Gjest Irrasjonell? Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Jeg har bestilt ferie til meg selv. Barnet er hos pappaen. For flere uker. Jeg skal reise alene. Nå har jeg helt angst, for jeg skal reise alene, jeg har flyskrekk, og hva hvis flyet ramler ned? Barnet er i skolealder, men veldig knyttet til meg og vi bor til daglig langt unna resten av familien. Har helt klump i magen og nesten ikke lyst til å reise, jeg har bare aldri hatt skikkelig ferie, alene, så i et anfall av overmot ble ferien bestilt. Nå tviler jeg veldig. Jeg er muligens litt for overfølsom og stressa, men nervene er ikke gode nå. Folk reiser vel av og til på ferie, uten barn?
Gjest Blondie65 Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 Reis og nyt det, du har sikkert fortjent det. Kom tilbake uthvilt og full av energi til å ta fatt på hverdagen igjen. Med god samvittighet.
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2009 #3 Skrevet 28. juni 2009 Flyet kan ramle ned, eller du kan bli påkjørt når du krysser veien, eller... Skal man frykte døden så ender man opp med å frykte livet. Klart du kan reise på ferie med god samvittighet! Kos deg masse. Barn har godt av at foreldrene tar vare på seg selv også. Er man kun fokusert på foreldrerollen og glemmer sine egne behov så blir man fort en kjedelig forelder som ikke skjønner stort av livet.
Fun Light Skrevet 28. juni 2009 #4 Skrevet 28. juni 2009 Syns det høres ut som en kjempegod investering du har gjort i å bestille ferietur til deg selv. Reis og kos deg!! Dette vil lade batteriene og gjøre deg enda mer rustet til å møte høsten med alle gleder og utfordringer!
Pupsilure Skrevet 28. juni 2009 #5 Skrevet 28. juni 2009 Det er nok farligere for deg å kjøre bil til flyplassen, enn det flyturen er
CeeCee Skrevet 29. juni 2009 #6 Skrevet 29. juni 2009 Hver eneste sommer reiser folk på ferie uten barna sine. De er hos den andre forelderen, hos besteforeldre, tanter eller onkler. Jeg har ofte vært på ferie uten barnet mitt. Gjensynsgleden når man treffer barna sine igjen er fantastisk. Man er opplagt og har fornyet energi etter en deilig ferie uten barna. Sånt skal man ikke ha dårlig samvittighet for. Mye kan skje, men de fleste ulykker skjer i hjemmet, som de sier. Man kan ikke gå rundt og tenke slik somm du gjør. Da får man ikke opplevd så mange spennende ting her i livet! Reis, og ha en deilig ferie, uten barn!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå