Gå til innhold

Pupsi skal ha baby

Pupsilure

Anbefalte innlegg

Drittnaboer :sukk: Eller er det vi som er det? :sjenert:

Jeg syntes ikke vi bråkte spesielt mye i går. Var bare jeg og mannen, litt lav julemusikk uten bass, noen drinker, og litt latter. Og så dunker naboen i gulvet vårt.

Jeg mener at litt bråk må man finne seg i, jeg da. Det har hendt to ganger før også. Også da var det lørdag kveld, ca midnatt. Et vennepar på besøk, og litt latter.

Vi har ikke klaget når de over oss har hatt fest, eller sett på film med hjemmekinoanlegg. Men ellers hører vi nesten ingenting av de over oss. Har tenkt at det ikke er så lydt her jeg. Og vi er veldig rolige personer. Vi tar masse hensyn!

Men å sitte å skravle en lørdagskveld syntes jeg må være greit. Utrolig sjeldent at vi gjør det faktisk. For jeg jobber jo hele tiden :sur:

Mannen min nektet å tro at det var oss de dunket på, og etter å ha snakket om dette en stund, gikk han litt hardere over gulvet enn hen pleier. Og da dunket det igjen. Han dunket tilbake og naboen dunket igjen. Så det er ingen tvil. Han gikk ned trappa, og ringte på døra deres, men ingen åpnet.

Jeg liker ikke dette :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da - skjønner godt at det er kjedelig om man har SÅ sensitive naboer. Høres jo kanskje ikke ut som det er veldig lytt der heller?

Er jo ikke særlig alright at man må legge store begrensninger på seg selv i eget hjem!

Dere får ta igjen skikkelig i kveld med heftig :sengekos: så det knirker som bare søren! Mon tro om naboen tør å klage da og? :lur:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, sånne naboer er no DRIT! Bank tilbake neste gang de holder på med hjemmekino anlegget er noe! Ikke finn deg i det der, det blir for dumt altså. :Nikke: At litt julemusikk er plagsomt for h*n må han lengre ut på landet med!! Når det er lørdag så har man lov til litt musikk! Hvis ikke så får han flytte til en enebolig.

Buuuuh! Dustenabo!! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, herlighet, man må få lov til å prate med normal stemme i sitt eget hjem, og høre på normalt høy musikk! Og gå over sitt eget gulv! Og at naboen ikke åpnet døren for å snakke om det da, det er jo bare helt håpløst... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Nå var det jaggu på tide jeg fikk deg på innleggene mine!

Har ikke fått lest aaaaalt i boken, men kommer seilende inn på et bananskall! :sjenert:

For noen idiotiske naboer! :kjefte: Tror faktisk jeg hadde bråkt litt ekstra bare på f*n! :fnise:

Bårker denne naboen din også? Da hadde jeg glatt tatt igjen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teite naboer ja :sur: Det er de under oss som klager. Og vi har aldri hørt de før. Det er de over oss vi har hørt ved noen anledninger, men vi har ikke klaget av den grunn... :sjenert:

Jeg lurer på om jeg har hatt EL. Har ikke merket det sånn veldig. Hatt litt diffuse magesmerter noen dager, men ikke nok til at jeg tenker EL. Det har kanskje vært litt mer i dag, men har egentlig ikke peiling :)

Vet fortsatt ikke når jeg burde forvente EL eller :heks: Og syklusen er sikkert teit denne gangen også pga vitex.

Jeg er så trøtt og sliten her jeg sitter, at jeg ser dobbelt, og det føles som jeg har sandpapir bak øyenlokkene. men jeg vil ikke legge meg :sur: Har vært på farta i hele dag, og vil sitte på internett. :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så sliten for tiden. Kanskje det er alt mørket som gjør det. Gleder meg bare til helg. Skulle ønske jeg ikke hadde noen planer for helgen, men det har jeg. Begge dagene. Men jeg har fri mandag, torsdag, fredag, lørdag og søndag i neste uke!! :jepp::nigo: Det er jo helt fantastisk :nigo: Selv om det blir lite penger :ler: Tar nok ekstravakter noen av de dagene, tror jeg. Men ikke helg.

Ellers styrer jeg fælt med julegaver. Bestiller det meste på eBay, og da må man være tidlig ute, slik at jeg rekker å få det i posten. Har kjøpt noen gaver nå.

Fikk forresten clearblue digital-testene i posten i går. 2 stk. De skal spares til spesielle anledninger. Har bare 4 billigtester igjen også, men tror ikke jeg gidder å kjøpe nye. Må legge av meg uvanen med å begynne testingen 4 dager før IKM hver gang :ler: Det er ingen vits å teste før mensen er forsinket. Men denne gangen vet jeg jo ikke når jeg skal ha mensen :vetikke:

Endret av Pupsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mine digitale Clearblue tester igår :) Venter til stripsen viser graviditet og så tester jeg med de for å se hvor langt på vei jeg er. Denne gangen vet jo ikke jeg heller når IKM er, siden det jeg trodde var EL ikke kan ha vært det, og jeg ikke faktisk vet om jeg har fått EL denne gangen, så blir det nok ikke CB testing før på leeenge.

Merker jeg er sliten og trøtt for tiden jeg også. Tror det er været og mørketiden. Men det blir nok bedre!:)

Har du fått noe julestemning enda da? :nissegutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøper dere CB digital? :klø:

ALtså, vet at de har de på apoteket da :fnise:

Men noen billige steder på nett...?

eBay :jepp: Jeg linket til siden i dagboken, noen sider tilbake. Etter at jeg gav 160 kr på apoteket :hakeslepp: søkte jeg det opp på eBay, og fant 2 stk CB digital med ukeindikator til 85 kr inkludert frakt fra england :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mine digitale Clearblue tester igår :) Venter til stripsen viser graviditet og så tester jeg med de for å se hvor langt på vei jeg er. Denne gangen vet jo ikke jeg heller når IKM er, siden det jeg trodde var EL ikke kan ha vært det, og jeg ikke faktisk vet om jeg har fått EL denne gangen, så blir det nok ikke CB testing før på leeenge.

Merker jeg er sliten og trøtt for tiden jeg også. Tror det er været og mørketiden. Men det blir nok bedre!:)

Har du fått noe julestemning enda da? :nissegutt:

Jeg vet ikke når IKM er jeg heller :fnise: Men kan finne det ut sånn ca hvis jeg blar litt tilbake i dagboken. Men jeg frykter at vitex har klusset til litt, så tanta kan nok være forsinket denne gangen også. Men den bør nok egentlig komme om ca en ukes tid.

Har ikke fått så mye julestemning egentlig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestillte tester & greier på babyornot, ALDRI MER!!!

Nå må jeg sende inn et skjema ang fortolling!

Æsj...

Kun billigester.no!

Javel... leser litt forskjellig ang sex hver dag el annenhver.

Tror jeg skal satse på hver dag.

Hva med deg?

Ha en fiiiiiiiiiiiin dag :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi prøvde hver dag forrige syklus, men nå er det annenhver. Er også nøye med å ha sex jevnt over, og ikke bare rundt EL.

Å, så kjedelig med toll :( Jeg passer alltid på å handle under 200 kr. Og hvis jeg handler for mer ber jeg veldig pent om at de skal skrive at verdien er lavere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eBay :jepp: Jeg linket til siden i dagboken, noen sider tilbake. Etter at jeg gav 160 kr på apoteket :hakeslepp: søkte jeg det opp på eBay, og fant 2 stk CB digital med ukeindikator til 85 kr inkludert frakt fra england :)

Fant linken. Her.

Aha, kjempeflott, takker :jepp:

Nå er jeg ebay-idiot da, dvs at jeg aldri har handlet der, men kan vel ikke være så vanskelig :sjenert:

Høres artig ut med ukeindikator og da, men forhåpentligvis trenger man vel ikke mer enn en slik test :lur:

Hvordan er det egentlig mulig at den viser uke? Er det basert på mengden av hormoner i urin da eller...? :klø:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo egentlig ikke så rart du ikke har fått julestemning enda - er jo noen uker til jul enda. Heldigvis.. I dag kjøpte jeg refleks klistremerker til mannens lillesøster på 9 - det liker hun forhåpentligvis ;) Har bestilt litt julegaver på play.com - har liksom glemt Ebay litt... Har du noen gode ideer til hva man skal kjøpe til mannen? Evt på Ebay...?

IKM får være når den er - vi gir opp! :fnise: Tester lørdag morgen fordi mannen og jeg har tenkt til sushi og vinkveld lørdag og da er det greit å sjekke for sikkerhetsskyld. Dersom ikke TR dukker opp innen det da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Aha, kjempeflott, takker :jepp:

Nå er jeg ebay-idiot da, dvs at jeg aldri har handlet der, men kan vel ikke være så vanskelig :sjenert:

Høres artig ut med ukeindikator og da, men forhåpentligvis trenger man vel ikke mer enn en slik test :lur:

Hvordan er det egentlig mulig at den viser uke? Er det basert på mengden av hormoner i urin da eller...? :klø:

Jeg er også eBay-idiot, i den forstand at jeg kjøper ALT der, og sitter i timesvis å titter på ting :fnise: :fnise:

Det er ikke så vanskelig, tok ikke lang tid før jeg lærte meg. Bare registrer deg, og opprett en paypal-konto. Spør hvis du lurer på noe, jeg er ekspert :ler:

Jeg tror det er hvor mye hcg som er i urinen ja :jepp:

Det er jo egentlig ikke så rart du ikke har fått julestemning enda - er jo noen uker til jul enda. Heldigvis.. I dag kjøpte jeg refleks klistremerker til mannens lillesøster på 9 - det liker hun forhåpentligvis ;) Har bestilt litt julegaver på play.com - har liksom glemt Ebay litt... Har du noen gode ideer til hva man skal kjøpe til mannen? Evt på Ebay...?

IKM får være når den er - vi gir opp! :fnise: Tester lørdag morgen fordi mannen og jeg har tenkt til sushi og vinkveld lørdag og da er det greit å sjekke for sikkerhetsskyld. Dersom ikke TR dukker opp innen det da..

Jeg har ikke kjøpt noe til mannen min enda. Vi skal nok gi hverandre penger, eventuelt gavekort på massasje, det hadde han lyst på.

Jeg har kjøpt parfyme på eBay før, veldig fornøyd med den! Tror jeg skal kjøpe en ny parfyme til både han og meg :lur: Har fått masse penger i lønn, som fortsatt er på kontoen min. Dingser er vel ikke det letteste å kjøpe, hvertfall ikke til min :ler:

Jeg tror ikke jeg tester jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også eBay-idiot, i den forstand at jeg kjøper ALT der, og sitter i timesvis å titter på ting :fnise: :fnise:

Det er ikke så vanskelig, tok ikke lang tid før jeg lærte meg. Bare registrer deg, og opprett en paypal-konto. Spør hvis du lurer på noe, jeg er ekspert :ler:

Jeg tror det er hvor mye hcg som er i urinen ja :jepp:

Aha, da vet jeg hvem jeg skal spørre når jeg står fast :jepp:

Håper ellers du har en trivelig helg :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at jeg syns du er kjempeflink til å ikke stresse denne måneden!!! :tommelopp:

Ha en fin helg søta!! :klemmer:

Tusen takk :nigo: Det var hyggelig å høre. Jeg prøver å ikke stresse ja, og håper det gir resultater.

Aha, da vet jeg hvem jeg skal spørre når jeg står fast :jepp:

Håper ellers du har en trivelig helg :goodbye:

Hihi, bare å spørre. Jeg handler på ebay hele tiden jeg. Eneste jeg ikke kjøper der er mat :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...