Gjest jente 17 Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 jeg har en tattovering på armen , det står skrevet feil , nakene , men skal egentlig stå .... nakne jeg er mørkhudet, lysebrun , om jeg kan si det.. sist gang jeg prøvde laser for og fjerne arr, gikk det ikke... jeg vil fjerne tattoveringen, eller 3 bokstaver, og skrive på nytt .. er det mulig? hvor skal jeg hendvende meg henn ?
NoAngel Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 sånn kan det gå når man tar en tatovering før man er 18 år (om jente 17 da står for din alder vel å merke) lykke til
Gjest lille_kvinne Skrevet 28. juni 2009 #3 Skrevet 28. juni 2009 Du burde vel begynne med å klage til tattovøren..
lovenemo Skrevet 28. juni 2009 #4 Skrevet 28. juni 2009 Går an å fjerne tatovering med laser, men det vil nok gi arr. Sjekket du ikke at det var riktig stavet før tatovøren begynte? De aller fleste legger jo på stensiler først.
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2009 #5 Skrevet 11. juli 2009 Heisann. vil fjerne min selv, pga av at tatovøren har presset nålen for hardt inn i huden, og blekket derfor har flytet utover.. jegt har lest på nettet om noe som heter PRO FADE. Noen som har prøvd, eller vet noen som har prøvd dette?
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2009 #7 Skrevet 11. juli 2009 Det skal være en slags krem du smører på ganger om dagen i alt fra 3-10 mnd, alt etter som. Og da vil vistnok tatoveringen forsvinne itt og litt.. http://no.profade.com/index.html her er nettsider deres.
Gjest MåneSkygge Skrevet 11. juli 2009 #8 Skrevet 11. juli 2009 Det skal være en slags krem du smører på ganger om dagen i alt fra 3-10 mnd, alt etter som. Og da vil vistnok tatoveringen forsvinne itt og litt.. http://no.profade.com/index.html her er nettsider deres. Hadde dette funka så ville det nok vært veldig opplyst. Har hørt folk som har prøvd denne kremen over mange mnd uten noe som helst resultat. TS: Du kan fjerne med laser og de nyeste laserne som er beregnet på tatoveringer etterlater sjeldent tydelige arr. Det er viktig at du sjekker opp hva slags laser som blir brukt på forhånd. Det er Q-switched laser som er beregnet på tatoveringer og disse gir lite og sjeldent arr. Styr unna CO-2 lasere da disse er kjent for og gi arr.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå