Gå til innhold

Kan han ta deg selv om du sover?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Prøv hva som passer. Du vet jo det er lov å prøve seg nå. Og skulle hun ikke like det ene eller andre du gjør så er det jo bare å ta det til etteretning til neste gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå sover jeg utrolig lett, så det er ikke noen problemstilling sånn sett for min del... Men så lenge han hadde vekket med med å legge seg inntil meg, kysse meg eller sånne ting så hadde det ikke gjort meg noe.. Men å bli vekket av at han skal til å stikke penis i meg, hadde jeg ikke likt noe særlig, rett og slett av den grunn at jeg ikke er våt og klar hele døgnet :fnise:

At han hadde vekket med med oralsex hadde ikke gjort meg noe... ;)

Men hva med andre veien? Hvis mannen har ereksjon i søvne, er det da "fritt frem" for hun til å sette seg på?

Skrevet (endret)
Men hva med andre veien? Hvis mannen har ereksjon i søvne, er det da "fritt frem" for hun til å sette seg på?

Jeg er lettskremt, i alle fall når jeg sover, så tror nok fort jeg bare hadde bråvåknet og blitt skremt (om hun ridde meg altså)...da hadde jo lillemann ganske fort forsvunnet også :fnise:.

Endret av kristian82
Skrevet

jeg har ingen problem med dette :D jeg liker det faktisk veldig godt..

:sjenert:

men det burde jo snakkes om og være en avtale..

men siden vi er enige der, så er jo alt bare flott :D

så får andre feie for sin egen dør :D

Gjest brutal_mann
Skrevet
Ellers er problemet mitt at dersom noen plukker på meg mens jeg sover er jeg i stand til å virke våken og villig og gjennomføre ett helt samleie uten å våkne. Men det er jo ikke akkurat noe jeg klandrer andre for, siden det er ganske uvanlig.

Jeg opplevde at hun kjørte hele ballet og plutselig så meg rett i øynene og sa "Hva i helvete er det du driver på med?!?" Har ikke gjort noe slikt med noen etter det...

Skrevet

Min samboer voldtar meg heldigvis ikke.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Husk at en mann som er pissetrengt mens han sover som regel får en ereksjon...

Skrevet

For øvrig skal det litt til å gjøre noe slikt med meg da jeg sover, da jeg går veldig lett til fysisk forsvar når jeg sover. Stryk meg over ryggen og du kan godt få en rett høyre tilbake.

Skrevet

Jada, bare å forsyne seg. Men sover så lett at det skal godt gjøres.

Madamen klarte det en gang dog, en gratulerer med dagen BJ. Holdt på litt før jeg våknet, morsomt. :bursdag:

Men som brutal_mann sier, så kan det hende man er pissetrengt. Men da får man heller ta en tur og strø før man fortsetter.

Gjest Gjest_Ylva Virvla_*
Skrevet

NEI.

Jeg aksepterer ikke å bli ligget med når jeg sover eller på annen måte ikke er bevist.

Gjest Gjest_Ylva Virvla_*
Skrevet
Jeg har snakket med dama om det, og ho synes det hadde vært sexy. Men hva er best, vekke hun med slikking, eller vekke hun med å stikke den inn?:)

Slikking, vil jeg tro.

Men du får spørre henne.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Her var det mange som tolker det bokstavelig...som i en oppskriftsbok.

"Mens du sover" ville jeg ha tolket som "det er natt og dere sover, men er det greit at han vekker deg"?

Ja, selvsagt, noe annet ville være litt kjedelig.

Gjest Gjest
Skrevet
Tør norske menn å ta partneren selv om hun sover?

Eller er de for pinglete og forsiktige?

Det er blant det beste som finns :). Å att våkna av att han slikker deg:)

Skrevet

Jeg forstår spørsmålet, men vinklingen er helt feil!

Selv hadde jeg mer enn gjerne våknet av at hun hadde satt i gang på egen hånd, men jeg ville aldri gjort det samme tilbake uten først å ha forvisset meg om at hun tente på det.

Det har ingenting med mangel på mot å gjøre, men respekt for partneren. :)

Gjest farge
Skrevet

Har en samboer som ganske så ofte "vekker" meg på denne måten. Det vil si at han har ligget å tatt en del på meg (bryster + nedentil) før jeg våkner, men når jeg først våkner......ja da kan jeg love at jeg er klar :yvonne: Magisk........

Skrevet

Vil ikke det være voldtekt? :klø:

Skrevet
Vil ikke det være voldtekt? :klø:

Å ha seksuell omgang - dvs. samleie, oralsex, fingre - med en person som er bevisstløs - sover, er ansett som voldtekt etter norsk rett ja - strl.§ 192.1 ledd b). Regelen er også utformet slik at man i prinsippet ikke kan gi gyldig samtykke til - "bare begynn å knull meg mens jeg sover du", det blir i alle fall svært problematisk for han karen som gjør det om dama dytter han vekk og går til Politiet. Nå er det jo ikke så aktuelt at en jente som har den ordningen med partneren vil gjøre det da, men likevel. Bør i alle fall være eeeeekspliiisitt avklart på forhånd - og til og med da - hadde jeg styrt unna. Noen lette kyss og kjærtegn hadde fått holdt, så hadde jeg beveget meg over til andre områder når hun våknet.

Skrevet

Dersom man lever i et forhold er da ikke dette et overgrep?!!

Jeg våkner relativt ofte midt under akten ... og elsker det ;) Men, jeg må påpeke at jeg lever i et stabilt godt forhold der min kjære vet at jeg synes det er greit. Haddejeg ikke likt det hadde han ikke gjort det.

Skrevet
Dersom man lever i et forhold er da ikke dette et overgrep?!!

Jeg våkner relativt ofte midt under akten ... og elsker det ;) Men, jeg må påpeke at jeg lever i et stabilt godt forhold der min kjære vet at jeg synes det er greit. Haddejeg ikke likt det hadde han ikke gjort det.

Det per definisjon voldtekt selv om man er i et forhold.

Gjest Gjest_Eline_*
Skrevet
Å ha seksuell omgang - dvs. samleie, oralsex, fingre - med en person som er bevisstløs - sover, er ansett som voldtekt etter norsk rett ja - strl.§ 192.1 ledd b). Regelen er også utformet slik at man i prinsippet ikke kan gi gyldig samtykke til - "bare begynn å knull meg mens jeg sover du", det blir i alle fall svært problematisk for han karen som gjør det om dama dytter han vekk og går til Politiet. Nå er det jo ikke så aktuelt at en jente som har den ordningen med partneren vil gjøre det da, men likevel. Bør i alle fall være eeeeekspliiisitt avklart på forhånd - og til og med da - hadde jeg styrt unna. Noen lette kyss og kjærtegn hadde fått holdt, så hadde jeg beveget meg over til andre områder når hun våknet.

Jepp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...