Gå til innhold

Piercing i navlen

Fremhevede innlegg

Gjest Ida Martine : - )
Skrevet

Heisann!

Jeg er ei jente på 15 år som har veldig lyst til å ta piercing i navlen!

Vi skal til Oslo neste helg og tenkte jeg kunne ta det i samme slengen.

Jeg har undersøkt noen steder på nettet der du kan ta piercing.

Di stedene er Pinpoint Studio, Safari Bodyart Studion og Oslo Body-Art Studio.

Er det noen av dere som har vært på noen av disse stedene? Eller ambefaler dere noen andre? Ikke vet jeg, så derfor spør jeg dere.

Og er det veldig vondt? Jeg tåler det meste så tror det skal gå veldig bra.

Og vet dere hvor gammel man må være? Jeg er 15 år, og mamma skal være med : - )

Takk for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Tror du har postet denne tråden på feil sted, men svarer allikevel, jeg. Trodde først du var 15 år og tenkte på om du ville ta piercing eller ei, pga du tenkte på hvordan det ville bli når du en gang blir gravid, lol.

Det er vel 16-års grense på å ta piercing, men har du mora di med deg kan du ta piercing når du er 5 om du vil. Så det skal nok gå bra.

Lykke til!

Skrevet

Tror denne ligger i litt feil forum ja..

Jeg vet ikke hva som gjelder av aldersgrenser, men av studior ville jeg gått for Pinpoint (og holdt meg langt unna Oslo Bodyart studio..)

Gjest Ida Martine : - )
Skrevet
Tror denne ligger i litt feil forum ja..

Jeg vet ikke hva som gjelder av aldersgrenser, men av studior ville jeg gått for Pinpoint (og holdt meg langt unna Oslo Bodyart studio..)

Hvorfor ville du holdt deg unna der? : o

Skrevet
Hvorfor ville du holdt deg unna der? : o

Oslo bodyart studio har ikke akkurat det beste ryktet på seg. Personlig har jeg bare erfaring fra tatoveringsdelen av studioet (og det er ikke positivt), men kan ikke tro at piercingdelen er noe særlig bedre. Spør hvem som helst som skjønner seg på, eller kan litt, om kroppskunst, og de vil gi deg samme råd. Hold deg unna useriøse studioer som de.

Det er derfor veldig fornuftig, og lurt, at du sjekker opp på forhånd. Det er dessverre alt for få som gjør det, og det bidrar til at steder som ikke burde få lov til å drive - faktisk kan gjøre det greit økonomisk.

Skrevet

Pinpoint er å anbefale, men vet ikke om de tillater piercing på femtenåringer. Har du sjekket med studioet?

Gjest Grafica
Skrevet

Safari anbefaler jeg på det varmeste hvertfall, veldig god erfaring derfra selv. Sjekk hjemmesidene til studioene så finner du ut om det med aldersgrenser o.l. Safari vet jeg piercer ned til 14 år om forelder er med og underskriver kontrakten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...