Pupsilure Skrevet 21. november 2009 Forfatter #461 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg har fri i helgen, og nyter det Men har noen små og store ting å gjøre allikevel. I dag: -Vaske leiligheten -Kjøpe kalender til muffinsen min og strømpebukse til meg -Julebord I morgen: -Bake sukkerbrød -Besøk hos venninne kl 13-18 ca Vi i går kveld. Nå har vi holdt på hele syklusen. Jeg tror det kan være nøkkelen. De andre PP har vi nesten ikke hatt sex utenom EL. Og EL kan jo komme tidligere eller senere enn antatt. Men jeg har ikke merket EL denne mnd Kanskje jeg har hoppet over en gang. Mensen kommer om alt mellom 5 dager til et par uker. Jeg vet ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. november 2009 #462 Del Skrevet 21. november 2009 Så flinke dere er som , hehe. Vi har gjort det annenhver dag i ca 30 dager, men nå orker jeg ikke mer. Må ha en pause. Syklusen min er så lang at neste PP har vi bestemt oss for å ha det når vi ønsker og at det ikke skal bli en plikt. Må få tilbake lysten på .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. november 2009 Forfatter #463 Del Skrevet 21. november 2009 Ja, syntes vi har vært ganske flinke Det er ikke alltid så lett siden jeg jobber turnus. Og mannen trener to dager i uka, og da er han for sliten til å orke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. november 2009 Forfatter #464 Del Skrevet 21. november 2009 Redbird, du er på 2. plass i flest poster i min dagbok Pupsi 225 Redbird 41 cypress 30 TittTitt 28 lilljan 23 Dine 20 mjau-mjau 18 LilleEkorn 16 Phobaeticus 11 Wings 11 Gaupa 9 Bestee 9 Noli 7 Zia 6 Rosa76 2 Aurelia 2 icechick 1 FireFairy 1 Idnar 1 KittyBambi 1 Minttu 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 21. november 2009 #465 Del Skrevet 21. november 2009 hmm, ser at jeg må spamme dagboken din litt for å rykke opp noen plasser på listen din Det går kanskje med hver dag/annen hver i en PP eller to, men skjønner godt at man trenger et avbrekk i blant - man er da ingen maskin heller Hvordan fikk du forresten se den oversikten over antall innlegg i dagboken din? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 21. november 2009 #466 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Hehey! Ja der ser du, løv ju lång taim! Følger med! Og hva mener mannen din med at han er for sliten for etter trening?? Min har ennå ikke sagt nei... Nå må du stramme han opp! Endret 21. november 2009 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. november 2009 Forfatter #467 Del Skrevet 21. november 2009 hmm, ser at jeg må spamme dagboken din litt for å rykke opp noen plasser på listen din Det går kanskje med hver dag/annen hver i en PP eller to, men skjønner godt at man trenger et avbrekk i blant - man er da ingen maskin heller Hvordan fikk du forresten se den oversikten over antall innlegg i dagboken din? :klø: Jeg bare trykker på det det står hvor mange innlegg som er skrevet. Før man går inn på tråden. Syntes det er så morsomt med statistikk over ting Ja, du har noen innlegg å ta igjen, Zia Hehey! Ja der ser du, løv ju lång taim! Følger med! Og hva mener mannen din med at han er for sliten for etter trening?? Min har ennå ikke sagt nei... Nå må du stramme han opp! Jeg har 45 i din bok og du har 41 i min, det var ganske likt ja, han er for sliten på torsdag og mandag. Makan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 21. november 2009 #468 Del Skrevet 21. november 2009 Hey, tredjeplass på meg, det var ikke dårlig da! Jeg håper du har en fin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 22. november 2009 #469 Del Skrevet 22. november 2009 6.plass er ikke dårlig!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 24. november 2009 #470 Del Skrevet 24. november 2009 Du søta, kordan er dette med å kunne bli gravid, er det kun når man har eggløsning? Jeg og en venninne kom inn på dette her hin dagen,d jeg sa at jeg trodde jeg hadde eggløsning, hadde sånn stikkende smerter der nede, og da sa hun "da kan du bli gravid" eller noe.. Er det liksom 1 gang i mnd man kan bli gravid, eller har jeg missforstått? Har du vært på julebord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 24. november 2009 Forfatter #471 Del Skrevet 24. november 2009 Du søta, kordan er dette med å kunne bli gravid, er det kun når man har eggløsning? Jeg og en venninne kom inn på dette her hin dagen,d jeg sa at jeg trodde jeg hadde eggløsning, hadde sånn stikkende smerter der nede, og da sa hun "da kan du bli gravid" eller noe.. Er det liksom 1 gang i mnd man kan bli gravid, eller har jeg missforstått? Har du vært på julebord? Ja, du må ha eggløsning for å bli gravid. Egget løsner og lever i ca et døgn. Men sperm kan leve i 4 (?) døgn, så man er fruktbar i ca 5 dager. Jeg kjenner mye stikking i magen, ganske langt nede når jeg har eggløsning. Jeg lurer på hvorfor det ikke skjer noe Hvorfor blir jeg ikke gravid? Må jeg vente lenge? Jeg fikk mensen ca 3 november. Pleier å ha 25-26 dagers syklus. Dvs på dag 22 nå. Fortsatt noen dager igjen å vente. Og jeg mistenker at den er sen pga vitex. Var jo mange dager forsinket sist. Tror jeg blir nødt til å bla bakover, og se når dag 1 var Skulle ikke gjøre det men..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 24. november 2009 Forfatter #472 Del Skrevet 24. november 2009 Ok, mensen kom 2. Dvs at jeg er på dag 23 nå, og det er snart midnatt, og da er jeg på dag 24 Kanskje jeg kan teste i overimorgen da Bør få mensen torsdag/fredag da. Men blir ikke så veldig overrasket hvis jeg må vente til mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 24. november 2009 #473 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Det er godt (på en måte) å vite at du og jeg er i samme båt...med samme tanker! Hvorfor skal det ta så lang tid...? Er fint å vite at jeg ikke er helt alene om de tankene liksom. Vår felles FB-venninne ble gravid på bare 4-5 måneder... Det var vaaanskelig å skrive de smilyene i meldingen jeg sendte tilbake da! :dåne: Endret 24. november 2009 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 25. november 2009 #474 Del Skrevet 25. november 2009 Håper syklusen din ikke har blitt så veldig lang, men aller mest håper jeg jo du tester positivt!! Jeg slutta med Vitex for jeg ble så tørr i munnen... men har jo i utgangspunktet normale sykluser, så var vel bare et innfall av at "ingenting skal stå uprøvd" som fikk meg til å begynne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 25. november 2009 Forfatter #475 Del Skrevet 25. november 2009 Håper syklusen din ikke har blitt så veldig lang, men aller mest håper jeg jo du tester positivt!! Jeg slutta med Vitex for jeg ble så tørr i munnen... men har jo i utgangspunktet normale sykluser, så var vel bare et innfall av at "ingenting skal stå uprøvd" som fikk meg til å begynne... Akkurat samme med meg Hadde normal syklus med EL, men ville liksom prøve allikevel. Jeg ble ganske tørr i munnen jeg også! Kanskje det var pga vitex da. Fikk du mensen som du skulle etterpå? Siden den ble forsinket sist, er jeg redd det skjer nå også. har lest litt på amerikanske forum, og mange bruker bare vitex fra dag 1 til EL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 25. november 2009 Forfatter #476 Del Skrevet 25. november 2009 Det er godt (på en måte) å vite at du og jeg er i samme båt...med samme tanker! Hvorfor skal det ta så lang tid...? Er fint å vite at jeg ikke er helt alene om de tankene liksom. Vår felles FB-venninne ble gravid på bare 4-5 måneder... Det var vaaanskelig å skrive de smilyene i meldingen jeg sendte tilbake da! :dåne: Ja, det hjelper å vite at man ikke er alene. 4-5 mnd er jo litt det da... Jeg har prøvd i 4,5 mnd nå, og er jo drittlei av prøvingen allerede. Og tenker at jeg aldri kommer til å bli gravid Det klaffer for oss etterhvert også, skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 25. november 2009 #477 Del Skrevet 25. november 2009 4-5 måneder er veldig raskt faktisk..Er bare vi som er veeeldig utåmodige. Jeg er i PP 8 liksom..NÅ begynner det å røyne på syns jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 25. november 2009 #478 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg prøvde 6 mnd'er med prinsen. Jeg hadde sykluser på 35 dager, så det tok jo evighet mellom hver gang jeg kunne teste. Så det ble vel en ca 4-5 PP før det klaffet. Men det skjer deg plutselig, det er jeg sikker på. Uansett har du jo prøvd under halvparten av den tiden som er innenfor normalen, så det er jo litt tidlig å engste seg. Og skulle det være en grun for dine bekymringer for de aller fleste hjelp og blir dermed gravid. :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 26. november 2009 Forfatter #479 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg klarte selvfølgelig ikke å la være å teste, og den var negativ. Hadde ikke forventet noe annet heller. Jeg er så forelsket i mannen om dagen :rødme: Han er så god og snill, og deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 26. november 2009 #480 Del Skrevet 26. november 2009 TR kom som vanlig etter at jeg sluttet med Vitex. Kanskje jeg skal gjøre det i neste PP da. Spise vitex fra IKM til EL, men nå håper jeg jo selvfølgelig det ikke blir noe neste PP! Hadde vært så flott å kunne avbestille den timen på Ullevål i januar, men men - godt å vite at en kan få hjelp hvis ikke naturen vil spille på lag med oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå