Gå til innhold

Pupsi skal ha baby

Pupsilure

Anbefalte innlegg

Heei pupsi :kose:

Kjipt å krangle og kjipt med sur mail fra ledelsen. Er bra du fikk snakket med mannen da :) Og du må slutte å overjobbe! Er ikke bra å bli så sliten i en så ung alder. HAr du testet deg no? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært kjempeoppblåst, og hatt mye ubehag i magen i dag. Ikke sett noe rødt enda. Var også litt kvalm i stad :sjenert: Men tror ikke jeg er gravid. Testet nå nettopp, men det var jo ikke morgenurin. Den var selvfølgelig negativ :sur:

:heks: kommer nok imorgen :)

Endret av Pupsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her er kjempespennende!!!! Jeg håper virkelig dere har klart det denne gangen :)

Det er skikkelig nervepirrende å se hvor fort det går og når det skjer, sant? Det at vi begge var gravide og tok abort da vi var 17 gjør jo at vi vet at hvertfall vi kan bli gravide, men jeg er kjempe redd for at jeg og mannen min ikke kan bli gravide sammen..

Alt ordner seg for snille jenter :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det ordner seg :rødme: Ja, jeg ble jo gravid uten at jeg prøvde engang, så hadde jo håpet at det ville gå like raskt denne gangen :sjenert: mannen er sikker på at gutta hans ikke kan svømme :sukk: Men det er jo normalt at det tar tid, så alt er nok i orden. Men vi får se.

Jeg angrer på at jeg testet i stad. Føler meg ganske sikker på at jeg ikke er gravid, for testene mine er de mest sensitive du finner. Men jeg har jo kort lutealfase da, så det tar kanskje litt lenger tid for meg å skille ut hcg :klø:

Jeg var litt småkvalm nå nettopp også. Mannen syntes det var fint :)

Jeg får ikke gjort noe mer enn å teste i morgen/vente på :heks: Oppdaterer så raskt jeg ser noe :nigo:

Hyggelig å høre at du syntes det er spennende, Dine :) Vil det skal klaffe for oss begge denne gangen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og kommer tanta, så kan du jo glede deg over et deilig opphold hos massøren! :strix:

Ikke sant :Nikke: Kanskje jeg spør om de har tid allerede i morgen, etter jobb :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper virkelig det skjer for oss begge denne gangen ;) Nå har jo ikke vi prøvd like lenge som dere da, men det orker vi ikke heller, så vi blir gravide denne gangen :fnise: Det er det som er drømmen hvertfall... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke noe blod :sjenert: Pleide å ha 25 dagers syklus, og dette er den 25. dagen. Men forrige gang hadde jeg 26 dager.

Jeg har mye murringer, og jeg tenker at dersom jeg er gravid ville jeg vel ikke hatt så mye murringer akkurat nå. Nei, jeg vet ikke jeg. Men syntes det er veldig spennende med IKM da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke noe blod :sjenert: Pleide å ha 25 dagers syklus, og dette er den 25. dagen. Men forrige gang hadde jeg 26 dager.

Jeg har mye murringer, og jeg tenker at dersom jeg er gravid ville jeg vel ikke hatt så mye murringer akkurat nå. Nei, jeg vet ikke jeg. Men syntes det er veldig spennende med IKM da :jepp:

Så spennende da :popcorn:

Angående murringer, så hadde jeg mye murringer selv før IKM, men var gravid likevell. Trodde selv at det var mensen som kom snart, så trenger ikke nødvendigvis å bety at du får tanta.

Håper på positiv test snart :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen viste negativt, men ingen :heks::sukk:

Vitex har sikkert gjort syklusen min lenger. Jeg merket EL ved et senere tidspunkt også. Tror hvertfall at jeg gjorde det. Så da kommer vel tanta senere. Eventuelt kommer ikke :lur: Men da er det sikkert for tidlig å teste.

Her lever man i håpet helt til man ser blod på papiret :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Ja, samme her - lever i håpet til det er rødt på papiret!

Blir spennende å følge med på om TR dukker opp.. TR stay away!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke noe blod :danse:

Men jeg har den negative testen fra i dag tidlig friskt i minnet. :sukk:

Jeg droppet yoga og kjøpte sjokolade. Slem Pupsi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her er jo skikkelig nervepirrende!!!! :fnise:

Er kjempespent på dine vegne og satser på en liten spire som sitter :) Om Vitex har gjort syklusen lenger, så kan det jo faktisk være at disse murringene kommer pga graviditet.. Krysser fingrene for det hvertfall ;)

Jeg håper isåfall at Vitex'en har gjort syklusen min kortere.. Ikke 36 dager. Det er 10 dager lenger enn deg (nå). Herlighet! Altfor lang tid til å :sengekos: rundt EL :gjeiper:

Kanskje ikveld..... :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vitex skal jo stabilisere syklusen så :) Men hadde ikke forventet at den skulle fungere så raskt.

Fortsatt ikke noe blod. De verste murringene har gitt seg. Kjenner ikke noe særlig. Kanskje ingenting. Hadde et lite innslag av kvalme istad også, men det kan ha vært hva som helst. Ikke var det så ille heller. Kan ha vært innbilning også. Ikke godt å si i disse dager :fnise:

Jeg gjetter at jeg får besøk iløpet av natta :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen tante iløpet av natta :klø:

Men jeg tør ikke teste... Testet jo i går morges, og den var negativ. Og jeg har jo så følsomme tester. Vi har 5 hcg naturlig i kroppen fra før, tilogmed menn. Og testene mine slår ut på 10. Det vanlige er å slå ut på 25. Med mine tester kan man muligens få falsk positiv. Og den vil nok vise det så fort det er den minste økning i hcg. Når den da var negativ i går morges, tenker jeg at det ikke er håp.

Men jeg har spart på morgenurinen da, så jeg kan teste. Vet bare ikke om jeg tør. :sjenert: Hvis den da er negativ, så må jeg bare godta at jeg ikke er gravid. Noe annet ville vært naturstridig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble nødt til å telle dager, siden tickeren min sier at jeg er på dag 26. Men jeg er på dag 27, altså :nigo: Skulle ønske jeg fant ticker som var stilt etter norsk tid.

Da jeg sluttet med p-ring i desember, var syklusene på ca 24 dager. En måned var det 22 dager også. Så ble det ganske stabilt på 25 dager etterhvert. Og de to siste gangene har det vært ca 26 dager. Men nå er vi altså på den 27. dagen. Det kan være vitex sin skyld. Jeg har brukt vitex i en hel syklus nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...