Gjest Ida Martine : - ) Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Heisann! Jeg er ei jente på 15 år som har veldig lyst til å ta piercing i navlen! Vi skal til Oslo neste helg og tenkte jeg kunne ta det i samme slengen. Jeg har undersøkt noen steder på nettet der du kan ta piercing. Di stedene er Pinpoint Studio, Safari Bodyart Studion og Oslo Body-Art Studio. Er det noen av dere som har vært på noen av disse stedene? Eller ambefaler dere noen andre? Ikke vet jeg, så derfor spør jeg dere. Og er det veldig vondt? Jeg tåler det meste så tror det skal gå veldig bra. Og vet dere hvor gammel man må være? Jeg er 15 år, og mamma skal være med : - ) Takk for alle svar!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå