Gå til innhold

Pupsi skal ha baby

Pupsilure

Anbefalte innlegg

Å, herregud, så teit jeg er :dåne: Oppdaget nå at det var en EL test..... Den jeg fikk utslag på. Det står bare one step test, og jeg trodde det var hcg, så var det lh.

Ok, jeg er IKKE gravid. Og lurer på hvor tanta blir av!

:sur: :sur: :sur: :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fy søren, så dyre testene er på apoteket :hakeslepp: Jeg gav 160 kroner for en test.

Ettersom jeg ikke er gravid, så kommer jeg nok til å trenge flere tester fremover, så jeg lette litt på eBay, og fant disse Kjøpte dem, og det ble 85 kr for to tester inkludert frakt. Og det er akkurat samme test som jeg kjøpte på apoteket, bare med engelsk tekst. Syntes det er godt å ha en digital test liggende. :jepp: Orker ikke å dra ut så tidlig, og stresse rundt sånn en gang til :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da!! Ble mye styr på deg denne morningen?? :dåne: Teite testen som var av feil type!! :ler:

Dumt at det ikke var positivt utslag på CB da....! :grine:

:hug:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er Vitex'n som gjør at TR er forsinket, men ikke godt å si.. Kan være stress i hverdagen eller andre ting. Hos meg hoppa TR rett og slett over en gang - det var i forbindelse med at vi skulle flytte og at jeg hadde fått inkalling til første samtale på Ullevål. Gyn. på Ullevål sa at det godt kunne være grunnen til at TR ikke hadde kommet... To dager etter at jeg hadde vært på Ullevål til samtale kom TR. Da hadde "hu" vært borte i 40 dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når kan jeg forvente å få EL igjen nå da? Når alt er i ubalanse :sjenert:

Merker at det ikke frister så veldig å ta vitex. Alt har jo vært helt stabilt og fint siden jeg sluttet på p-ring i desember. :sur:

Men alle smertene jeg kjente 24 oktober kan jo kanskje ha vært en utsatt EL? Og da er det for tidlig for mensen.

Æsj, jeg vet ikke. Og ikke kan jeg bestille massasjen min heller, for jeg skulle jo gjøre det når jeg så blod :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig!!! Kanskje du rett og slett bør slutte på Vitex.. At den ikke er positiv for deg og du har en fin syklus uten :).. Hm.

Jeg har fått min først positive EL test idag.. Så da krysser vi fingrene for at Vitex har gjort syklusen min kortere og at kanskje vi kan klare det denne PP :)

Krysser alt vi har av fingre og tær for at du faktisk er gravid (men at den viser negativ av en eller annen merkelig grunn) og at jeg blir det fordi jeg har EL denne måneden.. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, det er så kjedlig når ikke noe fungerer som det skal :kjefte:

Men; jeg brukte også p-ring og var rett inn i regelmessig syklus og vanlige blødninger da jeg sluttet med den...trodde jeg.. Men da jeg var på GU fortalte hun at virkningen av p-ring (NuvaRing) kan virke i opptil 6 mnd etter at man slutter med den. Og etter 5 mnd, begynte mine sykluser å tulle med meg..de varierte fra 26 til 36 dager... Og det var veldig frusterende.. Og blødningene de første mnd mine var korte og de forandret seg også etter 5te mnd. Kanskje det er noe sånt med deg også??

Hvor lenge har du brukt vitex? Hos oss klaffet det 2 mnd jeg brukte vitex. Da hadde vi prøvd i 11 mnd....

:klemmer:

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det, Dine, og krysser fingrene for deg også :)

Tror nok jeg slutter på vitexen, ja.....

Jeg sluttet på p-ringen for 10 mnd siden, så den er nok helt ute av kroppen nå, LilleEkorn :sjenert:

Jeg vil så gjerne at det skal klaffe snart!!! :sur: :sur:

Jeg er i dritthumør i dag. Er blitt beordret på jobb. Og skal være våken nattevakt i natt. Jeg skulle på fest, og jeg hadde fri :sur: Har byttet bort helgen min, og så blir jeg beordret. Ikke får jeg overtidsbetaling for det heller. Og jeg har full uke neste uke. Skal be om å få slippe en dag i neste uke. Aaaaargggggg............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedlig at du må jobbe når du hadde planer, skjønner at du blir sint og lei, så jeg sender deg masse :klemmer:

..ja, virkningen av nuvaringen burde jo være ute av kroppen din nå, krysser fingrene for dere vennen :hug: Det burde være deres tur snart!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God grunn til å være i dritthumør! Var det den du byttet med som ikke kunne jobbe? Betyr dette at du må jobbe både denne helgen og den du byttet til deg? Uansett utrolig irriterende.

Har du testet i dag? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det var ikke hun jeg byttet med, da hadde jeg ikke blitt sint :) De fikk ikke tak i noen til natta, for nattevakten var syk, tror hun var dårlig etter vaksinen, så da måtte de beordre.

Jeg har ikke testet noe mer. Skal ikke gjøre det heller. Klart svar fra digital-testen: IKKE GRAVID. men jeg har sluttet på vitex. Sluttet visst på folat i samma slengen :fnise: Pleier å ta det sammen. Får huske å ta folat da, selv om det ikke ser ut til at jeg trenger det :roll:

Takk for klemmene og kryssingen, LilleEkorn :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg at tanta har kommet! Så litt utvannet blod i stad, og regner med at det kommer for fullt i løpet av dagen. Dvs at det ikke klaffet i PP5 heller :sukk: Hvorfor tar det så lang tid? :sjenert:

Jeg har ikke tatt vitex siden i forigårs. Det MÅ være vitex som har tulla med meg. jeg har lest litt rundtomkring på engelske forumer om vitex, og noen tar det kun fra IKM til EL. Kanskje jeg skulle begynt med det :klø: Vil jo gjerne bruke opp boksen min.

Ellers tror jeg at jeg ikke lager noen ny ticker. Har jo ikke peiling på når EL og IKM er. Og er litt sur for at det tar så lang tid. Tror jeg gir litt faen denne syklusen, og bare tar det som det kommer. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, litt kjedelig at TR kom, men siden du testa "ikke gravid", så er det vel kanskje greit å bare komme i gang med neste PP, og forhåpentligvis få syklusen tilbake til normalen!

Ikke så lett for deg å beregne EL for neste PP, så jeg forstår at du dropper Ticker og gir litt faen. Kanskje det er det som skal til! Og nå kan du unne deg masasje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj for noen dager :sur: Er nok drit kjipt å bli beordret, ihvertfall når du hadde planer og full uke neste uke. Får dere ikke overtidsbetalt? :klø: Man skal jo ha det vis man jbber mer enn 100%?

Jeg tror at det kommer en baby-pupsi når den tid er inne jeg.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig Pupsi! Men nå har den hvertfall kommet og du kan glede deg til ny PP :) Vet det er liten trøst, men skal ikke alltid være like lett... :klem:

Dette går bra og jeg tror absolutt en liten babypupsi kommer når du får slappet litt av og roet ned kroppen (kanskje etter massasjen...);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Pupsi,

Så kjedelig med ekstra jobbing i helgen og TR :sukk: Kan ikke annet enn å gi deg en stor :klem: og krysse alt jeg kan for at det snart er din tur :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk, dere :klemmer: Så hyggelig å komme inn her :rødme:

Jeg tror ikke tanta kom skikkelig allikevel. Det lille som kom var såppas blankt at det ikke er spotting engang. Trodde det skulle komme mer, men det gjorde det ikke. Men det spiller inge rolle. Jeg driter i hele :heks: og :sengekos: og :gravid:

Nå har vi prøvd 5 ganger som det ikke har fungert. Det var mer enn jeg hadde trodd. Men det er jo helt normalt.

Ganske frustrerende. Men vi får bare se hva som skjer. :sukk: Skal prøve å ikke være så mye her inne fremover.

Nå skal jeg på kurs :vinke:

Endret av Pupsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått mensen for fullt! Selvfølgelig hadde jeg hvit bukse på, og ja, det kom en liten flekk på den :fnise: Tror ikke at noen kan ha sett det.

Det er snøkaos her!

Jeg skal på trening kl 19. Skal trene pilates. Nå er det vel 2-3 uker siden jeg har vært på trening :flau: Slem Pupsi..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...