Pupsilure Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #361 Del Skrevet 29. oktober 2009 Negativ test :sur: Jeg er IKKE gravid. Nå syntes jeg tanta kan komme snart.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 29. oktober 2009 #362 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Buuuuuh! Dumme testen! Endret 29. oktober 2009 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 29. oktober 2009 #363 Del Skrevet 29. oktober 2009 Så kjedelig!! Dumme tanta som ikke dukker opp! Sånn var det for meg forrige syklus. Tanta kom aldri og det gikk vel og lenge over 30 dager.. Negative tester i fleng og så plutselig dukket tanta opp på dag 37. Håper Vitex stabiliserer syklusen hos meg også.. Kan man altså spare på morgenurinen og teste senere på dagen? Tenkte at det da kanskje ikke funket? Hvordan oppbevarer du den? (Står nemlig på mine strips-tester at den ikke skal være for kald - som dermed utelukker kjøleskapet..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #364 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg hadde den bare stående på badeti en times tid. Har aldri gjort det før, men regner med at det er ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 29. oktober 2009 #365 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hei Pupsi, Takk for hilsen i boken min På tide jeg etterlater meg spor i din dagbok også, har jo vært innom her flere ganger å tittet uten å hilse på Ser vi begge giftet oss i Juni og har prøvd like lenge. Håper du snart lykkes med en liten spire du også. Krysser fingrene alt jeg kan for at det snart er din tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #366 Del Skrevet 29. oktober 2009 Tusen takk, Rosa Mensen har enda ikke kommet Har vært innom tanken om at den er utsatt fordi jeg tenker på det. Men det har jeg jo gjort før også. Gått å ventet og sjekket ofte når det nærmer seg IKM. Uten at den har blitt forskjøvet. Har egentlig ingen tro på at det har utsatt den. Men tror kanskje litt mer på at vitex har forlenget syklusen min, for jeg kjente EL-smerter veldig sent. Det vil jo bety at IKM ikke har vært enda, og at det fortsatt er en sjanse for at det har klaffet. Men da lurer jeg veldig på all den murringen jeg hadde for to dager siden :klø: Pleier aldri å ha noe sånt flere dager før mensen. Håper selvfølgelig at testene mine har blitt skadet under frakten, eller at jeg har blitt lurt og at de ikke fungerer Men det er nok heller usannsynlig. Nå skal jeg sjekke boka mi for når jeg kjente EL. Veldig lurt å ha en prøvedagbok, altså :jepp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #367 Del Skrevet 29. oktober 2009 Egentlig skulle jeg hatt EL ca 19. 19. skrev jeg i boken at EL hadde vært sen, men den skulle jo komme omtrent 19. så skjønner ikke helt hva jeg mente med det :klø: Og 24. skrev jeg at jeg hadde skikkelig mye stikkninger. Jeg tror jeg hadde EL 24. Jeg merket også mye ubehag 18. Så det er ikke godt å si hva som skjedde da. Hvis jeg hadde EL 24. når skal jeg få mensen da? Er det 14 dager det skal gå mellom EL og IKM? Da blir det rundt 6. november da. det er jo lenge til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 29. oktober 2009 #368 Del Skrevet 29. oktober 2009 Kanskje et tips å begynne å tempe? Da fikk jeg endelig oversikt over syklusen min Da slipper man å se masse negative tester også, siden man kan lese av på kurven om TR kommer eller ikke Jeg syntes iallefall det var veldig godt å se at jeg hadde EL, og det var ikke noe stress heller å tempe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #369 Del Skrevet 29. oktober 2009 grunnen til at jeg ikke temper er fordi det er stress Jeg jobber turnus, og kan ikke tempe på fast klokkeslett. Nå kan jeg ikke så mye om temping heller, så hvis noen kunne fortalt meg litt hvordan de gjør det, så kanskje jeg ikke syntes det høres så stress ut allikevel? Jeg kjøpte termometer med 2 desimaler for en stund siden, men har ikke brukt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 29. oktober 2009 #370 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Jeg synes iallefall det var mer stressende å ikke vite om jeg hadde hatt El, eller hvor lang lutealfase jeg hadde osv. Om du jobber turnus så er ikke det et kjmpestort problem, det er klart at du får ikke et like bastant mønster som om du temper til samme tid hver dag, men jeg vil tro det blir godt nok. Du kan lese om temnping på www.pernille.info og på www.fertilityfriend.com, anbefaler virkelig å bruke fertilityfriend.com sine tempesjemaer, for der kan du legge inn hvilke dager dere har sex, legge inn hvilke symptomer du kjenner, og FF vil vise deg de dagene dere bør ha sex og hvilken dag IKM er. Du kan jo prøve å se om det er noe for deg? ...,og trenger du mer tips så er det bare å sende meg en PM Endret 29. oktober 2009 av LilleEkorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #371 Del Skrevet 30. oktober 2009 Takk, LilleEkorn Hvis det ikke har klaffet denne gangen, så tror jeg at jeg forsøker temping og hostesaft neste. Jeg har fortsatt ikke fått besøk!! Nå hadde jeg nesten glemt at jeg venter på det Skulle vært nesten ferdig med besøket jeg nå. Jeg blør bare 2-3 dager. Jeg merker at jeg bare går å venter på neste EL Men det kan jo hende at det bor en liten spire der inne. Jeg får ta en test i morgen hvis det ikke skjer noe innen da. Tok ingen i dag. Jeg har forresten tatt influensavaksinen i dag. Hadde ikke så veldig lyst, men jeg følte et press fra jobben. Er spent på om jeg blir dårlig iløpet av de neste døgnene. Er ganske øm i armen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 30. oktober 2009 #372 Del Skrevet 30. oktober 2009 God helg! Så rart at ikke TR har kommet enda - håper jo selvfølgelig det er pga at en liten spire har slått rot! Spiser Vitex jeg også, men det har heldigvis ikke gjort noe med sykluslengden min, og nå har jeg begynt å tempet også + hostesaft og grapefruktjucie. Skikkelig "hard-core" prøver denne PP'n! Blir spennende å titte innom dagboka di i dagene fremover!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #373 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hvor lenge har du tatt vitex, Phobaeticus? Jeg hadde ikke forventet at den skulle virke sååå raskt! Og jeg trodde egentlig ikke at den skulle gjøre så mye for meg heller, for jeg har en regelmessig og fin syklus. Med utslag på EL tester rundt dag 12. Men vitex mener kanskje at 25-26 dager er litt for kort Jeg kommer nok også til å tempe/hostesaft hvis det ikke har klaffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 30. oktober 2009 #374 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hei. Jeg tok første Vitex pilla 3.oktober. Har hatt regelmessige sykluser på 26 dager, men denne gangen kom TR på kvelden på dag 25 etter minimale antydninger til korsryggsmurring. Så jeg tror Vitex fjernet all PMS. Ikke helt sikker på når jeg har EL, så håper CBFM'n gir meg PEAK signal denne PP og/eller at temperaturen stiger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 30. oktober 2009 #375 Del Skrevet 30. oktober 2009 De sier jo at det vil gå ca 3 måneder før Vitex har en effekt. ... ... ... ... SSPPIIIRREEEE! Kåm ånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #376 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg begynte vel 5. oktober. Ja, jeg hadde jo forventet at det skulle ta litt tid før den virket. Jeg tenker den har virket på et eller annet vis. Enten har jeg blitt gravid, eller så har den forlenget syklusen min Jeg har aldri hatt problemer med mensen, som jeg kan huske. Alltid vært veldig regelmessig. Så på en måte tenker jeg at jeg må være gravid. Men samtidig husker jeg den blenda-hvite testen min Og de skal være så følsomme. Den MÅ vel ha slått ut om det var hcg i urinen min. Og det må vel ha blitt produsert litt hcg når det er IKM :klø: :klø: :klø: Dette er nesten verre enn skyggestrek-syklusen min Kusinen min tok masse negative tester selv om hun var gravid, og fant det ikke ut før hun var 4 mnd på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #377 Del Skrevet 30. oktober 2009 Ok, jeg tester i morgen!!! Det verste som kan skje er at testen er helt hvit. Og da kan jeg nesten ikke leve i håpet lenger. Da er jeg 3 dager over IKM. Og er jeg ikke gravid, skal jeg vurdere å slutte på vitex. Jeg vil ikke ha lengre sykluser. Jeg syntes det er så fælt å se på testen, og holde den opp mot lyset, og se på den fra alle vinkler, for å prøve å se en svak svak strek. Og så er det ingenting der. Noen ganger later jeg litt som jeg ser en. Ser for meg hvordan den ville sett ut, og tenker på hvordan jeg ville reagert Uff, jeg føler ikke for å teste Men jeg tror jeg må. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #378 Del Skrevet 30. oktober 2009 Nå er det natta. Mannen har drukket fredagspils på jobben, og han som pleier å drikke mest er syk med svineinfluensa, så resten av gutta måtte drikke alt alene De får masse øl på jobben hver fredag Veldig fin arbeidsplass. Men mannen er altfor full nå Nå har jeg beordret han i seng. Og får legge meg jeg også. Er sliten i ørene Håper dere er her for å trøste meg i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 31. oktober 2009 #379 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hei Pupsi Er her for å trøste deg jeg Har du våknet og testet enda? Hvis det er vitex'en som har forlenget syklusen din, så kan du jo bare slutte.. Jeg tror vitex har fjernet mensensmertene mine, fordi forrige gang jeg hadde mensen så hadde jeg ikke særlig med smerter og det pleier jeg å ha. Så får jeg håpe at den også korter ned på syklusedagene. I ditt tilfelle satser vi på at du er gravid og at du må holde deg unna vinglasset i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #380 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hmmmmmmm.... :klø: Jeg har sovet dårlig i natt pga vaksinen. Har så vondt i overarmen at jeg ikke kunne ligge slik jeg pleier. Bestemte meg for å stå opp kl 8.30. Tisset i den vanlige koppen. Dyppet testen og ventet. Helt hvit. Ingen antydning til strek. Ble litt sur, og åpnet skuffen og fant en test av en annen type, wondfo. Og den fikk strek men svak. Tror ikke det er skyggestrek, for jeg ser den fra alle vinkler. Den kom frem på bilder også. Kan legge ut etterpå. Jeg satt meg i bilen og kjørte til apoteket. Det var selvfølgelig stengt. Jeg kjørte til neste apotek. Også stengt Så ventet jeg til det ene åpnet. Kjøpte en clearblue digital med ukesindikator. Og den lyste mot meg: IKKE GRAVID..... :grine: Hva skjer??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå