Gjest Tula_75 Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Jeg har gått på 5 mg. cipralex i 14 dager nå for angst. Hadde en del bivirkninger til å begynne med, men de har gitt seg nå, bortsett fra at jeg er skjelven i hele kroppen. Kan ikke stramme musklene i beina uten at de begynner å skjelve, har det litt i armene og. Har fått beskjed av legen om å slutte på de for å se om det går over. Har prøvd å lese om det flere plasser uten å ha funnet noen som har hatt denne bivirkningen. Er det noen som kjenner seg igjen?? Fikk et flåttbitt for ca. 8 mnd. siden, men ingen av legene jeg har vært til tror det kan være borrelia. Måtte selv be om en blodprøve til slutt, men den har jeg ikke fått svar på enda. Er det noen som har noen erfaringer å dele? Begynner å bli fryktelig sliten av dette og det hjelper ikke akkurat på angsten heller. Sliter og med søvnen, men det heller virker det ikke som legen tar så tungt.
kristian82 Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 Jeg har gått på 5 mg. cipralex i 14 dager nå for angst. Hadde en del bivirkninger til å begynne med, men de har gitt seg nå, bortsett fra at jeg er skjelven i hele kroppen. Kan ikke stramme musklene i beina uten at de begynner å skjelve, har det litt i armene og. Har fått beskjed av legen om å slutte på de for å se om det går over. Har prøvd å lese om det flere plasser uten å ha funnet noen som har hatt denne bivirkningen. Er det noen som kjenner seg igjen?? Fikk et flåttbitt for ca. 8 mnd. siden, men ingen av legene jeg har vært til tror det kan være borrelia. Måtte selv be om en blodprøve til slutt, men den har jeg ikke fått svar på enda. Er det noen som har noen erfaringer å dele? Begynner å bli fryktelig sliten av dette og det hjelper ikke akkurat på angsten heller. Sliter og med søvnen, men det heller virker det ikke som legen tar så tungt. Oi, hørtes forferdelig ut! Mange svar på denne tråden om Cipralex, kanskje det står noe der. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...amp;hl=Cipralex
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå