Pupsilure Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #221 Del Skrevet 3. oktober 2009 Så rart! :klø: Lurer på hvorfor sånt plutselig skjer Det hadde jo kanskje vært fint med litt lengre sykluser da, for den er bare på 25 dager, og det er litt lite mtp lutealfasen. Har lest at det kan være vanskelig for egget å feste seg på så kort tid. Men nå begynner jeg å ta vitex om noen dager, og den skulle vel hjelpe mot spotting også tror jeg. Har ikke lest så mye om den enda, bare hørt at den skal være bra Ellers har det ikke kommet en dråpe blod eller spotting siden kl 16 i dag. Men jeg er skikkelig humørsyk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 3. oktober 2009 #222 Del Skrevet 3. oktober 2009 Har du tidligere brukt p-piller eller p-ring? For virkningen av de kan henge i ganske lenge... og da er det ofte slik at man går rett inn i stabile sykluser et par mnd, for deretter å oppleve at de blir både kortere eller lengre, og blødningene forandrer seg.. Får håpe vitex gjør susen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #223 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg har brukt p-ring i noen år. 5 kanskje. Men sluttet i desember. Og den har vært helt stabil siden. Men jeg kom på en ting; for en mnd siden var jeg jo i basseng på den 25. dagen og måtte vite om mensen kom, så jeg kunne putte inn en tampong, så jeg gravde litt rundt med en q-tips oppi der Og da kom det litt brunt blod på den. Jeg puttet så inn en tampong, og ble overrasket da den var nesten helt hvit noen timer senere. men dersom jeg ikke hadde gravd, så hadde nok spottingen holdt seg på plass, og kommet sammen med blodet dagen etter. Sånn ca det samme skjedde nå. Så syklusen min er nok ikke 25 dager lenger, men 26. Og det er jo fint, for 25 dager er litt lite syntes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 4. oktober 2009 #224 Del Skrevet 4. oktober 2009 Håper det klaffer snart for dere! Ikke lett å vite når man har eggløsning alltid.. Jeg har alltid hatt 28-30 dagers sykluser, og når jeg ble gravid første gang hadde jeg veldig tidlig el.. Så..., vet aldri :-) Vi er i 1. pp... spennende tider.. Og mye ventetid kan jeg se for meg, hvis det ikke klaffer med en gang.. Jeg er utålmodig allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #225 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har fått vitex i posten, og tatt den første kapselen i dag. På dag 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 5. oktober 2009 #226 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hva er det? ... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 5. oktober 2009 #227 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hva er dette chips med pizza smak? Noe nytt greier det? Har ikke sett den! Kordan går det? Er livet bra som mann og kone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. oktober 2009 #228 Del Skrevet 5. oktober 2009 Håper du har hell med Vitex!! Jeg tok det selv en periode uten å merke noen forskjell, men det kan jo hende du har mer virkning!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 5. oktober 2009 #229 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hva er dette chips med pizza smak? Noe nytt greier det? Har ikke sett den! Chips med smak av peppes pizza.. Tror den er ganske ny, ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #230 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hva er det? ... :gjeiper: Helsekost-kapsler som stabiliserer syklusen, og kanskje gjør deg lettere gravid. Det er en lang tråd om det på prøver-forumet. Spennende å se om det funker, selv om jeg uansett ikke vil vite om det var det som gjorde utslaget da Hva er dette chips med pizza smak? Noe nytt greier det? Har ikke sett den! Kordan går det? Er livet bra som mann og kone? Så den plutselig i matbutikken, og syntes det så spennende ut. Den var ganske god altså Livet som mann og kone er fantastisk Tenkte kanskje at du kunne gifte deg 12 juni 2011 Så har vi lik bryllupsdag alle tre :fnise: Håper du har hell med Vitex!! Jeg tok det selv en periode uten å merke noen forskjell, men det kan jo hende du har mer virkning!! Så du har sluttet med det ja. Den tråden var så innmari oppmuntrende. Jeg så jo på tickerene at de fleste som skrev at de hadde bestilt var gravide Jeg vet ikke helt om jeg tror på det, men det skader jo ikke. Var ikke så dyrt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. oktober 2009 #231 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det var egentlig ikke bevisst at jeg sluttet, jeg bare glemte det litt en periode på grunn av at jeg begynte på Pergo, og så startet jeg ikke igjen. Men kanskje jeg bare skal begynne igjen, det kan vel neppe skade. Jeg har jo en kvart av en boks igjen eller noe! Ja, den tråden (tror jeg vet hvilken du mener) er utrolig positiv, så skjønner godt at du gir det en sjanse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 5. oktober 2009 #232 Del Skrevet 5. oktober 2009 Tenkte kanskje at du kunne gifte deg 12 juni 2011 Så har vi lik bryllupsdag alle tre :fnise: Heianne, da må jo jeg finne en mann, eller gifte emg med skypert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 5. oktober 2009 #233 Del Skrevet 5. oktober 2009 Oi aldri hørt om. Håper det hjelper! Ååååååå denne ventetiden!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #234 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det var egentlig ikke bevisst at jeg sluttet, jeg bare glemte det litt en periode på grunn av at jeg begynte på Pergo, og så startet jeg ikke igjen. Men kanskje jeg bare skal begynne igjen, det kan vel neppe skade. Jeg har jo en kvart av en boks igjen eller noe! Ja, den tråden (tror jeg vet hvilken du mener) er utrolig positiv, så skjønner godt at du gir det en sjanse!! Ja, begynn igjen! Det kan vel ikke skade Heianne, da må jo jeg finne en mann, eller gifte emg med skypert Du har over et år på deg å finne en mann da Det bør du klare, søta Oi aldri hørt om. Håper det hjelper! Ååååååå denne ventetiden!... Ja, vi venter og venter, og når det endelig klaffer må vi vente enda lenger -------------------------- Nå har jeg shoppet litt Kjøpt en lilla skinnjakke, i kjempemykt og deilig skinn. Og en kosedress, og et fint skjerf Og en lipgloss og den nye rare maskaraen med en liten rund børste, ser ut som en ball. Blir spennende å prøve I morgen skal vi kanskje kjøpe bil Skal på bilauksjon sammen med pappa. Det blir spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. oktober 2009 #235 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jøss, som du shopper da! Lilla skinnjakke ble jeg litt nysgjerrig på merket jeg!! Si fra hvordan den rare mascaraen er!! Den har jeg lurt litt på nemlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 5. oktober 2009 #236 Del Skrevet 5. oktober 2009 Åja 2011, jeg var i 2010 Men da har jeg god tid å finne meg en mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 5. oktober 2009 #237 Del Skrevet 5. oktober 2009 :fnise: :fnise: Sant nok! Hva skal vi gjøre for å IKKE tenke sånn på det..? :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #238 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jøss, som du shopper da! Lilla skinnjakke ble jeg litt nysgjerrig på merket jeg!! Si fra hvordan den rare mascaraen er!! Den har jeg lurt litt på nemlig.. Skal se om jeg får tatt et bilde av jakka og lagt ut jeg Maskaraen var litt rar, men tror jeg liker den Men man må være forsiktig med den, det blir fort for mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #239 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg vurderer å ta meg en liten pause fra KG og laptopen min. Prøver på det stadig vekk, fordi jeg bruker ALTFOR mye tid her. Men klarer det ikke. Når jeg er hjemme er det nesten det eneste jeg gjør, sitte på dataen. Og jeg føler at jeg ikke har tid til andre ting, husarbeid, trening osv. :dåne: Jeg har ikke så mye å holde på med engang. Kunne med fordel ryddet litt i dokumenter og bilder på dataen, men gjør ikke det engang Jeg er innom KG, mailen min, facebook, nettaviser. Og det er egentlig det. Går innom de samme sidene mange ganger på en dag, og det er sjelden noe nytt. Jeg er liksom så redd for å gå glipp av noe, men istedenfor så går jeg glipp av andre ting. Jeg skulle ønske at jeg brukte dataen i ca 1-2 timer hver dag. Nå er det dessverre fra 5-14 timer hver dag. Det er helt sykt!! Tenk hva jeg kunne brukt den tiden til Men nå skal det sies at jeg ikke ser på TV (veldig lite). Og ikke bruker noe unødvendig tid på det. (det har jeg ikke tid til ) Hvis jeg kunne klart å løsrive meg fra dataen, så kanskje jeg klarer å ikke tenke på prøving også. Jeg har prøvd forskjellige tiltak før, f.eks å la mannen min ha koden til laptopen Eller å legge den på et litt utilgjengelig sted. Men det fungerer i noen få dager bare. Skal jeg prøve det igjen? Med mål om å klare det i en uke, først. Ok, jeg får lov å bruke dataen fra 17-19 i kveld :)Så nå må jeg gå........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 7. oktober 2009 #240 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hehe så søt du er Jeg og bruker for mye tid på dataen, og har aldri tid til noe annet, men så elsker jeg tv og Hva er den rare maskaraen du har kjøpt? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå