Gjest Gjest_Milja_* Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Jeg forstår ingen av hva som skjer nå. Hatt mensen i 2 uker og 1 dag nå, og blør fortsatt like friskt... Jeg går ikke på noe som helst hormonprevensjon, sluttet med det i januar. Hatt regelmessig mens siden det. Og nå plutselig dette. Jeg reiser avgårde på tirsdag og kan rett og slett ikke fortsette sånn her i all evighet til... Det har blødd jevnt, hvertfall etter de første 3-4 dagene. Til info så gikk jeg på p-sprøyte i to år og mistet mensen helt, sluttet med denne i juni i fjor og gikk over til p-plaster og så p-piller (Diane) som jeg da sluttet med i januar for å leve et hormonfritt liv... Bør jeg bli bekymret når jeg blør så lenge? Hvor lenge skal jeg gå før jeg vurderer å ta kontakt med lege, tro? Noen andre som har opplevd det samme før?
Makin' it big Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 Burde få sjekket det, ja... Ikke for å skremme deg, men det har skjedd meg to ganger - første gang hadde jeg en cyste på en eggstokk og andre gangen var jeg gravid utenfor livmoren.
Gjest Gjest Milja Skrevet 28. juni 2009 #3 Skrevet 28. juni 2009 Gravid er jeg nok ikke, vi bruker kondom og ingen av de har sprukket Men cyste hørtes skummelt ut. Men jeg får jo ikke gjort noe uansett i morgen, for selv om jeg får en legetime (mest usannsynlig på senteret fastlegen min har flyttet til )så må jeg vel sendes videre, og vi reiser jo på tirsdag! Men jeg skal bestille time first thing når jeg kommer hjem neste mandag, om det ikke har gitt seg innen da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå