krillan Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 (endret) Er litt redd bryllupet skal bli for stivt. Har noen forslag til aktiviteter etter middagen som er morsomme eller romantiske? Eller aller helst begge deler Endret 28. juni 2009 av krillan
Jade Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Før du fyller opp med aktiviteter. Hvor mye tid har du mellom middag og "stengetid"? Husk at du skal ha fotografering, polynese, brudevals, dans, bryllupskakeskjæring, osv. Og så skal du ha tid til å snakke med alle gjestene dine også Jeg syns et bryllup med lite program er mindre stivt enn et bryllup med mye program.
LilleSiri Skrevet 29. juni 2009 #3 Skrevet 29. juni 2009 Vi giftet oss på lørdag og etter middagen var det mingling og dans, vi hadde det kjempekoselig og morsomt :rødme:
krillan Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2009 Jade: Ja må si at jeg er enig, det er det jeg tenkte og, men så har noen av gjestene spurt om det. Hintet at det kunne bli litt kjedelig og sånn. Vi begynner middagen kl 17, og den varer vell noen timer, så jeg tenker det samme som dere. Takk for svar LilleSiri: Gratulerer så masse! Hadde dere det kos? Takk for svar! Enig med dere
¤flicka¤ Skrevet 29. juni 2009 #5 Skrevet 29. juni 2009 Vi hadde ikke noe spesielt opplegg i bryllupet vårt, bortsett fra det vanlige (kaffe, kake, dans). Unntaket var et innslag fra en av gjestene, det varte i ca 10 minutter. Vår erfaring, ut i fra det gjestene fortalte, var at tiden fløy og at de følte det var akkurat nok av ting som skjedde. I en slik setting ønsker de fleste å få muligheten til å mingle litt rundt og prate med venner og kjente som man ikke akkurat møter hver dag. Det viktigste er å ikke ha for lang tid mellom middag og kaffe/kaker, ellers rekker folk å bli trøtte og da er det vanskeligere å få i gang stemningen igjen. Iallefall, jeg ville for enhver pris unngå aktiviteter som alle må være med på, for det er garantert ikke alle som vil, og det skal tross alt være en koselig kveld for alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå