TittTitt Skrevet 10. november 2009 #421 Del Skrevet 10. november 2009 Nei du hadde nok merket om det var svineinfluensa. Men den vaksinen virker vist ikke før etter 3 uker eller noe? :klø: Jeg jobber med en som tok vaksinen på jobben, etter et par dager fikk hun svineinfluensa Iroisk, men sant! Hehe Man blir vist grisedårlig av den, jeg skal ikke ta vaksinen, men tipper ikke jeg dør liksom Ja går bra med meg. Mensen idag Det er kjipt. Men den varer no bare et par dager. Har dere fått snø? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 10. november 2009 #422 Del Skrevet 10. november 2009 Legger igjen en liten hilsen her og jeg, så jeg får deg på "mine innlegg". Kommer ruslende tilbake senere for en grundigere kikk når jeg kan surfe på KG med god samvittighet (dvs når jeg ikke lenger får betalt for å gjøre noe HELT annet enn å surfe på KG ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 10. november 2009 Forfatter #423 Del Skrevet 10. november 2009 Nei du hadde nok merket om det var svineinfluensa. Men den vaksinen virker vist ikke før etter 3 uker eller noe? :klø: Jeg jobber med en som tok vaksinen på jobben, etter et par dager fikk hun svineinfluensa Iroisk, men sant! Hehe Man blir vist grisedårlig av den, jeg skal ikke ta vaksinen, men tipper ikke jeg dør liksom Ja går bra med meg. Mensen idag Det er kjipt. Men den varer no bare et par dager. Har dere fått snø? Oj, ikke før tre uker! Trodde det var en jeg. Nei, DU dør nok ikke av svineinfluensa, men pasientene dine kan det Det var det sjefen min sa til meg, og følte at jeg ikke kunne la være. Spesielt siden flere av mine pasienter er veldig syke, og kan dø av vanlig influensa. Fant etterpå ut at sjefen ikke ville ta vaksinen selv Hadde ikke så veldig lyst til å ta den jeg heller. Men men. Vi har fått litt snø ja Men det ligger ikke så mye snø ute enda. Snødde skikkelig en dag for en uke siden. Er det snø i Bergen? Mensen er kjipt, men godt du ikke prøver å bli gravid da Da hadde det vært en skuffelse i tillegg. Legger igjen en liten hilsen her og jeg, så jeg får deg på "mine innlegg". Kommer ruslende tilbake senere for en grundigere kikk når jeg kan surfe på KG med god samvittighet (dvs når jeg ikke lenger får betalt for å gjøre noe HELT annet enn å surfe på KG ) Hyggelig med besøk, Zia Ja, kom tilbake senere, med god samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 10. november 2009 Forfatter #424 Del Skrevet 10. november 2009 i dag, i stuen Oppdaget at mannen hadde ganske tykk sperm. Ble litt redd, og har googlet masse, men det er visst helt normalt. Hører på julesanger på spotify nå. Skal prøve å få litt julestemning. det mangler hos meg hvert år. Kjempekjedelig Planen for i år er: Julemusikk hver dag Pynte hele leiligheten 1. desember Lage julepynt/pepperkaker med jobben Laste ned en julefilm og se med mannen? Vi feirer hos mannens familie i år. Gleder meg litt til det. var der for to år siden også. Syntes de har en hyggeligere feiring enn min familie. Har også såvidt begynt på julegavene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 11. november 2009 #425 Del Skrevet 11. november 2009 Hei på deg Pupsi Skjønner deg godt med den julestemninga... Ikke alltid like lett å finne den hvert år.. Men med julesanger, julefilm og ikke minst julepynt fra 1.desember hjelper mye merker jeg hvertfall. Jeg og mannen har allerede bestemt oss for å pynte juletreet 1.desember, slik at vi får glede av det hele juletiden Det har vi gjort noen år nå og jeg merket som student at det var spesielt koselig å ha juletreet i stuen mens jeg leste. Vi skal også feire hos mannens familie i år. Håper det blir koselig, men er litt nervøs hvordan jeg skal gjøre det dersom jeg skulle vært gravid på den tiden. De er veldig opptatt av at man skal drikke alkohol og kose seg i julen og kommer garantert til å mase om ikke jeg også skal ha. Og de kommer garantert til å få mistanke om jeg ikke skulle tatt ett eneste glas engang. Hmmm Håper jo selvfølgelig jeg blir satt i den situasjonen (at jeg er gravid), men får se.. Alltid noe man skal bekymre seg for... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 11. november 2009 #426 Del Skrevet 11. november 2009 Da var jeg tilbake uten dårlig samvittighet Synes julen er kjempekoselig, så lenge man klarer å ikke bli revet med av alt julekaoset. Men har alt tenkt på alle utfordringene med tanke på alkoholinntak som prøver... Blir ikke enkelt å finne plausible forklaringer Gruer meg nesten litt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. november 2009 #427 Del Skrevet 11. november 2009 Enig, det med alkohol i julen er litt stress... Jeg håper selvfølgelig at spiren sitter før jul, men julen kommer før uke 12, og jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt å fortelle det til noen når dagen kommer. Det vil si - jeg kommer garantert ikke til å klare å holde munn da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 12. november 2009 Forfatter #428 Del Skrevet 12. november 2009 Skjønner at dere syntes det er vanskelig med alkohol! Jeg drikker ikke alkohol jeg, så det problemet får jeg ikke Jeg drikker en ytterst sjelden gang, men ikke sammen med familien uansett, så de har sluttet å spørre I går var jeg og mannen min på kino med noen venner av han. Vi så law abiding citizen. Bra film Det har blitt mye kinoturer i det siste. Og det er veldig koselig. Så zombieland for en ukes tid siden også. Og skal på kino med jobben om en uke. Og igjen 3. desember. Neste gang skal jeg ha popcorn!! Blir ikke noe i dag. Vi ser hverandre ikke før rundt midnatt, og da er det for sent. Da må vi sove. Så vi utsatte det til i morgen. Det bør vel gå bra. Skal til ei venninne i kveld. Lage julekort. Gleder meg Og jeg har fått lønn i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. november 2009 #429 Del Skrevet 12. november 2009 Julekortlaging hørtes koselig ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 12. november 2009 Forfatter #430 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg har hørt på julemusikk i dag også Prøver å komme i julestemning. Jeg skal pynte 29 november. Setter opp juletreet da også jeg. vi har ikke så mye julepynt, og jeg syntes det er litt teit å vente til lille julaften med treet når man har plastikk Er veldig fristet til å regne litt og finne ut når jeg skal ha eggløsning Men leste i noens bok at det var kluss i syklusen etter at vitex var avsluttet også, så denne syklusen blir vel kanskje lang den også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 12. november 2009 #431 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg har hørt på julemusikk i dag også Prøver å komme i julestemning. Jeg skal pynte 29 november. Setter opp juletreet da også jeg. vi har ikke så mye julepynt, og jeg syntes det er litt teit å vente til lille julaften med treet når man har plastikk Er veldig fristet til å regne litt og finne ut når jeg skal ha eggløsning Men leste i noens bok at det var kluss i syklusen etter at vitex var avsluttet også, så denne syklusen blir vel kanskje lang den også Jeg har funnet ut at jeg mest sannsynlig ikke har fått tilbake EL etter pilleslutt.. Enten det eller så blir denne syklusen over 40 dager lang.. Har visst tolket EL testene feil og regnet teststrekene som positive selv om de ikke er like sterke som kontrollstreke. Så her i gård'n går det veldig sakte og virker som jeg ikke trenger bekymre meg for unnskyldninger og alkohol i nærmeste fremtid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 12. november 2009 Forfatter #432 Del Skrevet 12. november 2009 Så kjedelig da, Dine Det kan jo ta litt tid å få syklusen igang igjen. Ikke så lett med sånne streker. Men den må være like sterk eller sterkere ja. Jeg har alltid lurt på hvorfor man får mensen hvis man ikke har EL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 12. november 2009 #433 Del Skrevet 12. november 2009 Skikkelig nedtur ja.. Men mensen kommer vel uansett pga utskillinger og at kroppen skal rense seg.. Men eggene vil jo ikke være der da.. Synes det er totalt unødvendig å få mensen om det ikke skal ha vært eggløsning! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 13. november 2009 Forfatter #434 Del Skrevet 13. november 2009 Vi skal i kveld Jeg tror jeg må regne ut når sånn ca jeg skal ha EL jeg Nei!!! Skal ikke gjøre det! Uff, ikke lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 13. november 2009 #435 Del Skrevet 13. november 2009 hehe, vet ikke om jeg orker mer ( ) jeg nå.... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 14. november 2009 Forfatter #436 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg lurer på om jeg har EL i disse dager. Tittet litt på kalenderen i går, og så at vi hadde sex 6, 8, 10 og 13 november. Og vi ventet til mensen var ferdig, så jeg tror jeg fikk mensen ca 1-2 november. Har pleid å ha EL på dag 12. Jeg kjente også bittelitt stikninger i går. Men vet ikke om det var EL. Mannen min er sååå klar for å få barn :rødme: Og fortvilet over at det ikke går. Gleder meg sånn til å fortelle han det, når det endelig klaffer Tenkte jeg skulle bestille legetime for å ta sånn celleprøve av livmoren for å sjekke etter livmorkreft eller hva det er. Fikk brev i posten om det, men har ikke gjort det enda. men legekontoret her er så teit, man kan ikke bestille timer. Alle timer blir tatt på sparket Så jeg må sende sms kvelden før jeg vil ha time, så får jeg dagen etterpå. Det er vel sikkert praktisk å ha det slik også, men for min del ville jeg gjerne fått en time noen dager eller uker på forhånd Liker å planlegge ting. Og hva gjør jeg oppe klokken 7 på en lørdag?? Jeg skal på jobb... Jeg jobber søren meg nesten hver eneste helg Men nå skal det bli slutt på det. Har fått 3 helger i løpet av 8 uker i turnusen min nå, men så blir det juleturnus snart, og da blir det annerledes, og så starter vi i ny turnus på nyåret Men inntil videre er dette den siste helgen på en liten stund Uff, svigerfaren min har fått hissig kreft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 14. november 2009 #437 Del Skrevet 14. november 2009 Uffameg, kreft er trist! Er det mulighet for at han blir frisk? Er jo noen som blir friske av det igjen.. Stakkars mannen din og hans familie også... Dere får støtte hverandre og være der for hverandre fremover, det blir nok sikkert tøft.. Så tungvint med legen din.. Jeg liker også å planlegge, også fordi jeg jobber hver dag. Det bør vel være noen mulighet for å få avtalt time? Jobber mange helger jeg også, har fast annenhver lørdag, så den er kjip. Jobbet idag jeg også og var oppe litt etter deg. Nå lager mannen middag (entrecot, nam nam), mens jeg ligger med bena opp Ha en kjempe flott lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 14. november 2009 Forfatter #438 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Mannen min lager også biff til oss nå Men jeg ligger ikke med bena opp da Men kanskje jeg gjør det senere i kveld Forferdelig med svigerfaren min... Det er bare stefaren til mannen min, og de har bare vært gift i ca 5 år, så han har ikke så nært forhold til han. Men jeg liker han veldig godt!! Det KAN jo hende det ordner seg, men det ser mørkt ut, dessverre. Det startet med hudkreft, og har muligens spredd seg til lungene nå. Jeg skal kose meg med mannen min i kveld :rødme: Vi skal spise god mat, godteri, se på tv God helg til alle som er innom Endret 14. november 2009 av Pupsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 14. november 2009 #439 Del Skrevet 14. november 2009 Håper dere koser dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 14. november 2009 Forfatter #440 Del Skrevet 14. november 2009 Det gjør vi Takk, Cypress Mannen drakk og ble skikkelig teit, og jeg begynte å bli irritert. Så da fant vi ut at jeg burde drikke litt også, og nå er alt bare fint og flott og morsomt Hihihi.... Vi skal steke pizza nå, og hører på julemusikk på spotify. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå