Gaupa Skrevet 17. oktober 2009 #301 Del Skrevet 17. oktober 2009 hehe, fikk et teit bilde i hodet mitt når du forklarte hva du gjør nå. Er akkurat likedan selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #302 Del Skrevet 18. oktober 2009 hehe, fikk et teit bilde i hodet mitt når du forklarte hva du gjør nå. Er akkurat likedan selv Hahaha, man trenger kanskje ikke fortelle alt heller Men jeg syntes det er litt greit å registrere i boken når vi sånn i tilfelle det klaffer, og jeg lurer på hvilken gang som gjorde utslaget, så kan jeg lese tilbake, og vite hvilke dager vi Og mannen er så snill og henter laptopen til meg :rødme: Han er så opptatt av at jeg må ligge, selv om jeg selv ville gå ut i stua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 18. oktober 2009 #303 Del Skrevet 18. oktober 2009 Så søt en mann du har Men er enig i deg at boken er en fint sted for å skrive ned slike ting. På den måten har man bedre oversikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 18. oktober 2009 #304 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hehe, viktig å ikke la dråpene renne ut nei Tidig Fin bil da, den så stor ut. Ikke noe konebil der der? :klø: Min er myyyye mindre, og det er konebil Eller mamma sin bil, som jeg bruker ofte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #305 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ja, den er stor! Familiebil da Med plass til maaange barn Er 7 seter vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #306 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hadde nok EL i går, merket mye ubehag, men det var litt annerledes enn vanlig. Kanskje pga vitex. igjen i kveld da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 19. oktober 2009 #307 Del Skrevet 19. oktober 2009 Heia EL! Håper det klaffer for dere denne PP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #308 Del Skrevet 19. oktober 2009 Heia EL! Håper det klaffer for dere denne PP! Tusen takk Jeg heier på svømmerne :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 19. oktober 2009 #309 Del Skrevet 19. oktober 2009 Spennende å følge med Ekstra spennende nå som det er EL dager og den lille pupsien blir til nå... :rødme: Krysser fingrene for at det går bra for dere denne runden!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 19. oktober 2009 #310 Del Skrevet 19. oktober 2009 Heier på svømmerne slik at de finner rette veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #311 Del Skrevet 20. oktober 2009 Takk dere Vi i kveld Mannen reiser på seminar i morgen, og da ser jeg han ikke på noen dager. Har ikke tatt EL test, men EL bør nok ha vært, så mannen får få lov å reise bort da Hvis smertene mine stemmer med EL, så kom den litt sent denne syklusen. Kanskje vitex stabiliserer syklusen min. Den var jo litt kort fra før. Jaja, det blir spennende å se i slutten av mnd. Nå har vi jo prøvd 4 PP uten å lykkes, så sjansene øker jo for hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #312 Del Skrevet 21. oktober 2009 Mannen har reist bort, og jeg er alene hjemme. Litt godt å være alene også. Slipper å holde det så ryddig, og kan savne han litt :rødme: Jeg har mer enn nok å styre med de nærmeste dagene. Jobber så mye. Skal jobbe i kveld, og to jobber i morgen, og jobb + være sammen med venninne på fredag. Lørdag morgen skal jeg bare slappe av, og så kommer muffinsen min hjem på lørdag kveld. Den tickeren stemmer ikke alltid tror jeg. Jeg tror det blir litt kluss, siden det er tidsforskjell i usa. Og at bildet ikke skifter ved midnatt, men en eller annen gang i løpet av døgnet. Uansett så er det visst testing om ca en uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. oktober 2009 #313 Del Skrevet 21. oktober 2009 Spennende å følge med... Fikk tanta på besøk i går, så nå kan jeg og mannen prøve for fullt fremover. Har visst EL 11.11 i følge babyverden. Får teste litt fremover.. Slitsomt med alt det her og vi har ikke begynt å prøve i EL-tiden engang.. hehe Krysser virkelig fingrene for dere altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 22. oktober 2009 #314 Del Skrevet 22. oktober 2009 Er alltid godt å være aleine, og kjempe deilig å kjenne på følelsen av å savne gutten sin. Men guuuu så herlig det er når de kommer hjem igjen! Er han på jobb tur eller hur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #315 Del Skrevet 22. oktober 2009 Er alltid godt å være aleine, og kjempe deilig å kjenne på følelsen av å savne gutten sin. Men guuuu så herlig det er når de kommer hjem igjen! Er han på jobb tur eller hur? Ja, han er på seminar med jobben Rart å være alene. Men er ikke så mye hjemme. Har så mange baller i luften hele tiden, og ikke tid til å slappe av hjemme Men i helgen har jeg fri!! Skulle egentlig ha fri i morgen, men jeg har tatt ekstravakt. Og skal til ei venninne rett etterpå og hjelpe henne med å bake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #316 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg har skjønt at symptomer ikke trenger å bety graviditet, men for noen smerter jeg har i magen. Skjønner ikke hvordan det kan være normalt. Det er så mye stikninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 24. oktober 2009 #317 Del Skrevet 24. oktober 2009 Æsj, håper stikkingene gir seg! Jeg vil så gjerne at du skal bligravid, da hadde jeg blitt så gla!! Gleder meg til det, det skjer snart Og jeg tror du får en søt liten jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #318 Del Skrevet 24. oktober 2009 Takk TittTitt Jeg håper jeg blir gravid snart, men det kan ta tid Mannen min sier at jeg har en så stressende hverdag, og så mye å gjøre hele tiden at kroppen min skjønner at det ikke ville passet å bli gravid nå, og at jeg derfor ikke blir det. Jeg vet ikke om jeg tror på at det kan være tilfellet. Jeg syntes hvertfall ikke at jeg stresser med å bli gravid. Jeg tenker ikke på det hver dag. Og dagen min er på ingen måte ødelagt om jeg får mensen. Men jeg stresser nok litt sånn generelt. Jeg jobber mye Jeg har allerede tjent ca 100 000 mer enn årslønnen min, og det er to lønninger igjen. Det sier litt Jeg bør nok ikke ta på meg så mye. Bør ta det mer med ro, og prioritere morsomme ting. Jeg har bestemt at den dagen jeg får mensen, så skal jeg bestille time til massasje, så har jeg noe å glede meg til Det blir en hyggelig overraskelse til meg selv Så om ca 5 dager tenker jeg at jeg ringer til hudpleiesalongen på senteret og bestiller time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 24. oktober 2009 #319 Del Skrevet 24. oktober 2009 Eller du sitter perpleks på badet med en test som sier GRAVID! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #320 Del Skrevet 24. oktober 2009 Eller du sitter perpleks på badet med en test som sier GRAVID! Ja, tenk om jeg gjør det :rødme: Det KAN skje... Har tenkt tanken tusen ganger. Hva gjør jeg da, hvem sier jeg det til aller først osv. Men den dagen det faktisk skjer blir det nok annerledes enn "planlagt" Jeg er fristet til å teste jeg Det er jo for tidlig, men noe sier meg at jeg bør teste. Får prøve å la være. Det er jo ikke noe poeng i det enda. I morgen er det dag 23, og syklusen er 25-26 dager. IKM er ca tirsdag-onsdag. Litt for tidlig da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå