jeg - mulig jeg er rar, men det er jo så koselig med folk som er glad i hverandre Hihihi Det er koselig at du blir glad Kjempe koselig I stad tok jeg meg selv i å være irritert på mannen når han var hjemme, men savnet han så fort han gikk utenfor døren for å handle.. hehe Haha, litt humørsvigninger om dagen? Du er vel ikke vel?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 27. november 2009 #485 Del Skrevet 27. november 2009 Haha, litt humørsvigninger om dagen? Du er vel ikke vel?? Veldig humørsvigninger de siste to ukene føler jeg.. hehe Men tok nettopp EL test og den var ikke like sterk i dag som i går, så er nok i såfall bare EL på gang, og ingen graviditet.. Men tydeligvis både og på en gang... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 27. november 2009 Forfatter #486 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg er vel på dag 26 i dag, tror jeg. har ikke kommet. Håper hun har vett til å holde seg borte! Jeg har kjøpt slimløsende hostesaft. Håper vi ikke får bruk for den Har vært en tur i sverige i dag, og shoppet litt. Blant annet kjøpt endel kalendergaver til mannen. Noen av dem er egentlig ting jeg skulle kjøpe uansett, men jeg tenkte at jeg likesågodt kunne pakke dem inn, og bruke de i kalenderen. Kjøpte bl.a. en svensk kaffe som han er så glad i. Og fant en ny veggklokke som vi trenger. Han vet ikke hva jeg har kjøpt. Mangler fortsatt endel gaver, men det kommer etterhvert. Skal skrive noen lapper også, med massasje bl.a. Nå har vi masse mat i kjøleskapet og fryseren Var nesten tomt fra før Mannen er på fredagspils på jobben. Jeg vurderer faktisk å dra en liten tur på senteret. Er kommet så godt igang med julegaver og sånt. trenger gavepapir bl.a. Nei, jeg tror jeg venter til i morgen... Når skal jeg teste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 27. november 2009 #487 Del Skrevet 27. november 2009 Så koslig at du lager kalender da! Jeg gidder ikke det jeg... Kanskje jeg kjøper en flax-kalender til han, eller en med sjokolade. Selv ønsker jeg meg en de har hos hudpleieren, med små prøver fra enten Decleor eller Babor hver dag. Tror det var en konkurranse her på KG der man kan vinne en sånn faktisk! Men den koster 500 kr eller noe, så jeg TVILER på at den kommer i hus med mindre jeg kjøper den selv!! Ja, når skal du teste?? Jeg går og lurer på akkurat det samme selv... Merker det er litt vanskeligere å gi faen nå enn for et par uker siden.. Nå begynner liksom de dagene der man går og venter og forventer at ett eller annet skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 27. november 2009 Forfatter #488 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg vet ikke når jeg skal teste Hva syntes du? helt enig i at det var lettere i starten Hva, julekalender hos hudpleieren?! Det må være noe nytt. Fantes ikke da jeg jobbet som hudpleier hvertfall. Men det hørtes jo kjempespennende ut! Skal spørre venninnen min som jobber i salong om de har det hos henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 27. november 2009 Forfatter #489 Del Skrevet 27. november 2009 Mannen min er en som setter veldig stor pris på ting som julekalendere. det er egentlig ikke jeg, så det er like godt at han ikke lager til meg. Alle små lapper jeg skriver til han må han ta vare på. han klarer ikke å kaste noe jeg har laget eller skrevet Lurer på hvordan det blir når vi får barn Vi kommer til å få huset fullt av tegninger..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 27. november 2009 Forfatter #490 Del Skrevet 27. november 2009 Hvor blir det av tanta? Har hun glemt hvor jeg bor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 27. november 2009 Forfatter #491 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg har begynt å spotte Hadde nok ikke oppdaget det, om jeg ikke nistirret på papiret. Men det var der. Da starter jeg altså PP7 i morgen mest sannsynlig. Det telles vel ikke før det er friskt blod. Jaja, da blir det sex annenhver dag hele syklusen, og hostesaft, både til meg og mannen denne PP. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 28. november 2009 #492 Del Skrevet 28. november 2009 Neeeeeiiii, tanta har glemt hvor du bor for pokker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 28. november 2009 #493 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Kan eg spørre ka hostesaften skal hjelpe med??? Koselig med julekalender...tenkte eg skulle kjøpe flaxkalender til mannen.....eller pleier vi å ha sånn "amerikansk" tradisjon med sokkene ved peisen full av små gaver.....åpner det juleaften da men Endret 28. november 2009 av icechick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 28. november 2009 Forfatter #494 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Neeeeeiiii, tanta har glemt hvor du bor for pokker!! Hun har ikke funnet frem enda, så har jo fortsatt et lite håp om at hun har glemt det Har ikke blødd noe enda Men testen var negativ da. Men når jeg la all godviljen til, kunne jeg se en skyggestrek. Men det har jeg hatt før Skal mer enn en skyggestrek til for at jeg tror jeg er gravid. Så jeg er nok ikke det... Kan eg spørre ka hostesaften skal hjelpe med??? Koselig med julekalender...tenkte eg skulle kjøpe flaxkalender til mannen.....eller pleier vi å ha sånn "amerikansk" tradisjon med sokkene ved peisen full av små gaver.....åpner det juleaften da men Hostesaften gjør slimet tynnere slik at spermen lettere kommer frem. Og den gjør spermen tynnere, hvis han også tar Endret 28. november 2009 av Pupsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 28. november 2009 Forfatter #495 Del Skrevet 28. november 2009 Har enda ikke begynt å blø. Men det skjer nok i løpet av dagen. Får satse på at PP7 er den best PP :rødme: Har ikke helt funnet ut hvor mye hostesaft, og når vi skal ta den, men skal google så godt jeg kan Vurderer også vitex fra dag 1 til EL. Men er skeptisk Syntes ikke vitex har gjort så mye bra for meg akkurat. Ellers så koser jeg meg med frihelg. Skal straks inn til byen med mannen. han skal klippe seg, og jeg skal shoppe. Skal kanskje på kino med ei venninne i kveld. Og i morgen får vi et vennepar på besøk, for pepperkakebaking Livet er fantastisk Mannen min er så god og søt. Og jeg har masse penger på kontoen Og kjøleskapet fullt av deilig mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. november 2009 #496 Del Skrevet 28. november 2009 Tja, hvis du begynner å blø i løpet av dagen, er det vel strengt tatt unødvendig å uttale meg om når jeg syns du skal teste... Jeg tok en billigtest i dag selv, ikke på morgenurin, for det husket jeg ikke på. Den var selvfølgelig negativ.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 28. november 2009 #497 Del Skrevet 28. november 2009 Har tanta dukket opp i løpet av dagen? Håper hun holder seg unna... Høres ut som du har en koselig helg, så da får du ha en fortsatt flott kveld (uten tanta på besøk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 29. november 2009 Forfatter #498 Del Skrevet 29. november 2009 Tanta har enda ikke kommet skikkelig. Jeg hadde i en tampong i går, og det var bittelitt svakt, brunt blod på den... Hadde regnet med å blø i løpet av natta, men det har jeg ikke gjort. Syklusen blir visst lenger og lenger. Men jeg håper den har tenkt til å stoppe på 28 dager altså. Hvis den ikke er igang til i morgen tar jeg en test! Nå har jeg bare to billigtester igjen, og to clearblue digital. Tror kanskje jeg skal bestille flere. Hadde ikke tenkt til det men. Men dere, jeg har et annet spørsmål, skal jeg starte med vitex igjen eller ikke? I så fall vil jeg ta det fra jeg begynner å blø skikkelig, og til EL. Grunn til å ikke gjøre det: den forskjøv syklusen min sist gang, men da tok jeg helt til IKM, nå vil jeg slutte ved EL. Mensen kom aldri, så jeg sluttet, og da kom den. Det er det som skremmer meg fra å ikke gjøre det. Det siste jeg vil er å klusse til min perfekte 25 dagers syklus. Eller, den har jo blitt lenger og lenger av seg selv de siste gangene. Den er jo ikke så perfekt som den var lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 29. november 2009 #499 Del Skrevet 29. november 2009 Så koselig å lese at du er forelsket i mannen din :rødme: søt du Jeg aner ikke om du skal begynne på vitex igjen, for jeg har ikke peiling på hva det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 29. november 2009 Forfatter #500 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Jeg er enda mer forelsket i mannen i dag Jeg varter han opp, og kysser på han hele tiden. Han lurer på hva som har skjedd. Og jeg sier at han får bare nyte det, for det varer nok ikke så lenge Endret 29. november 2009 av Pupsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå